Ga naar inhoud

christinam : 25 maart 2013 : Dr. v. Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik heb 85D nu superblij heb nog klein beetje pijn en heb me nu voorzichtig gewassen met handwas en hulp.het valt me echt mee tot nu toe nu wachten tot de 9e dan worden de hechtingen eruit gehaald alles ziet er rustig uit en veel beter dan vorige keer.groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo 5 dagen na me operatie! ik had vanacht maar 1 paracetamol ingenomen in plaats van 4 dus ik zit nu op 1 paracetamol om de 4 uur en bijna geen pijn meer voel me goed en kan alles nu weer! wel rustig aan natuurlijk! nog! maar het gaat goed vorige keer in 2009 was tien keer pijnlijker toen had ik een infectie (ziekenhuisbacterie) opgelopen bij de citykliniek (Dhr.R.Goerdin!!) in den haag vervolgens zijn mijn protheses verwijderd en was ik weer plat maar dat is nu gelukkig heel anders! super blij en nu hopen dat het zo blijft! ze zien er na 5 dagen nog steeds gezond uit zonder plekken of iets ben echt blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik mag stoppen met die celebrex jippie! Kan ik me weer wat normaler voelen beter dan half duf uit je ogen kijken! Ze zeiden tegen me dat zo alles goed gaat en ik geen infectie heb ofzo vergeleken met de vorige keer nu ben ik echt blij en gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo nu bijna 2 weken PO (Morgen) en helemaal geen pijn beter! borsten zijn ook zachter en alles is me super meegevallen + ze zien er super uit! dinsdag mogen de hechtingen er eindelijk uit! hoop dat alles nog steeds goed is! Denk het wel anders had ik het wel gemerkt. Spannend hoor kunnen ze eindelijk helemaal dicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Christina...wat heerlijk om jouw positieve ervaring te lezen! Ik wordt volgende week maandag geholpen door van Onselen!

En ik zie er best wel heel erg tegenop maar als ik dat verhaal van jou lees(ook al weet ik dat het voor iedereen anders is)

dan wordt ik wel wat rustiger! Geniet van je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag zijn de hechtingen verwijderd en alles was super mooi genezen helemaal dicht! YES nu hoef ik niet te masseren zei de consulent (zoals vele hier al zeiden) Ze worden ook steeds zachter nu. alleen vanaf morgen met de littekencreme gaan smeren 2 keer per dag. Ik was de woensdag erna al weer flink aan het feesten hahaha en de vrijdag erop ook wel met bh en band natuurlijk! als litteken helemaal mooi is maak ik fotos van het eindresultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik las dat je 85 D hebt nu,wow haha...ik heb zelfde laten zetten als jou maar heb lang niet d geloof ik,wat had jij in je sport bh ? ik 70C

doet het pijn hechtingen verwijderen ? en hoe zat het nu moet je die band ook 6 wkn dragen ? weet het niet eens meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.