Ga naar inhoud

Jillz : 9 april 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete : Vlaardingen


Gast Jillz

Aanbevolen berichten

Thanks BB , ja ga ik vandaag doen ..

Vandaag 2e dag po en heb links een branderige pijn ...

Heb net 2 paracetamol genomen...

Hoeveel mochten jullie daarvan .

Handigste is natuurlijk om een spiegeltje op te bouwen ,

Maar lees overal dat je van paracetamol 500 maar 3x daags 2 mag :-(

En ik heb wel diclofenac gekregen , maar daar krijg ik echt pijn in mijn buik van ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip van BB was elke 6u 1000mg paracetamol. Echt perfect, heb geen andere zooi meer gebruikt en was na paar dagen ook pijnvrij en ben ik gestopt met pijnstilling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moet ik natuurlijk mijn operatie verslag zetten hihi

Ik ben dus 9 april geopereerd door dr Stevens in Vlaardingen Holystaete

Ben nu 2 dagen po en heb wel stekende pijn nu.....vooral in mijn linkerborst ...

Zou een stevige sportbh helpen ? Het is nu alleen ingetapet ....

Auwwww

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig net gebeld naar de kliniek en zeiden ze daar ook ! Om de 6 uur 1000mg paracetamol ...

Heb alleen links zo'n stekende pijn ...

De tape moet tot volgende week dinsdag blijven zitten , mag er alleen af als je een allergische reactie krijgt...

Wanneer ben jij gaan douchen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken is ingetapet genoeg. Die steken horen erbij, normaal gesproken :)

En die kunnen ook nog wel een tijdje duren! Ze worden wel steeds minder frequent, maar het hoort bij het genezingsproces :)

En niets moet ;) Maar als je wilt beschrijven hoe je je operatiedag ervaren hebt, dan mag dat.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier moet ik natuurlijk mijn operatie verslag zetten hihi Ik ben dus 9 april geopereerd door dr Stevens in Vlaardingen Holystaete Ben nu 2 dagen po en heb wel stekende pijn nu.....vooral in mijn linkerborst ... Zou een stevige sportbh helpen ? Het is nu alleen ingetapet .... Auwwww

Ik heb je twee operatieverslagen samengevoegd ;)

hahha het staat nu allemaal bij elkaar!

En zoals bb zegt : Snachts je wekkertje zetten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je buikpijn krijgsbanier de diclofinac kun je misschien omperazol bij vragen...dat is een maagbeschermer en dan kun je er misschien wel tegen....succes!!!

Gr ik

Thanks voor je tip , Guppie. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je twee operatieverslagen samengevoegd ;)

hahha het staat nu allemaal bij elkaar!

En zoals bb zegt : Snachts je wekkertje zetten :35:

Bedankt Piepke , moet trouwens zeggen dat het vandaag stukken beter gaat ! Heb vanmorgen 3 kwartier gedouched , en nog is dat roze spul niet helemaal weg haha , me zelf helemaal aangekleed , opgemaakt , stukje buiten gewandeld en voel me best aardig verder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.