Ga naar inhoud

Lana : 12 januari 2014 :


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb nu al heel veel gehad aan dit forum.

Ben dus niet de enige die twijfelt over het aantal cc's, die staat te passen met zakjes gevuld met water e.d. en hoe het resultaat zal zijn :107:

Ik zal me eerst even voorstellen:

Ik ben 33 jaar, 1,68 cm, weeg 56 kg en heb door het afvallen nu een lege en hangende cup 75C . Ik heb begin deze maand een afspraak gemaakt bij de kliniek Bloemingdael. Tijdens dit consult heb ik diverse cc's gepast. Ik zou voor de 375cc van Eurosilicone, high profile, dual plane gaan. Eenmaal thuis aangekomen sloeg de twijfel toe: Is het niet te groot?? Ik wil namelijk niet te groot gaan.

Dus na nog een consult werd het 350cc. De pc vertelde mij dat dit ook wel flink zou worden en dat ik hiermee wel een nieuwe garderobe aan moest schaffen (?).

Een dag later weer naar de kliniek gebeld om het toch te wijzigen in 325cc (zou graag op een cup D 75 uit willen komen).

Ik vind het zo moeilijk! Is dit weer niet te klein............... Wordt gek van de twijfels!

Er is ook goed nieuws: 8 april wordt ik al geopereerd! Daar kijk ik echt naar uit want ik wil nu ook weer "echte" borsten en geen theezakjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Wil je een echte 75D? Je hebt hier misschien wel vaker gelezen dat prothese borsten kleiner uitvallen dan het bh-labeltje doet geloven, of niet? Als je op een echte 75D wilt uitkomen, moet je qua projectie toch gaan voor een E...

Misschien kun je eens foto's plaatsen, dan kan ik even kijken of ik je een richtlijn kan geven, van wat ik denk dat voor jou het gewenste resultaat zou geven :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lana, welkom op het forum. En luister maar naar het advies van Best Boobies, die kan heel goed schatten en heeft bijna altijd gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo benieuwd op wat voor cupmaat ik uitkom...

Nu draag ik 75C, alhoewel niet helemaal gevuld. Dat is ook de rede van mijn bv. Het is allemaal een beetje naar beneden gezakt ivm afvallen. Ik ben 1,68 en weeg 56 kg en ben smal gebouwd.

Ik wordt 8 april geopereerd en twijfel nog tussen 325cc en 350cc. Ze worden dual plane, high profile geplaatst. Oh ja, het merk wat ze gebruiken is Eurosilicone.

Ik zou graag op een d uit willen komen en absoluut geen e....

Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Hm.... Je wilt ABSOLUUT geen E... dan denk ik dat zowel de 325 als de 375 te groot zijn als je start met een 75B/C.....

Je krijgt met die prothese namelijk 4,5 cm of 4,9 cm projectie erbij en dan zit je al gauw op een E (in bh....) Het gaat er dan wel uitzien als een 75D. Ik weet niet of je al gelezen hebt hier dat alle prothese borsten kleiner uitvallen dan echte borsten? Dat is namelijk echt zo!!! Er zijn hier meiden met een E die eruit zien als een C (niet om iemand te beledigen, maar het is gewoon zo)

Je zult het vaker lezen in topics, het is geen onwaarheid....

Als je op safe wilt spelen, omdat je bang bent dat ze te groot worden, dan zou je voor de 325 moeten gaan.

Waarom wil je geen E? Bang dat het te groot gaat worden?

Ik begrijp het wel als dat je argument is, maar lees dan vooral nog even een tijdje door hier :) Dan zul je zien dat je niet zo bang hoeft te zijn wat er in je bh-labeltje komt straks ;)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je duidelijke uitleg. Ben ik blij mee!

De rede dat ik geen E wil? Ik rijdt paard, loop hard en ik ben niet zo groot.

Ik moet wel zeggen dat ik, als ik sommige foto's bekijk van de meiden hier op t forum, ik de grotere borsten toch wel t mooist vindt. Tegenstrijdig hè?!

Maar idd, het gaat om hoe het eruit ziet en niet wat er op t labeltje van je bh staat.

