Ga naar inhoud

Gaan de borsten ooit nog symmetrisch staan?


Aanbevolen berichten

Hallo,,

Ik heb al veeeel gelezen over ongelijke borsten.
Vaak komt het wel weer goed word dan gezegd. En heb geduld, het kost tijd en genezing enz enz.

Maar is dat ook echt zo?
Zijn jullie borsten uiteindelijk altijd weer gelijk gaan staan?


Mijn pc zei op mijn eerste consult tijdens het meten van:
ik geef je 300cc en dan bla bla bla een beetje liften (geen idee wat de zei maar ik hoorde iets met liften, omdat mijn borsten volgends haar ongelijk waren. Dat was mij echter nog noooit opgevallen en ik vond ze goed kwa symmetri.
Nu ben ik al 5weken po en mijn borsten staan tog wel behoorlijk scheef...
De ene tepel wijst omlaag en de andere omhoog.
Ik weet dat ik het tijd moet geven, maar ik zie het gewoon niet goed komen.

Hoe zat dat bij jullie ?
En heeft iemand enig idee wat mijn pc gedaan heeft m.b.t. de 'lift' waarover ze het had?

Ik hoor 'lees' het graag ,
groetjes xxx


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbels!!

Ongelijke borsten.. Ja... dat ken ik...

Ik wist dus niet dat ik ongelijke borsten had... Totdat ik voor-foto's maakte... In een push-up bh en in de spiegel dacht ik altijd dat mijn borsten er gelijk uitzagen... (had blijkbaar nooit goed gekeken....)

Bij mijn voor-foto's (kijk maar eens via de volgende link, heb je als vriend toegevoegd)

http://www.borstenforum.com/gallery/image/8403-vooraanzicht-16022012/

zie je dus, dat er wel degelijk een verschil is....

Uiteraard gaat dit verschil niet kleiner worden, met hetzelfde aantal cc in beide borsten, maar het lijkt groter! Echter, dat kan ook niet...

En dus heb ik nu ook, net als voor de vergroting, scheel-kijkende tepels.... Eentje kijkt omhoog, de ander omlaag...

Je ziet het dus nog steeds:

http://www.borstenforum.com/gallery/image/12426-6-maanden-po/

Dit is een foto van 6 maanden po, en op deze foto is het verschil wel heel duidelijk, vooral ook door die rand van wit naar bruin :45:

Echter... ik ben helemaal verliefd op mijn borsten. So what dat er een beetje verschil in zit... Ik hoef ook geen perfecte borsten, of lichaam.. dan zou ik beter ook een schaamlipverkleining, een liposuctie aan bovenbenen en billen, een ooglidcorrectie en alle moedervlekken op mijn lijf kunnen laten weghalen....

Klinkt nu wel heel extreem, maar zo kijk ik er tegenaan.

Mijn enigste wens, voor mijn borstvergroting was: grotere borsten. Ik heb het nooit gehad over Grote Gelijke borsten....

Natuurlijk zou het super zijn geweest als ze gelijk zouden zijn, maar... niet iedereen heeft die perfecte borsten ;)

Als je het echt niet mooi vindt, zou je altijd een tepelcorrectie kunnen laten doen, lijkt mij. Echter, vergeet niet, dat het op foto's erger te zien is dan in het echt. Natuurlijk zie ik het in de spiegel ook, maar lang niet zo erg als op foto's die ik maak :)

Ik weet niet of je iets aan dit verhaal hebt, maar ik wilde het je wel even laten weten.

Daarnaast is het zo, dat mijn verschil in borsten, in het begin, na de operatie, een stuk groter was. Nu is het veel minder geworden en het ziet er gewoon natuurlijk uit. Met 9 maanden po, maak ik weer nieuwe foto's. Eens kijken of op de foto dan weer verschil te zien is :)

Het grootste verschil in natuurlijkheid is bij mij gekomen tussen de 6 weken po en de 6 maanden po..... Dus jaja, idd.. dat geduld haha... Ik haat het woord ook, en ik dank degene die ooit een pilletje geduld uitvindt :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbels,

Ik vind je borsten erg mooi! Ik weet niet hoe je voorsituatie was, zag daar ook geen foto's van. Ik weet wel dat bij mij mijn borsten van tevoren al ongelijk waren, hoewel het mij zelf nooit op was gevallen tot de PC het zei. Na mijn bv is het verschil wel duidelijker geworden en nog steeds aanwezig. Misschien dat bij mij met een tepelcorrectie het iets rechter kan worden, maar feit blijft dat ze op verschillende hoogte zitten en dat gaat niet veranderen bij mij.

