Ga naar inhoud

Alicia: 28 maart 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Alicia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey ladies!

Hier ben ik dan met mijn verslagje!

Alles is goed verlopen :)

Om 10u10 ben ik aangekomen in Artemedis dus ik had nog eventjes tijd om te stressen :)

Om 10u30 mocht in binnen voor een gesprekje met de anethesist en Dr. Demeyere. Daarna nog foto's trekken en lijntjes tekenen en ik was klaar voor naar de operatiezaal te gaan...

Toen ik wakker werd lag ik te rillen ookal was mijn bedje lekker verwarmd.

Na een tijdje mocht mijn vriend erbij komen en toen kwam ook de dokter eens kijken hoe het was.

Het eerste dat ik vroeg was: hoeveel cc zit erin? Hij vertelde dat het 300cc geworden was en ik was en in de wolken :)! Na een halfuurtje mocht ik naar huis, klaar voor een leven me grote boobies!!!

Ik had eigenlijk bijna niets van pijn deze namiddag maar nu begint het toch wel een beetje pijnlijk te voelen, vooral aan de hechtingen.

Ik hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen, ik heb me al voorbereid met veel kussens :P

Morgen mag het verband eraf en mag ik douchen en dan kan ik ook al eens spieken naar mijne nieuwe aanwinsten...

Ik ben benieuwd!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe herkenbaar allemaal. Maar ja, het is voor mij ook nog geen drie weken geleden. Dat rillen komt ook van de narcose en spanningen. Ik heb ook nog een uur na liggen rillen. Goed je pijnstillers innemen! Spannende, morgen eindelijk kijken en heerlijk douchen. Ik vond het Est spannend om die BH uit te doen, was bang dat ze eruit vielen Ha Ha! Maar uiteindelijk was het heerlijk om onder die douche te staan. Een heel goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alicia,

goed om te horen dat alles goed is verlopen en dat het goed met je gaat!

Yes Yes, er is nog hoop voor mij op meer cc!!

Ik leef zo met je mee, zelfde leeftijd, zelfde arts, zelfde probleem.

Nou sterkte met je herstel!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi

Vannacht niet zo goed geslapen door de pijn en wist niet goed hoe ik mij moest leggen.

Om 8u heb ik het verband eraf gehaald en deze middag lekker in de douche geweest.

Alles ziet er redelijk goed uit, wel nog veel zwelling en vocht maar dat is wel normaal zeker..

Ik probeer alleszinds veel water te drinken.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Alles gaat goed met de boobies! Heb bijna geen pijn meer, alleen zo een druk dat ik voel. Ik ga vandaag eens proberen zonder pijnstillers...

Het enige dat mij een beetje dwars zit is dat ze er redelijk puntig uitzien en dat zie je ook als ik kleren erover aanheb dus dit vind ik niet zo leuk, verandert dit nog of is er iets dat ik kan doen zodat ze er met kleren aan ronder uitzien?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alicia,

Je heb een paar mooie Bruno's hoor! Ja, ze zitten nog erg hoog en zien er hard uit. Dit is heel normaal. Ik ben ook nog maar drie weken po. Gewoon veel geduld hebben. Als je drie maanden verder ben, kun je ze niet meer vergelijken met hoe ze er nu uit zien. Ik vind zelfs dat ze na twee weken al zoveel mooier zijn. Vond ze vooral de eerste dagen erg veranderen. Heel snel hersteld gewenst en nu maar wachten tot die zomer komt!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames! Alles gaat goed met de boobies! Heb bijna geen pijn meer, alleen zo een druk dat ik voel. Ik ga vandaag eens proberen zonder pijnstillers... Het enige dat mij een beetje dwars zit is dat ze er redelijk puntig uitzien en dat zie je ook als ik kleren erover aanheb dus dit vind ik niet zo leuk, verandert dit nog of is er iets dat ik kan doen zodat ze er met kleren aan ronder uitzien? Xx

Strak onderhemdje over je boobs aantrekken? Misschien dat het er dan wat minder puntig uitziet ;)

Ik ga snel eens spieken naar jouw borsten zeg... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn al wat minder puntig vind ik :) deze nacht en vandaag hebben mijn hechtingen wel gebloed aan mn rechterkant en ze jeuken echt verschrikkelijk!

Mn boobs voelen ook al ietsje minder hard aan :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond mijn boobs ook wat puntig de eerste weken. maar dat is helemaal goed gekomen. Als het zacht gaat worden worden ze steeds mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi!

Morgen al 4 weken PO :)

Ik ben echt superblij met het resultaat! Ik hoop dat ze niet meer slinken... ?

Ik heb nog eens een vraagje: als ik over mijn litteken wrijf voel ik precies zo knobbeltjes onder mn huid. Is dit normaal? En gaat dit nog weg?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die heb ik ook nog aan 1 kant. Dat is gewoon je litteken, verdwijnt vanzelf na een tijd. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat betekend dat het dan allemaal goed gaat! ;)

Volgens mij duurt het wachten tot de operatie voor je gevoel langer dan de periode erna :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.