Ga naar inhoud

roosj : 22 april 2013 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Per toeval kwam ik op dit forum, Was op zoek naar mooie voorbeelden van borsten om te laten zien aan mijn plastisch chirurg. Ik heb donderdag een consult bij een plastisch chirurg voor een borstvergroting. Ik ben erg zenuwachtig.

Vanaf mijn 16e gehoopt dat ik ooit nog borsten zou krijgen en ik 22 ben, en gestopt met anticonceptie, omdat ik daar niet goed tegen kan, ben ik zelfs van een kleine B naar 75 AA gegaan.

Ik ben 1.69 m en weeg 57 kg. Ik wil graag een C cup, maar lees overal iets anders over de soort prothese en het aantal cc's.

Iemand tips?

liefs Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos,

Ik zit ook pas sinds kort op dit forum. Ik had ook totaal geen idee van soorten en cc's.

Ik heb gewoon veel gelezen hier en op internet het schijnt veel per persoon te verschillen. Ik weet via een kennis die is 1.68 en 59 kg met 300 cc van een AA/ A naar een D gegaan. Ze vindt het zelf te klein.

Ik ben 1.70 59 kg en ik heb dus ook geen idee, in ieder geval meer dan 300 cc.

Blijf gewoon veel lezen en overleg goed wat je wilt als je op consult gaat.

Veel plezier!!

big wish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag dat het oogt als een volle D, dus waarschijnelijk ga ik voor een DD.

Als ik op consult ga wil ik passen en kijken.

Verder had ik een tip gelezen om zakjes met water of rijst te vullen. Zo kan je inschatten hoe het er ongeveer uit komt te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos

Welkom op het forum!!

Bij welke pc ga je op consult?

Sja.. en de cupmaat, de wens en wat je voor een aantal cc krijgt, dat is echt afwachten wat de pc gaat zeggen.. Het is zo afhankelijk van de vorm (anatomisch of rond) en van welk merk en profile je krijgt, dat daar helemaal niets over te zeggen valt.... Jouw pc werkt met een bepaald merk en daar zit je dan aan vast....

Ook heeft de pc vaak een voorkeur voor de vorm en het profile.. dus wacht je consult even af :)

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af op welke cupmaat ik ongeveer zal komen met een ronde prothese 325 cc, dual plane. Ik geloof dat ik high profiel krijg, van eurosilicone

Ik zie van alles over projectie en dergelijke, maar waar dat dan op uit komt...geen idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Operatie is goed gegaan! Pijn is verschrikkelijk. Ik viel net helemaal weg. Ik krijg nu morfine als ik daarom vraag. Onwijs aardige mensen hier en lig op kamer met een andere vrouw die een bv heeft ondergaan vandaag. We wachten nu op eten en dan maar hopen dat ik vannacht slaap.

En ohja.... Ze zijn prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.