Ik heb zelf bh's liggen van een paar jaar geleden: cup 75 d(voorgevormd) en als ik hier zakjes water in doe ( ja, ik sta uren voor de spiegel;) van 325 cc en 350 cc dan lijken die 350 echt een stuk groter,

Maar ik lees ook hier op t forum dat wanneer er duale plane wordt geplaatst er een aantal cc' " verdwijnen" achter je borstspier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zoveel sport, waarom wil je dan dual plane? Dan zou ik toch echt voor de spier laten plaatsen als ik jou was. Alleen maar voordelen. Veel sneller herstel, zo goed als geen pijn, natuurlijker, maar vooral fijner met sporten. Ik ben ook een sporter en wilde absoluut geen dual plane. Ze snijden toch in je gezonde borstspieren. Het is natuurlijk je eigen keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Corine,

bij mij wordt ook dual plane geplaatst maar heb eens nagevraagd aan de PC wat zij juist doet en zij spreekt niet van de spier door te snijden maar op te heffen om de prothese er voor de helft onder te brengen. Ik zou ook liefst voor de spier hebben maar is bij mij absoluut niet mogelijk wegens veel te weinig weefsel... we moeten het soms een beetje nemen hoe het komt ;-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk heeft de pc aanbevolen om het dual plane te doen omdat ik bijna geen weefsel heb bovenaan m'n borsten, je voelt echt duidelijk mn ribben. De pc zei dat ik op deze manier geen randen te zien krijg van de prothese. Ik had ook echt gehoopt dat het gewoon boven m'n borstspier geplaatst kon worden ivm de pijn maar ik neem aan dat de pc het wel beter weet.

Grappig, ik zie in je profiel dat jij ook iets met paarden doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lana,

Tja, als je weinig weefsel heb, dan komt het al snel uit bij dual plane. Er zijn wel anatomische protheses die van boven veel dunner zijn en wel voor de spier te plaatsen, maar ik weet natuurlijk niet welke protheses welke pc heeft. Best Boobies heeft hier meer kaas van gegeten. :42: Ik weet dat Dr. de Meyere deze wel heeft, maar andere pc's weet ik niet. Het scheelt ook echt welke pc je uitkiest, de een plaatst liever voor de spier en de ander weer dual plane. Eigenlijk zijn er veel te veel dokters waar we uit kunnen kiezen :106: . Ze maken het ons veel te moeilijk haha. Jij moet een goed gevoel bij de pc hebben, dat is het aller belangrijkste.

Ja paarden, ik heb mijn hele leven al paardjes gehad. Had pas een prachtige drie jarige pikzwarte arabieren hengstje, maar omdat ik nu met twee kleine kindjes zit en thuis een hele grote verbouwing, had ik er helaas geen tijd voor. Ik had zo'n schuldgevoel, hield zoveel van dit beestje en hij had nu aandacht nodig nu hij drie jaar was geworden, maar dat kon ik hem niet meer geven. Dus heb een heel lief baasje voor hem gezocht. Nu heeft hij het veel beter, krijg iedere dag aandacht, wordt bereden, geknuffeld en stierlijk verwend. Liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine, wat naar dat je afstand hebt moeten nemen van je beestje. Gelukkig weet je dat hij een goed huis heeft en de aandacht krijgt die hij verdiend. Ik herken het erg, want mijn moeder heeft haar hondje van de week ook laten adopteren vanwege een gebrek aan tijd en aandacht. :( Erg zwaar.

Maar goed, on topic...

Lana, ik heb een vergelijkbaar postuur als jij, maar ik kom van minder (75A/AA). Ik heb nu een 75C/70D, maar mijn vriendinnen konden dit er niet vanaf zien als ze 'los hingen'. Dat heeft inderdaad te maken met wat BB hierboven ook aangaf. Ik neem aan dat je je twijfels hebt voorgelegd bij de pc en hij/zij je mogelijk gerust heeft kunnen stellen.

Toch denk ik persoonlijk dat ik voor de grotere zou gaan, want uiteindelijk zal dat kleine beetje extra cc's niet veel uitmaken wanneer ze toch stevig vastzitten in een sportbh. Het lijkt me dat je bij alle borstvergrotingen eerst een periode moet wennen aan het extra gewicht, maar dat die 25cc extra per borst uiteindelijk verwaarloosbaar zijn.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties en tips.

Ik heb even gekeken naar jullie foto's ( van Lunacy en Tjikkie) en julie hebben echt prachtige borsten! Heel mooi formaat ook.

