Ga naar inhoud

Alicia: 28 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Alicia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Makkelijke kleding, iets met voorsluiting, vest of zo.

Flesje water voor in de auto en eventueel broodjes aangezien je honger zult hebben na de operatie

Dekentje in de auto, kun je lekker slapen op de terug weg.

Lippenbalsum

Sport BH als reserve zodat je je kliniek BH kunt wassen of zo.

Voorbeeld foto's voor je pc.

Litteken crème, zodra je korstjes eraf zijn.

Je voorgeschreven medicijnen ( zeker genoeg paracetamol).

En verder weet ik het even niet meer, misschien andere nog ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een emmer voor in de auto.. stel dat je hem nodig hebt ;)voor de rest heeft corine het al gezegd :)xxx

Hee BB, ze gaat naar Bruno hoor! Ze heeft geen emmer nodig. Dit is de fijnste narcose die je maar kunt krijgen. Je wordt wakker gemaakt uit de heerlijkste slaap ooit en zal geen moment misselijk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BB, ze gaat naar Bruno hoor! Ze heeft geen emmer nodig. Dit is de fijnste narcose die je maar kunt krijgen. Je wordt wakker gemaakt uit de heerlijkste slaap ooit en zal geen moment misselijk worden.

Verdorie, je hebt helemaal gelijk!!!

Laat die emmer maar thuis idd!! Neem gewoon een boek mee voor in de auto hahahha ;)

Oeps.. te snel gelezen.. stom van me.. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha oke dus geen emmer :P

Ik heb gelukt, de kliniek is maar een halfuurtje rijden van bij mij thuis.

Ik vraag mij af wat het comfortabelste is tijdens de herstelperiode: zitten of liggen? :106:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je datum eeeen dat is ook dezelfde datum als die van mij!! :D ik moet me rond 12u aanmelden.. Jij? Die maand gaat voorbij vliegen xxx

Sillis, ga jij ook bij Bruno of bij een andere pc?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, krijg je trouwens ook voor de spier? Dan zul je weinig pijn gaan krijgen, als het net zo goed gaat als bij mij. Ik had alleen de eerste dag beetje pijn. Drie dagen selebrex geslikt, 5 dagen paracetamol. Ik sliep de eerste nacht al op me zij, wel een beetje voorzichtig maar het ging goed hoor. Verder gewoon afwisselen, beetje liggen, zitten, lopen de eerste dagen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang leve vóór de spier!!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Alicia,

Wat spannend dat je morgen wordt geopereerd!!

Ik wordt 8 april geholpen, ook bij Dr Demeyere.

Na mijn consult had ik erge twijfel omdat ik net (zoals jij waarschijnlijk) weinig fel heb waardoor ik zeker niet naar de volle C die ik al mijn hele leven heb gewild. Maar nu lees ik dat het bij jou wel voor de borstspier wordt geplaatst terwijl dat bij mij ook niet kan omdat je anders de prothese gaat zien zitten.

Achter de borstspier dus, een geschatte 240 cc. Super weinig.

Ik hoop dat ik ze niet te klein vind na de operatie want dan ben ik echt verdrietig.

Ik tel de dagen af. Laat je nog even weten hoe alles is verlopen na morgen?

Groetjes!!

Heel veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alicia,

Wat spannend dat je morgen wordt geopereerd!!

Ik wordt 8 april geholpen, ook bij Dr Demeyere.

Na mijn consult had ik erge twijfel omdat ik net (zoals jij waarschijnlijk) weinig fel heb waardoor ik zeker niet naar de volle C die ik al mijn hele leven heb gewild. Maar nu lees ik dat het bij jou wel voor de borstspier wordt geplaatst terwijl dat bij mij ook niet kan omdat je anders de prothese gaat zien zitten.

Achter de borstspier dus, een geschatte 240 cc. Super weinig.

Ik hoop dat ik ze niet te klein vind na de operatie want dan ben ik echt verdrietig.

Ik tel de dagen af. Laat je nog even weten hoe alles is verlopen na morgen?

Groetjes!!

Heel veel sterkte

Hoi!

Volgends Dr. Demeyere heb ik nog genoeg weefsel van mezelf, daarmee dat de prothese voor de spier word geplaatst.

Ik denk dat je gewoon vertrouwen moet hebben in de dokter zijn kennis en ervaring.

Helaas zijn wij niet voorbestemd om een volle C of meer te hebben vrees ik, maar dat neemt niet weg dat het een mooi resultaat zal zijn :)

Alles beter dan nu toch... ?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel anoniempje!
Mag ik vragen welke maat je nu hebt?

Liefs!

Hey Alicia,

Spannend morgen al!! Jij krijgt ongeveer het zelfde als wat ik ga krijgen op 12 april. Ik kan ook niet meer wachten :P Wens je heel veel succes morgen!

Groetjes Anoniempje28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nou dan heb je geluk.

Het herstel is veel prettiger met een prothese voor de borstspier.

Hij heeft mij beloofd om het grootste erin te doen wat past. En gezien de positieve feedback op dit forum vertrouw ik erop dat het mooi wordt. En inderdaad: Elk klein beetje extra helpt want op deze manier ben ik ook niet tevreden. Nou bedankt voor je reactie. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Alicia,

Heel veel succes morgen!!!! :35:

Benieuwd naar je verslag.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nou dan heb je geluk.

Het herstel is veel prettiger met een prothese voor de borstspier.

Hij heeft mij beloofd om het grootste erin te doen wat past. En gezien de positieve feedback op dit forum vertrouw ik erop dat het mooi wordt. En inderdaad: Elk klein beetje extra helpt want op deze manier ben ik ook niet tevreden. Nou bedankt voor je reactie. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Groetjes

Ja dat zal allemaal wel meevallen ;)

Alleen nog een beetje aftellen en dan komt het allemaal goed!

Ik zal proberen om morgen tegen de avond een verslagje te typen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alicia,

Ik wordt morgen ook geopereerd door Bruno Demeyere. Bij mij wordt het een prothesewissel, na 18jaar toch wel aan te raden.

Het blijft achter de spier wegens te weinig eigen weefsel, maar hij heeft mij minder pijn voorspeld dan de eerste keer.

Ik zal morgen ook een verslagje sturen en wie weet komen we mekaar morgen wel tegen?

Ik moet er zijn om 16u.

Veel succes alvast!

Groetjes,

Kadha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy

Ik heb nu een aa cup met een klein beetje eigen weefsel. Volgens mij chirurg voldoende om voor de spier te plaatsen. Maar dit was een jaar geleden dat hij het adviseerde. 2 april heb ik weer een consult dus hoop dat hij hetzelfde adviseerd.

Veel sterkte morgen, ben benieuwd naar je verslag!

Groetjes Anoniempje28

Dankjewel anoniempje!
Mag ik vragen welke maat je nu hebt?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames,

Ik ga 15 april ook bij Bruno, heb ook maar

Aa cupje en krijg 250 of 280 voor de spier anatomisch

Ik hoop het laatste, maar zoals Alicia al zegt alles beter als nu

Toch!

Wens jullie allemaal veel succes en ben benieuwd

Naar jullie verslagen.

Xx mama26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.