Ga naar inhoud

Jillz : 9 april 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Holystaete : Vlaardingen


Gast Jillz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ,

Ik ben Jillz , trotse moeder van 2 jongens van 8 en 2 jaar , die ik allebei borstvoeding heb gegeven .

Een van de redenen dat ik nu een borstvergroting overweeg ...

Het afgelopen jaar ben ik 20 kilo afgevallen en weeg nu 59 kilo , ben 1.68 lang en mijn cupmaat is nu A ...

Ik denk al een tijdje na over een borstvergroting , ik vind het wel heel moeilijk waar en door wie ik het wil laten doen.

Ik heb een gespek gehad met dr. Koopmann ( Bergmankliniek ) , was op zich goed , maar lees nu wisselende berichten over de eurosilicone implantaten...

Ik krijg nog een gesprek met dr. Stevens in Vlaardingen en denk ook nog om naar Hilversum te gaan dr. Van Mooijen-Zaal .

Iemand die mij misschien haar ervaring zou willen vertellen met een van deze artsen , of die mij een goed advies kan geven ?

Alle suggesties zijn welkom !

Gr. Jillz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jillz

Welkom op het forum!!!

Rechtsboven is een zoekbalk. Daar kun je zoeken op trefwoorden, dus ook op kliniek of op plastisch chirurg :)

Zorg dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat, dan vind je een heleboel topics over de pc die jou misschien gaat opereren!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja BB , ik denk dat jij hier misschien nog iets overkant vertellen .

Dr. Koopmann zou bij mij dual plane , high profile , 450 cc gaan plaatsen .

Op welke maat kom ik dan uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 april gaat het waarschijnlijk gebeuren !

Ik krijg mijn borstvergroting bij dr. Stevens !

450 cc dual plane

Ik heb nu een lege 75 B , misschien weet jij waar ik op uitkom BB ? Hihi

Ben nu al zenuwachtig ! Van mij mag het morgen al haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is precies wat hij zei ! Een mooie D ! Past goed bij me volgens dr. stevens , heb veel vertrouwen in hem ? Dat is al fijn ! Bedankt voor je reactie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren geopereerd , gaat eigenlijk best ok , protheses van eurosillicone rond high profile 450 cc, dual plane ..

Heb goed geslapen vannacht .

Weet iemand nou of die tape de hele week moet blijven zitten ? Het jeukt nu al ...

Vind ze ook nog erg ver uit elkaar staan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig! Ik heb exact dezelfde protheses, aantal cc en manier van plaatsen! Stonden bij mij ook ver uit elkaar, kwam echt door de tape. Als het goed is hebben ze medegedeeld hoelang de tape moet blijven zitten, bij mij was 2 dgn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw echt ? Zeker toevallig ! Ik weet het niet meer wat ze gezegd hebben ....was echt zo suf als een konijn toen ik weg ging en kreeg zoveel informatie ...

Wat voor cupmaat had jij ? En wat heb je nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toevallig woon ik vlak bij holystaete en ben geopereerd door dr koopmann bij Bergman haha! Ik had een

75d/e en na 22 kg afvallen een lege 75b/c. Ga naar een e/f hopelijk!

Wellicht kan je de kliniek bellen.voor de informatie, ik kreeg brief met wat wel en niet de te doen per week.

Je kan mn foto's bekijken voor resultaten, ben nu 12 dgn po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt ja , ik vond het handiger in Vlaardingen en een vriendin van me is ook door dr. Stevens geholpen en dat vond ik zo mooi ! Dus toen was de keuze makkelijk !

Heb je veel pijn gehad ? Ik zal binnenkort ook wat foto's plaatsen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.