@Corine: Wat jammer dat je je paardje weg moest doen. Maar wel begrijpelijk en verstandig om een ander baasje te zoeken omdat je er geen tijd meer voor had.

Ik ga nog even verder twijfelen wat ik moet kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lana,

ik heb eurosilicone en dual plane geplaatst. Ik had ook te weinig vetweefsel om ze voor de spier te plaatsen.

Ik heb mijn boobs nu ruim 1,5 jaar en ben er zo aan gewend nu. Ik zie het niet eens meer dat ze vergroot en opgevuld zijn.

Ik heb hier in al die lange tijd dat ik hier rondhang nog maar zelden gehoord dat iemand ze te groot vond achteraf. En in het begin is het voor meerdere wel wennen en zeggen ze soms; ze zijn te groot...

Ik had ook een lege c, eerder een 75b op het laatst en nu met 350cc kom ik op een bh maat 75e uit. Dat klinkt groot maar het ziet eruit als een volle 75c/ kleine d. Mijn buuf heeft 75e van nature, nou die zijn echt wel een stuk groter. De bh maat zegt dus niet veel.

Succes met beslissen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Nou ik ben er nog niet uit hoor met het aantal cc's........... :102:

Ik moet het van middag doorgeven, dussssssssssssszzzzzzz

Ik heb mn borsten even opgemeten:

dikste gedeelte van mn borst is 88cm en mn omvang is 76cm.

Kleiner dan ik dacht eigenlijk :(

Als ik dan 325 cc (projectie 4,5) neem zal ik dan uitkomen op een cup D?

Wel gek is wanneer ik een sport bh maat c80 aan heb en het vul met 350 gram rijst dat dit het er echt uitpuilt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 380 cc gekregen en heb een kleine d cup..kwam van een kleine b...maar ik moet je zeggen dat het veel kleiner uitziet..en ben er dus ook niet blij mee..in een truitje lijkt het net of ik een b cupje heb...neen als ik het over kon doen dan meer cc graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lana. Ik lees dat je veel sport onder andere paard rijdt ik heb dus ook een paard en mn plastisch chirurg had gezegd o dan doen ik t voor de bborstspier want je heb anders zo lang last t kan zomaar een jaar lang erg pijnlijk zijn en ik heb er wat voor over maar zolang nee sorry. Mijn zus heeft 325 cc een ronde prothese maar die ging van a naar een grote c kleine d maar je moet er vanuit gaan dat t een cup maat groter wordt a 1.5 cup maat hoop dat je hier wat aan hebt succes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het met Lana eens. Ik zou toch voor de spier gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lana.

Ik kom van een 75aa af en heb met 325cc een volle 75D gekregen.

Ze zien er groot uit. Ze voelen groot en ze zijn groot.

Al met al ben ik dus ontzettend tevreden!

Bij mij zijn ze wel dual plane gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lana, ik neem aan dat je al geopereerd ben? Hoe is het gegaan? Geen zin om een verslag te maken? Groetjes corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Een tijdje niets geplaatst op het forum maar plaats weer even een verslag omdat ik er zelf ook heel veel aan heb gehad om verslagen van anderen te lezen. 

3 Jaar na m'n eerste borstvergroting heb ik een wissel moeten ondergaan omdat ik kapselvorming had gekregen.

In april 2013 heb ik m'n eerste borstvergroting gehad, 325 cc, 85% high profile Eurosilocone, dual plane. Ik was er echt zooooo blij mee.

Ik merkte een half jaar geleden dat m'n rechterborst een stuk naar de buitenkant ging staan en daardoor een deel van m'n borstbeen duidelijk zichtbaar was. Ik kreeg ook een pijnlijk gevoel aan deze borst. Diagnose van de arts: kapselvorming :139:.

Op 12-1 mijn wissel gehad, 450 cc medium extra high profile Eurosilicone. Het ziet er nu al weer super mooi uit, alles staat weer mooi dichtbij elkaar al verandert er natuurlijk nog wel wat in de komende weken. Mn borsten zijn breder nu en ietsje meer projectie (4mm) maar ziet er niet veel groter uit maar wat ik al zei, het verandert allemaal nog.

Ik heb gelukkig iets minder pijn dan de vorige keer maar die rugpijn van de borstband en op je rug slapen...pffffff. Maar is dat is tijdelijk en voor n goed doel:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.