Ga naar inhoud

Terry : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Terry ..ik wordt ook op 25 februari door dr van Onselen geopereerd .

Ik heb nu een kleine cup B en krijg 405 cc ...dus een volle C of een kleine D.

Ik ben trouwens 40 jaar en heb 2 kids .

Leuk komen we elkaar vast tegen in de Kliniek .

Ik heet trouwens Therese

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Terry,

Ik heb je even een eigen topic gegeven voor je operatieverslag :35: De eerste post hierboven, was je eerste post op dit forum in een ander topic ;)

Nu staat de aanloop her en der beschreven in anderen hun topic, maar hier kun je je eigen verhaal helemaal in geur en kleur beschrijven en krijg je ook gerichte reacties op je verhaal :D

Heel veel succes morgen!! Zet hem op hè :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah mooi zo, Terry is still alive and kicking :43:

Doe maar rustig aan, en je verslagje komt nog wel hoor :35:

Zie je wel, veel leuker een eigen topic met reacties :125:

Slaap lekker!

Dank je wel Piepke ...ik was gisteren ook ontoerekeningsvatbaar ...hihi xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Terry! Spoedig herstel, zag je gisteren voorbij racen in de rolstoel. Wilde je gedag zeggen maar ging allemaal zo snel.

Hoop dat je je vandaag iets beter voelt. Terwijl wij zaten te wachten in de loungeruimte was jij in de uitslaapkamer. Heb daar even met je man gesproken. Heel veel sterkte !

Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden hier komt mijn operatieverslag :68:

Gisterenmorgen om half 6 vertrokken naar Bocholt ....best spannend ook nog geflist denk ik ...grrr :93:

We waren er om kwart over 7 ff andere vrouwen ontmoet helaas niet van de borstenforum maar ook gezellig gepraat .

Toen werd ik opgehaald om 8 uur ..kreeg een leuk jurkje aan plastic schoentjes en een haarnetje ...spuit vast ingebracht voor het infuus.

Daarna is dr van Onselen geween toen foto gemaakt alles afgetekend incl.een zonnetje :125:

Daarna mocht ik op de operatie tafel liggen en moest ik denken aan een tropisch eiland mooie bikini ....cocktailtje en mooie mannen.

En ik werd wakker in de uitslaapkamer.t

Nog een beetje duf maar blij dat het achter de rug is .....na een poosje werd ik naar een andere kamer gebracht beetje bijkomen wat eten en thee drinken.

En daar kwam Jackie n aan wat een gezellige meid :45:

Lekker geklets met onze mannen was meteen een klik.....daarna naar het toilet toe en toen kwam van Onselen kijken hoe het met mij gaat ff voelen of alles is goed zit .Toen kwam de narcotiseur langs voor de paspoort narcotiseur.

Alles was goed dus hup kleren aan maar dat ging net te snel ik viel flauw gelukkig wel op mijn bed....oeps dat moet ik niet meemaken op mijn boobs :1big_boobs: ...daarna weer bijgekomen en in de rolstoel gezet op weg naar de auto.

In de auto werd ik een beetje misselijk maar het ging goed .

Thuis gekomen lekker op de bank liggen met een beschuitje van mijn mannetje ....kids kwamen thuis en waren nieuwsgierig hoe het gegaan was ...SUPER ....

De nacht in ...bed omhoog gedaan en proberen te slapen ...voelt net of een kudde olifanten over mij heen liepen :163: maar wel overleefd .

Mocht vanmorgen het medicijn nemen van de arts en merkt dat dat beter gaat.

Vanmorgen heeft mijn man een beetje gewassen heel voorzichig en ik heb gekeken..ben er heel blij mee ...ff foto gemaakt en op mijn gallerij geplaats.

Nu ff wat uitrusten en mij lekker laten verwennen

xxx Terry ....ik heb trouwens 405cc AHT gekregen cereform :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Terry! Spoedig herstel, zag je gisteren voorbij racen in de rolstoel. Wilde je gedag zeggen maar ging allemaal zo snel.

Hoop dat je je vandaag iets beter voelt. Terwijl wij zaten te wachten in de loungeruimte was jij in de uitslaapkamer. Heb daar even met je man gesproken. Heel veel sterkte !

Monique x

Ik dacht al dat jij dat was ..wou je ook gedag zeggen helaas niet gesproken....jij ook sterkte met je herstel

Laat je lekker verwennen meid

xx Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal ik doen, heb net ook mijn fotos op de galerij geplaatst, maar nog niet zonder bh dat doe ik vrijdag! ben bang dat ik hem anders niet meer aan krijg, hahaha

Vind het ook wel eng hoor! Vond jij het niet spannend om ze voor het eerst te aanschouwen. Die van jouw zijn erg mooi geworden! Ben jezelf tevreden met het resultaat?

Rust lekker uit en laat je verwennen

Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal ik doen, heb net ook mijn fotos op de galerij geplaatst, maar nog niet zonder bh dat doe ik vrijdag! ben bang dat ik hem anders niet meer aan krijg, hahaha

Vind het ook wel eng hoor! Vond jij het niet spannend om ze voor het eerst te aanschouwen. Die van jouw zijn erg mooi geworden! Ben jezelf tevreden met het resultaat?

Rust lekker uit en laat je verwennen

Monique x

Hoi,

Ik ben er erg blij mee heb nu eidelijk boobs geen opvulling meer...nog 6 weken wachten tot we nieuwe BH kunnen scoren !!!

xx Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.