Nogmaals, ik vind jou borsten erg mooi en het verschil totaal niet storend!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

best boobie, zou ik ook jou foto's mogen bekijken van het begin... en dan paar maanden later? volgens mij zijn we wel vriendjes..

omdat mijn tepels ook zo lekker scheef zitten... en ik daar bijna geen fotos van kan vinden,

thnx alvast :)

t zou moeten lukken nu :)

Kijk wel even in de goede mappen ;) of gebruik de links hierboven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb , ik heb je foto's gezien en je verhaal vind ik ook fijn om te lezen. Als ik het zo bekijk vind ik het meteen een stuk minder erg. Bedankt, nu bekijk ik het wel anders.

Andrea, Bedankt en ja op de foto zie je het minder erg dan hoe ik het zie in de spiegel. Ik heb naar je foto's gekeken en mooi om te zien wat ze kunnen veranderen op een positieve manier in zo'n korte tijd.

Muisje, bh's in maatje C zitten heel strak een beetje té.. en D zit perfect, naar het is nog vroeg on te zeggen wat het word.

Ben jij er al uit wat je wil?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind je borsten er heel mooi uit zien!
ook ik heb geen gelijke borsten maar dat wist ik al voordat ik mn BV liet doen.
het is mij pas opgevallen toen ik borstvoeding gaf daarvoor zag ik het niet of ik keek nooit goed en heb het daarom niet gezien.
en nu ik mn bv heb gehad zie ik het weer maar ik stoor me er niet aan want volgens mij kan je nooit 2 gelijke borsten hebben en krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tjikkie,

Bedankt ja ik heb eerder al eens op jou foto's gereageerd.

Klopt ook en ja jouw ongelijke borsten, net als bij bb... vind ik helemaal niet storend!! Ze zien er goed uit en daar gaat het om.

Ik ben misschien te kritisch over mezelf.

Bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op ‎28‎-‎8‎-‎2016 om 20:59 zei prisje81:

@best_boobie mag ik in je albums kijken mop? :53:

Tuurlijk!!
Ik ga je even toevoegen aan mijn laatste album, want daar staat alles in van a tot z.. Volg wel de instructies ff in de kantlijn, want ze staan op wonderbaarlijke manier niet van a tot z maar van z tot a.... En dat kun je zelf omzetten haha

Ik voeg je ff toe! :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Tuurlijk!!
Ik ga je even toevoegen aan mijn laatste album, want daar staat alles in van a tot z.. Volg wel de instructies ff in de kantlijn, want ze staan op wonderbaarlijke manier niet van a tot z maar van z tot a.... En dat kun je zelf omzetten haha

Ik voeg je ff toe! :53: 

Ah dank je mop! Lief. Ga ik gelijk even kijken.  Van z tot a. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Halloo,

Ik ben op het moment 1,5 week po en ik kan door het verband heen duidelijk het verschil in grootte zien. Ik heb mijn pc al gebeld en hij vertelde me dat dit volkomen normaal is en dat het tijd nodig heeft i.v.m. zwelling, inzakken etc. Zolang ik er geen koorts, abnormale pijn of iets dergelijk bij heb (of de een niet dubbel de grootte heeft dan de ander) is er niets vreemd aan de hand. 

Graag zou ik jullie verhalen lezen erover en of het bij sommige van jullie in het begin ook zo was maar tog weer minder is geworden. Ik hoop dat het nog bijtrekt want stoor me best wel aan het verschil, kan ook zijn dat ik gewoon te ongeduldig ben en af moet wachten.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid.

Ik ben dan nog niet zolang po als jou, net 5 dagen maar zie ook verschil in grootte. Zoals ik al bij vele anderen gezien heb trekt dit verschil echt wel mits je bij je voorsituatie al verschil had natuurlijk. Want het is en blijft een vergroting van je huidige situatie. 

Onzeker kun je ervan worden he? Hebben  we allemaal last van maar komt vast goed met je boobs en zeker als je pc het zegt :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen ! Het blijft me bezighouden ..

Morgen naar de pc voor het verband en de hechtingen, ben heel benieuwd of het verschil ook zo goed te zien is zonder verband (denk alleen maar meer eigenlijk) Kijken wat de pc ervan zegt en hopen dat het snel bijtrekt, vind het niet een heel leuk zicht.

Hiervoor had ik bijna niets, dus was ook geen duidelijk verschil in grootte te zien .. Wel bedankt voor je geruststelling, het helpt :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.