maran Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Hey meiden!Ik moet me nu richten tot diegenen onder ons die al geholpen zijn met een BV en het reilen en zeilen tijdens het herstel kennen.En ik weet het, best wel een belachelijke vraag, maar ik moet ze stellen want het houdt me bezig.Hoe zit het in godsnaam met het zuiver maken van je achterste na een "grote boodschap"???Volgens mij gebruik je hierbij je borstspier?Tips?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 ik doe dat gewoon, geen problemen mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yessie Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Natte doekjes. Gaat sneller dan gewoon wc papier. Na 2 dagen kan je het weer gewoon doen hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlindertje Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Gewoon voorzichtig vegen,en het liefst met vochtige doekjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Mij lukte het niet de eerste dagen. Hulp moeten vragen dus.... Had ze wel dual plane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Heb er geen problemen mee gehad...lekker is anders en je neemt misschien een andere houding aan (of andere route) van benadering...maar lukt wel hoor...geen zorgen over maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 (of andere route) van benadering.. leuk gezegd Vochtige doekjes is de beste tip die ook ik kan geven. Of zo een toilet installeren voor je voor je bv gaat, die water onder je billen sprietst Dan hoef je niet te vegen..... alhoewel hoe krijg je je billen dan daarna weer droog?? Hebben ze ook toiletten met blowers naast het spuitkraantje? hm.. fantasie slaat weer op hol... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 Thanks ladies! Het is een hele opluchting om te horen dat het perfect doenbaar is. BB, geweldig zoals jouw fantasiekronkel op hol slaat. Ik zal het toch maar bij de vochtige doekjes houden. xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbc80 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Die vraag heb ik ook. door de tramedol heb ik last van constipatie dus hoop morgen weer naar de w.c te kunnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Die vraag heb ik ook. door de tramedol heb ik last van constipatie dus hoop morgen weer naar de w.c te kunnenAls verpleegkundige (in opleiding) weet je dat je niet te lang moet wachten als je constipatie hebt he.. Huisarts bellen en vragen voor movicol, maar dat wist je misschien wel? BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbc80 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Movicolon ja. ga morgen ff wat halen inderdaad. vanavond nog ff wat lopen. hoop dan dat het opgang komt want movicolon vind ik totaal niet echt lekker Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Movicolon ja. ga morgen ff wat halen inderdaad. vanavond nog ff wat lopen. hoop dan dat het opgang komt want movicolon vind ik totaal niet echt lekkerNee, maar een zeepclysma is het laatste wat je wilt haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariatjuh Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Ik heb een paar jaar geleden gekneusde ribben gehad, toen was het ook 6 weken een hel om naar de wc te gaan, vooral bij "grote boodschappen" :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 haha,ja t is even behelpen he de eerste dagen,maar ja ,ik wilde dr ECHT mn man niet voor roepen zeg,heb t dus gewoon met pijn en moeite voor elkaar gekregen,en ja vochtige doekjes idd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Of zo een toilet installeren voor je voor je bv gaat, die water onder je billen sprietst Dan hoef je niet te vegen..... alhoewel hoe krijg je je billen dan daarna weer droog?? Hebben ze ook toiletten met blowers naast het spuitkraantje? http://www.spatoilet.com/nl/producten/spatoilet-diamond.html jaja, het bestaat en staat momenteel zelfs in promotie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 en dan maar hopen dat t verwarmt water is in deze koude winter hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 http://www.spatoilet.com/nl/producten/spatoilet-diamond.html jaja, het bestaat en staat momenteel zelfs in promotie! Die is perfect Hij heeft verwarmde zitting, verschillende soorten stralen, massage (omg), föhn, verschillende watertemperaturen!! Wat wil een mens nog meer na een bv! Allemaal een wellnesspot installeren voor je bv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 seriously? dat is een mastrubeertoilet! XD hmmm wie zou dit nu niet willen, zelfs zonder BV... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Hoi meis, Jaaa dat was inderdaad zeer lastig na de bv In plaats van 'achterom' ben ik maar 'tussen m'n benen door' naar achter gegaan dat ging nog best aardig. Daarnaast heb ik best lange armen Ohja ja inderdaad en natte doekjes gebruiken X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Bij mij duurde het wel ruim een week voordat ik zover was dat ik me daar moest afvegen. Anders had ik gewoon hulp gevraagd als het me zelf niet zou lukken. Maar het is maar een klein stukje verder dan het andere afvegen, dus lijkt me niet zo een probleem, al gaat het niet zo makkelijk als voor de operatie en na het herstel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elien Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 Geen problemen mee gehad, het enige wat mij echt niet lukte was alleen uit bed raken!! G Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 JIppie!! Ik kan het helemaal zelf!xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 JIppie!! Ik kan het helemaal zelf! xxx Gelukkig maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.