Ga naar inhoud

marriel : maart 2013 :


Aanbevolen berichten

Ja Titty, het voelt inderdaad alsof ze onder mijn kin liggen. Ik zag je foto's en zie inderdaad dat het wel wat zakt. Ik zag ook nog andere filmpjes op youtube en je ziet inderdaad wel dat het zakt. Toch vind ik het moeilijk om er vertrouwen in te hebben dat het voldoende zakt bij mij. De angst zit er dus nog steeds een beetje.....

Jackie, lief dat je naar me vraagt!

Het gaat wel oke, de pijn wordt echt minder, dat is fijn. Vertrouw er wel op dat dat goedkomt, maar veel doen kan ik nog niet hoor. Mijn man is vandaag en morgen gelukkig lekker thuis, maar om maandag alles weer zelf te doen zie ik niet zitten. Toch de oppas maar even bellen en werken zie ik mezelf ook nog niet doen. Voel me er wel een beetje schuldig over, had dit eerlijk gezegd niet overzien....(naïef he? Dat is misschien nog wel het stomste van mezelf)

En verder, ze zakken wel iets...nog niet erg. Het is dag 5 na mijn operatie en ik vind ze nog steeds erg dik en hard aanvoelen en met name zo hoog liggen. Dus, ik ben er nog niet hoor. Het doet echt veel met me. Moet er even doorheen, maar herken dit niet van mezelf. Het is met name de angst of ik er niets aan overhoud (kan ik echt weer sporten? Kan ik echt weer zo bewegen zoals ik voorheen ook kon? Krijg ik geen kapselvorming? Worden mijn spieren weer 'heel' en ZAKKEN mijn borsten echt wel? ) Dus toch iets te bleu de operatie ingegaan denk ik.

Nou, ik moet niet teveel klagen....het lijkt zo zwaar allemaal he. zo negatief terwijl dat helemaal mijn karakter niet is. Probeer nu dus maar gewoon alleen de positieve verhalen te lezen, niet teveel voor de spiegel te gaan staan en geduld te hebben. Het is een groots leerproces voor mij, dat zeker! haha...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marriel,

Heb net deze topic gelezen. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Voel je je al wat beter?

Ben je al wat positiever over het resultaat?

Komt vast allemaal goed zoals ik het hierboven allemaal lees...

Groetjes Leona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me lichamelijk een stuk beter. Heb weer zin om me 'gewoon' te gedragen. Kan weer zelf douchen en het gaat met de dag een stukje beter allemaal. Vanaf morgen is de oppas helemaal niet meer hier, dus voel me goed genoeg om de draad weer zelf op te pakken.

Heb wel erg veel spierpijn in mijn schouders/armen en aan de zijkanten van mijn borsten. Gewoon omdat ik een verkrampte houding heb gekregen en die spieren nu ineens heel veel gewicht moeten tillen. En bij te veel inspanning zijn mijn borsten voor mijn gevoel mega.

Maak me nog steeds zorgen over het inzakken, ik heb hier een post over geplaatst omdat ik me ineens afvroeg waarom ik geen martelband heb gekregen terwijl sommigen dit wel hebben....

En over een kliertje in mijn borst heb ik ook een vraag gesteld.

Maar verder....ik ben er weer een beetje. GElukkig, vond (en soms vind) het niet grappig allemaal.

dank voor het vragen Leona!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marriel, had je al veel op dit forum gelezen voordat je geopereerd werd? Ik heb hier zoveel gelezen en zoveel geleerd dat ik precies de voor en nadelen wist. Probeer gewoon veel te lezen, dan zul je verhalen lezen van meiden die net als jou de eerste dagen heel onzeker zijn en geloven dat het nooit meer goed komt. Maar toch...... Na een aantal weken komen ze er toch op terug. Het is echt geduld hebben, je zult merken dat ze echt veel meer gaan veranderen. Als je ze iedere dag ziet, valt het niet op, maar probeer eens om de paar dagen wat foto's te nemen en dan na 10 weken of zo het verschil te bekijken. Ik hoop dat je snel weer het vertrouwen terug krijg en je kunt genieten van je nieuwe borsten! X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Corine! En is dat jouw foto? Prachtig in ieder geval.

En ja, ik merk ook echt dat het met de dag beter gaat. Ik ben er gewoon te bleu in gegaan, had dit forum ook pas ontdekt ná de operatie...haha. Maar als ik wist wat ik na de operatie te weten kwam, dan had ik waarschijnlijk de operatie nooit gedaan. Dus als alles helemaal goedkomt, daar ga ik wel van uit hoor ;) Dan ben ik blij dat ik heel veel informatie niet wist op voorhand.

Ik voel me eigenlijk super! Op alle normale kwaaltjes na dan ;)

Nogmaals dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marielle,

Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Toch een questie van tijd.

Meen je wat je zei. dat als je alles van te voren geweten had, dat je de operatie nooit gedaan zou hebben?

Ik hoop voor je dat het deze ellende toch allemaal waard is geweest! En dat je dalijk heel blij en trots bent met je nieuwe borsten

Sterkte nog!

X Leona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alles goedkomt, en dan doel ik met name op geen kwaaltjes etc. dan zou ik roepen dat ik het weer zou doen. Maar toch...ik ben best angstig geweest en ik zou echt ernstig getwijfeld hebben. Ik vind het risico op complicaties best groot en dus....ik denk dat ik het dan niet had gedaan nee.

Toch....ik heb het wel gedaan en dat vind ik ook wel weer stoer. Ik vertrouwde er blijkbaar op dat het wel goed zou komen.

Dus dubbel....ik denk als je het over een week of 2 week vraagt ik heel gelukkig ben met mijn borsten. (moet zeggen dat ik dat nu al best ben. Ze zijn echt niet prachtig of zo, maar mijn kleren staan nu gewoon weer mooi! :) :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker stoer dat je het gedaan hebt! Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met jou en je borsten!

Over 2 weken trek ik zeker weer aan de bel. Dan ben ik zelf 2 weken PO, ik wordt over 2 dagen geopereerd, dus dan ben ik misschien wel degene die aan het klagen is haha... Dan kan ik deze topic nog een keer lezen en dan zallik denken....ALLES KOMT GOED!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Corine! En is dat jouw foto? Prachtig in ieder geval.

En ja, ik merk ook echt dat het met de dag beter gaat. Ik ben er gewoon te bleu in gegaan, had dit forum ook pas ontdekt ná de operatie...haha. Maar als ik wist wat ik na de operatie te weten kwam, dan had ik waarschijnlijk de operatie nooit gedaan. Dus als alles helemaal goedkomt, daar ga ik wel van uit hoor ;) Dan ben ik blij dat ik heel veel informatie niet wist op voorhand.

Ik voel me eigenlijk super! Op alle normale kwaaltjes na dan ;)

Nogmaals dank!

Dank je Corine! En is dat jouw foto? Prachtig in ieder geval. !

Nee, dat ben ik niet. Je kunt me toevoegen als vriend, dan kun je me foto's zien in me galerie. X
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.