Ga naar inhoud

zweten van implantaten


Annaxx

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik zat vandaag terwijl ik zat te wachten bij de kapper een tijdschrift te lezen en toen stuitte ik op een verhaal van een vrouw met borstimplantaten die leidt aan het SIIS syndroom, dit is een auto-immuunziekte als gevolg van siliconenprotheses... Er schijnen moleculen uit de protheses te kunnen zweten en de omringende weefsels kunnen binnendringen?? Ik schok eigenlijk best wel van dit verhaal, dat bracht mij gelijk ook weer in twijfel, juist net nu ik de knoop heb doorgehakt om ervoor te gaan. Hoop niet dat ik iemand hiermee de stuipen op het lijf jaag, maar ik dacht ik ga dit toch even op het forum gooien.

Weet iemand meer van "zwetende' siliconen protheses af??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik zat vandaag terwijl ik zat te wachten bij de kapper een tijdschrift te lezen en toen stuitte ik op een verhaal van een vrouw met borstimplantaten die leidt aan het SIIS syndroom, dit is een auto-immuunziekte als gevolg van siliconenprotheses... Er schijnen moleculen uit de protheses te kunnen zweten en de omringende weefsels kunnen binnendringen?? Ik schok eigenlijk best wel van dit verhaal, dat bracht mij gelijk ook weer in twijfel, juist net nu ik de knoop heb doorgehakt om ervoor te gaan. Hoop niet dat ik iemand hiermee de stuipen op het lijf jaag, maar ik dacht ik ga dit toch even op het forum gooien.

Weet iemand meer van "zwetende' siliconen protheses af??

Groetjes

Nee hoor, ik denk niet dat je iemand er de stuipen mee op het lijf jaagt ;)

Ik geloof dat het gros van het forum op de hoogte is van het feit dat implantaten inderdaad zweten.

Gelukkig is de techniek tegenwoordig wel een stuk verder, en zweet de laatste generatie siliconenprotheses een stuk minder dan de voorgangers jaren terug.

Ik heb ook begrepen dat dit in verband kan worden gebracht dat het leidt tot auto-immuunreacties, echter is dit verband nooit wetenschappelijk aangetoond. Dus wat moet je er dan mee hè?

Het is inderdaad spijtig dat je dit nu pas gelezen hebt in plaats van voordat je het hele traject in ging voor een borstvergroting met inplantaten :(

Ik kan me voorstellen dat als je uberhaupt al zoveel twijfels hebt over je borstvergroting, dit kleine stukje info voldoende is voor jezelf om er maar vanaf te zien.

Veel succes met je besluit! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat ik mijn BV liet uitvoeren heb ik hier ook veel over gelezen en opgezocht en het is idd schrikken. Ik heb het erover gehad met mijn pc en vertelde mij dat dit verband idd nooit wetenschappelijk is aangetoond. Echter heeft hij mij pas helemaal kunnen overtuigen wanneer hij mij vertelde dat in de insulinespuitjes voor diabetispatiënten ook een vorm van siliconen zit en dat het niet gevaarlijk si voor het lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.