Ga naar inhoud

Belachelijk vraagje; "grote boodschap"


maran

Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Ik moet me nu richten tot diegenen onder ons die al geholpen zijn met een BV en het reilen en zeilen tijdens het herstel kennen.

En ik weet het, best wel een belachelijke vraag, maar ik moet ze stellen want het houdt me bezig.

Hoe zit het in godsnaam met het zuiver maken van je achterste na een "grote boodschap"???

Volgens mij gebruik je hierbij je borstspier?

Tips?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natte doekjes. Gaat sneller dan gewoon wc papier.

Na 2 dagen kan je het weer gewoon doen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(of andere route) van benadering..

:45: leuk gezegd :)

Vochtige doekjes is de beste tip die ook ik kan geven. Of zo een toilet installeren voor je voor je bv gaat, die water onder je billen sprietst :45: Dan hoef je niet te vegen..... alhoewel :17: hoe krijg je je billen dan daarna weer droog?? :44: Hebben ze ook toiletten met blowers naast het spuitkraantje?

hm.. fantasie slaat weer op hol... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies! Het is een hele opluchting om te horen dat het perfect doenbaar is. :13:

BB, geweldig zoals jouw fantasiekronkel op hol slaat. Ik zal het toch maar bij de vochtige doekjes houden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag heb ik ook. door de tramedol heb ik last van constipatie dus hoop morgen weer naar de w.c te kunnen

Als verpleegkundige (in opleiding) weet je dat je niet te lang moet wachten als je constipatie hebt he.. Huisarts bellen en vragen voor movicol, maar dat wist je misschien wel?

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of zo een toilet installeren voor je voor je bv gaat, die water onder je billen sprietst :45: Dan hoef je niet te vegen..... alhoewel :17: hoe krijg je je billen dan daarna weer droog?? :44: Hebben ze ook toiletten met blowers naast het spuitkraantje?

http://www.spatoilet.com/nl/producten/spatoilet-diamond.html

jaja, het bestaat :D en staat momenteel zelfs in promotie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Jaaa dat was inderdaad zeer lastig na de bv :(

In plaats van 'achterom' ben ik maar 'tussen m'n benen door'

naar achter gegaan dat ging nog best aardig.

Daarnaast heb ik best lange armen ;)

Ohja ja inderdaad en natte doekjes gebruiken ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij duurde het wel ruim een week voordat ik zover was dat ik me daar moest afvegen. Anders had ik gewoon hulp gevraagd als het me zelf niet zou lukken. Maar het is maar een klein stukje verder dan het andere afvegen, dus lijkt me niet zo een probleem, al gaat het niet zo makkelijk als voor de operatie en na het herstel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.