Ga naar inhoud

roosj : 22 april 2013 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Komt ie dan: me uitgebreide verslag.

Ik kwam maandag om 9.00 aan in het kennemergasthuis. 3 kwartier eerder dan afgesproken, maar werd gelijk door een gastvrouw maar de juiste afdeling gebracht. Afscheidgenomen van mijn stiefvader en mezelf in een ziekenhuis outfit gehezen. Er was nog een vrouw voor me die aan het wachten was om geopereerd te worden. Ik moest zeker nog 2 uur wachten, dus ik vroeg de verpleegkundige of mijn beste vriendin buiten het bezoekuur om mocht langs komen. Zo gezegd zo gedaan. Nog even heel erg gelachen en toen was die 2 uur zo voorbij. Ik zag Dr. Vd pot in de ok. Hij tekende daar de hele boel af. Hij zei: raar hè dat geteken. Waarop ik antwoorden: nou... Ik vind het best kunstig haha.

Ik mocht gaan liggen. De anesthesist was erg aardig en vertelde bij alles wat hij ging doen. Ik ga aan panisch te zijn voor naalden. Zijn assistent bood aan om het koningslied voor me te zingen, want die was die ochtend toevallig goed bij stem. Ik kon niet meer stoppen met lachen. Me ok-bed was verwarmd en voor ik het wist sliep ik.

Ik werd wakker en het eerste wat ik zei was: IK WIL PATAT. En daarna: wanneer mag ik terug? Werd al snel naar mijn kamer gebracht waar die andere vrouw ook lag. Ik belde gelijk me moeder en had een heel onsamenhangend verhaal waar zij uit op kon maken dat ze naar het ziekenhuis kom komen. Vriendinnen gebelt en binnen korte tijd was het een drukke bedoening. Ik had toen nog weinig last van pijn en was nog wappie van de narcose. Dr. vd Pot kwam even kijken hoe het met zijn patiënten ging. Mijn twee vriendinnen hun mond viel open: is dat jou pc?(knapperd van 36) Ja dat is Wouter haha en ik heb zijn spierballen gezien(ik was nog steeds onder invloed van narcose). Hoe dan ook. Dr. Van der Pot kwam maar mijn bed, gaf en hand en zei verbaasd: heb je niet zoveel pijn? Ik: nee het valt mee, JE HEBT HET ZEKER VAKER GEDAAN? (Lekker gênant) gelukkig kon hij erom lachen.

2 uur na de operatie wilde ik zelf maar de wc. Toch iets te stoer van mezelf. Ik werd helemaal niet goed en kreeg een shot morfine in me been. Verder alleen paracetamol gehad. 'S avonds rond een uur of 11 zelfs door het ziekenhuis gewandeld met die andere vrouw, onze drains vasthoudend als handtasjes. Heerlijk geslapen in het ziekenhuis en heerlijk gegeten. 'S ochtends kwam de dokter weer en ik was al erg actief. Mezelf opgefrist etc. Hij was wederom verbaast dat het zo goed met me ging, want het pastte allemaal net en dual plane is toch vrij pittig. Dinsdag ochtend om 11 uur was ik thuis en voel me elk uur beter. Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ik ooit plat was. Het lijkt net of ik nu pas MEZELF ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ooh wat grappig!

Misschien kennen we elkaar wel haha.

Ja ik werk in het MCA en krijg dan korting op mn bv daar:D En had ook een goed gevoel bij de pc dus vandaar mn keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.