Ga naar inhoud

Terry : 25 februari 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ja dat lijkt me erg leuk ik kan niet wachten :63: , Kan al mijn bh's naar het leger des heils brengen. Daar kan ik nu toch niks meer mee.

Hoe is het vannacht gegaan Terry, goed geslapen?

Hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt, ik voel me goed alleen een beetje moe van de narcose denk ik.

Groeten Monique x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey...

Het ging wel beter vannacht heb ff gedouched vanmorgen ,,,heerlijk zeg.

Maar jij hebt geen pijn dus fijn dat schijnt zo te zijn he met voor de borstspier operatie.

ik heb wel blauwe plekken onder mijn borsten.

Fijne dag nog verder

xx Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk operatieverslag :35:

Je bent inmiddels wat meer toerekeningsvatbaar begrijp ik ? Alhoewel ik deze zin nog niet helemaal begrijp :45:Toen kwam de narcotiseur langs voor de paspoort narcotiseur. :44: :44:

Gelukkig wordt alles wat je zegt, hier niet tegen je gebruikt :P

Fijn dat alles goed is gegaan is in ieder geval!!

Doe het rustig aan, en geniet van de boobs :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk operatieverslag :35:

Je bent inmiddels wat meer toerekeningsvatbaar begrijp ik ? Alhoewel ik deze zin nog niet helemaal begrijp :45:Toen kwam de narcotiseur langs voor de paspoort narcotiseur. :44: :44:

Gelukkig wordt alles wat je zegt, hier niet tegen je gebruikt :P

Fijn dat alles goed is gegaan is in ieder geval!!

Doe het rustig aan, en geniet van de boobs :43:

Haha klopt ..een rare zin :45:

Maar verder gaat alles goed hoor ...ben blij met mijn Twins .

:46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het heel goed mag niet klagen, geen pijn, heel af en toe branderig gevoel en jeuk natuurlijk.

Ik verveel me echt, heb net een foto gemaakt van mijn boobs, op aanraden van Jackie zelftimer ingeschakeld op mijn telefoon werkte prima.

Gr. Monique x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monique, t zonnetje schijnt. Wil je niet buiten n rondje lopen? Of geen zin..? Ik ga denk ik wel ff..ik verveel me ook X

Hebben jullie geen last dat de BH te strak zit ..ik heb allemaal striemen en afdrukken van mijn BH in mijn huid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terry, ja het is vreselijk!! Ik heb 'em anderhalf uur in de wasmachine en droger gehad, maar de striemen zaten zo diep dat het na die tijd nog niet minder was geworden. En kriebelen dat het doet!! Heb de sluitingen bij mn schouders een standje losser gezet. Ik kan me niet voorstellen dat we hier nog dik vijf weken mee moeten lopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terry, ja het is vreselijk!! Ik heb 'em anderhalf uur in de wasmachine en droger gehad, maar de striemen zaten zo diep dat het na die tijd nog niet minder was geworden. En kriebelen dat het doet!! Heb de sluitingen bij mn schouders een standje losser gezet. Ik kan me niet voorstellen dat we hier nog dik vijf weken mee moeten lopen...

Droger?? :wacko:

Hoop dat ie niet nóg kleiner geworden is dan.... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ter en Madelon,

Goed geslapen? Bij mij zit ie ook strak en de zijkant jeukt...precies de plekjes waar je onmogelijk bij komt hè?

Maar goed...ik heb de mijne ook nog niet gewassen...Madelon, mocht de bh in de droger? Ik heb geeneens een droger haha dus bij mij gaat ie even op de radiator, is ie ook zo droog.

Ik heb zelfs blauwe plekken vd bh, tussen mijn borsten bij dat ritsje...en die bh vind ik niet eens het ergste, wanneer ik die verschrikkelijke band afdoe is dat echt een verademing :)

Gister heb ik een Celebrex geslipt, kijken hoe dat zou zijn en zelfs maar twee keer paracetamol.

Nou eeeeeeh....doen we dus ook niet meer..we gaan niet onnodig pijn lijden..dus nu houd ik me weer netjes aan t schema van BB.

Hoe is het verder met jullie? Merken jullie dat jullie minder vocht hebben? Nog gedoucht?

Liefs,

Jack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is niet gekrompen, had hem met koude lucht gedroogd! :D Volgens mij mocht het niet in de droger, maar zo kon hij toch niet krimpen. Vind het toch wat naar om uren zonder de bh te lopen. Ik heb ook opengeknipte sokken om die band gedaan, want dat onding sneed mn oksels bijna open... Brrr. Kunnen ze het design van die dingen niet wat aanpassen zodat je er zes weken mee doorkomt? Maar Jackie, blauwe plekken? Holy.... Dat lijkt me niet gezond? Goed dat je het schema weer aanhoudt, zou zonde zijn om pijn te hebben terwijl het niet hoeft. Vocht heb ik niet heel veel, geloof ik? Heb ze gevoeld, maar ik voelde zo geen zwellingen.

Slapen doe ik nauwelijks, maar door alle medicijnen lijkt een half uurtje slapen wel 8 uur!! Echt heerlijk, haha. Voel me helemaal niet uitgeput, ondanks dat ik misschien hooguit drie, vier uur per nacht slaap.

Succes met het doorkomen van dag 4 dames!! xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Gewoon laten drogen dus, goed plan.

Oeffff lijkt me heerlijk alles even uit en gewoon ff zitten totdat onding droog is, haha

Ja blauwe plekken, ik heb gelezen dat dat kan...het kan allemaal beurs aanvoelen of bloeduitstortingen...ja ik heb echt wel blauwe plekjes, volgens mij zie je dat zelfs op mijn foto..

Ik lees veel,over dat de band snijdt,maar daar heb ik dus weer geen last van....of draag ik dat ding verkeerd? hij zit laag op mijn rug onder de sport bh en dan door mijn oksels en zo vast op mijn borsten. Maar nee geen pijn...wel jeuk! Jeuk jeuk jeuk!

Heerlijk dat je je uitgerust voelt!

En jij Terry? Alles oké?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb ook blauwe plekken en zelfs op mijn borstbeen is het geel/blauw....Maar alles voor het goed doel toch :1bouncingboobs: be n er heel blij mee.

Zijn ze bij jou Jackie ook groter geworden..ik zie ze met de dag groeien ....hihi.

En ook jeuk wat je zegt ..grrr...

Vanmorgen ff mijn haartjes gewassen wat een fijn gevoel zeg.Mijn haar maar in een knotje gedaan fohnen lukt niet ..ik ben kapster dus dat is niet fijn.

Ik was vanmorgen al vroeg wakker om half 6 al beneden ..werd gek van dat rechtop zitten in bed.

Ik verlang naar buikslapen..maar ja wie niet .

Het is alweer dag 4 ..ik hou van mijn boobs.

Iedereen een fijn weekend xxxx

Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique..

Ja dat ze groeien datl hoorde ik ook wel ...maar het is ook nog echt waar ,,,,ben er super blij mee...jij ook nog steeds,

xx Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker en ik word met de dag blijer. Die van mij zijn gelukkig iets aan het slinken. Maar kan niet wachten totdat die 6 weken voorbij zijn. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat. O ja Terry ik heb wel een blauwe plek sinds vandaag. Hij zit tussen mijn borsten.

Gr monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.