Ga naar inhoud

Welke BH's duwen je borsten bij elkaar ipv omhoog?


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben op zoek naar een beha die je borsten niet omhoog duwt zoals een Push-up maar die je borsten naar elkaar toe duwt...

Push-up kan ik echt niet aan met mn BV. Ziet er niet uit.

Maar ik wil wel graag een mooi decolete!

Hoop dat jullie kunnen helpen!

Alvast bedankt! :rolleyes:

Gr Anomiepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de Sapph extrema ( verkrijgbaar in zwart en wit , soort van nepleer) en daar kan je de bandjes van kruisen op je rug Hierdoor trek je de cups ook iets dichter naar elkaar toe ;) Zit lekker en staat superrrr :P

Hier een paar foto's

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die met verstelbaar decollete begint met omvang 80. Ik heb 70. Misschien dat ik daarom niets kan vinden...:(

En als je dan een 80 A past en de cup zit goed, dan kun je de omvang toch in laten nemen?

Dat doet een vriendin van me met de strapless bh's van de hunkemoller, zij heeft 75 E, koopt een 80 D, (hij gaat maar tot D vandaar ;)), en laat m innemen!

Misschien een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de Sapph extrema ( verkrijgbaar in zwart en wit , soort van nepleer) en daar kan je de bandjes van kruisen op je rug Hierdoor trek je de cups ook iets dichter naar elkaar toe ;) Zit lekker en staat superrrr :P

Hier een paar foto's

:116:

hij is gaaf!

ik koop nix meer :39: ,eerst maar eens afwachten waar ik precies op uitkom straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Push up kan ik niet aan,daar komen mn tepels bovenuit,en zit nie lkkr.

Gewone beugels gaan wel goed,maar ook IK zoek nog een bh voor meer decolleté,dat blijft een probleem van de meeste borstvergotingen volgens mij.Zijn ze groot zie je nog niet veel....:angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ,balconette staat heel mooi,alleen erg lastig te vinden in mijn maat 80E....

enne,....helemaal geen onnozele vraag!

Die bandjes,die zitten vaak helemaal niet zo goed,dr zit vaak ruimte tussen mn huid en die bandjes ,snap je?

Als ik dan een maat groter neem,is t wel minder, beter zou voor mij denk ik bandjes in mn nek zijn momenteel,maar goed.

ik heb nog niet zo heel veel ervaring met die bh s,ben nog op onderzoek zeg maar..

Ik moet ze altijd wel helemaal lostrekken,omdat ik nogal lang ben(1.80):106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.