christinam Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Spannend deze Maandag 25 maart heb ik mijn BV bij de accz door Dr.v.onselen dit wordt mijn tweede keer omdat het eerste fout is gegaan bij Dr.R.Goerdin. Maar heb alle vertrouwen in Dr.v.Onselen na alle goede berichten hier te hebben gelezen! ik heb nu a en krijg 430cc achter de spier wordt wel even afzien maar dan heb ik wel wat zal een operatie verslag bijhouden hier groetjes christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmaine1 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Oehhh spannend!! Heel veel succes maandag!! Ik word geholpen op 15 april ook door Dr. v. Onselen.Dualplane 300cc. Ik ben benieuwd naar je operatieverslag!Groetjes van Jarmaine Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Dankje! ja spannend he! morgen is de dag eindelijk! Maar hij is een goede chirurg dus heb alle vertrouwen in hem jij ook succes! Ik zal wel pijn hebben eerste dagen achter de spier whahaha maar zodra ik kan schrijven zal ik alles beschrijven groetjes christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Succes morgen!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odie40 Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Heeeeel veel succes morgen! Toi toi toiBen benieuwd naar je verslagxxxx Odie Link to comment Share on other sites More sharing options...
emsi42 Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Veel succes morgen! Monique Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Succes!! En maak er een rustige nacht van x Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Dank jullie wel! ben wel zenuwachtig en was wel vaak wakker(Gek he! lol!) maar komt ook omdat ik vrijdag gestopt ben met roken en net me laatste beschuitje met sjam op heb en hierna(nu) niet meer mag eten tot 13:30 (stukkie later natuurlijk) om 11:00 gaan we rustig aan rijden naar bocholt me zus gaat met me mee en die rijdt nou dit wordt dus het meteen het begin van me verslag hahaha groetjes (Eindelijk!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mupke Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 veel succes vandaag.Xx mupke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmaine1 Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Heel veel succes!!! Ben benieuwd hoe je alles gaat ervaren!!XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Zo meiden het was goed ervaren gister was om 13:30 in bocholt en om 14:15 Werd ik geopeeerd had een heerlijke droom dat ik aan het stappen was en toen ik wakker werd Had ik borsten super blij meteen dhr. Van onselen heeft er 480 in gedaan achter de spier inplaats van 430 Dus was ik nog blijer met de extra cc's. Hele goede zusters daar staan hele tijd paraad alles ging gewoon super!kan niet beter heb wel pijn natuurlijk maar dat is normaal heb nu wel grote boobs weer.vanacht wel goed geslapen trouwens bijna geen pijn omdat ik plat lig alleen omhoog komen is beetje lastig maar te doen ik houdt de bh hele week aan(met band)zodat ze goed kunnen rusten,ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat! Groetjes christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
mupke Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 hey meid fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan...ben erg benieuwd hoe ze zijn geworden...ik moet 13 mei dus nog even aftellen.hahaha.hoop dat je zo goed kan blijven slapen want denk dat dat al een heel stuk scheelt.Xx mupke Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Ik maak over 6weken fotos van het resultaat.spannend he voor je!maar het valt reuze mee hoor! Zo lig ik bijna totaal zonder pijn nu alleen als ik ga lopen voel ik het een beetje Maar het is allemaal te doen ik had erger verwacht groetjes xx christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Ze hadden net gebeld van accz hoe het gaat maar heb nergens last van. Heb net ook even gekeken met me moeder en het ziet heel goed uit! Symetrich en geen blauwe plekken heel anders dan de vorige keer ben echt Blij! Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Ik wilde je succes wensen, maar zie dat het gisteren was. Bij deze een goed herstel gewenst en veel genieten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Gefeliciteerd met je boobs! En aaaaaaaaah, wat jammer, pas over 6 weken foto's??? Mogen we niet meegenieten hoe ze gaan veranderen de komende weken?? Dat is toch veel leuker, ook voor jezelf!! Je kunt het zo instellen dat alleen vriendinnen ze kunnen zien! In ieder geval een goed herstel, je schijnt zelfs gedroomd te hebben tijdens de narcose? Dat heb ik zelden gehoord, net als zo weinig pijn bij na de operatie, maar haha, je bent gewoon een geluksvogel, lijkt het wel xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Gefeliciteerd... Ja ik vind het ook leuk m eerder foto's te zien. Zie je ook goed verschil enzo.. Maar plat slapen? Lukt e dat al? Lees meestal dat het niet lukt.. Maar geniet van je goede herstel hopelijk verder zonder pijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Dank jullie ik wilde ze pas wassen als de hechtingen eruit zijn.ik had wel pijn maar niet heel erg en nu ik er een skirt onder heb gedaan heb ik nog minder pijn.ik schuif trouwens naar beneden van me kussen naar het.Matras hierdoor heb ik ook veel minder pijn bijna niet eigenlijk alleen omhoog komen doet pijn beetje maar. Ik heb hulp om omhoog te komen. Die droom was echt mooi en me boobs zijn echt wauw nu al!ben echt happy heb zelfs gehuild toen ik ze zag maar fotos maak ik echt als het klaar is sorry groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odie40 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Wauw wat een zeer spoedig herstel al. Fijn hoor. Ik mag de 29e april bij Van Onselen, maar bereid me toch echt voor op helse pijnen. Zeker de eerste paar dagen. En dan ook nog helemaal plat slapen. Klinkt als een droom herstel . Jammer dat we geen foto's tussendoor krijgen te zien, ben ook wel erg benieuwd hoe het is en gaat veranderen. Groetjes, Odie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mupke Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 maar je bent echt een geluksvogel met de pijn...maar bij de een is het erger dan bij de ander...maar wel echt jammer ja dat je pas over 6 weken foto's plaatst...ben nu al reuze benieuwd...ben jezelf niet benieuwd hoe het eruit ziet op de foto.groetjes mupke.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Het gaat nu nog beter heb wel pijn voel me borsten wel natuurlijk maar is goed te doen.ik wil geen fotos nu maken omdat ik het niet mooi vindt met die verband op me hechting en jodium over me lichaam.als het er normaal uit ziet zal ik fotos maken maar pas na dat me hechtingen eruit zijn groetjes christina Link to comment Share on other sites More sharing options...
mupke Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 hahaha leuk ik ben benieuwd en ik denk nog veel meer hier op het forum...fijn dat je je nog beter voelt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinam Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 De sport bh is wel het ergste trouwens want als ie uit is voel ik bijna geen pijn en vrij maar helaas moet ie elke keer weer aan hij zit strak heel strak dat is het pijnlijkste tot nu toe groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmaine1 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ja die sportbh lijkt mij ook vervelend zitten als ik alle verhalen hier op dit forum zo lees! Heb jij 1 sportbh?Ik vraag mij af of ik er nog 1 kan kopen bij ACCZ of dat je daar juist de hoofdprijs betaald? En waar kan jeanders zo een bh kopen waar de rits voorop zit? Keek gister al even bij de Hema maar daar verkopen ze hetniet. Vind het zo zonde om een dure te kopen aangezien je het denk ik na die 6 weken bijna nooit meer draagt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Ja die sportbh lijkt mij ook vervelend zitten als ik alle verhalen hier op dit forum zo lees! Heb jij 1 sportbh? Ik vraag mij af of ik er nog 1 kan kopen bij ACCZ of dat je daar juist de hoofdprijs betaald? En waar kan je anders zo een bh kopen waar de rits voorop zit? Keek gister al even bij de Hema maar daar verkopen ze het niet. Vind het zo zonde om een dure te kopen aangezien je het denk ik na die 6 weken bijna nooit meer draagt! Mij adviseerde ze niks te kopen. Gewoon wassen en drogen op de kachel en dan rustig wachten . Was zonde van je geld zeiden ze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.