Ga naar inhoud

Muisje 3 : 21 februari 2013: Dr de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hi Muisje!

Gefeliciteerd met je borsten!!

Als antwoord op je vraag over het overgeven kan ik je vertellen dat het wel kan voorkomen, ik heb ook veel overgegeven vanwege de narcose. Iedereen reageert er anders op. Veel groene thee te drinken heeft me veel geholpen. Mijn borsten waren de eerste keer bij het douchen ook erg opgezwollen maar de volgende dag al erg mooi :) Ben je verder ongeacht de zwelling wel blij? En voel je je al ietsje beter?

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja... dat is wel erg veel idd :)

Het kan zijn dat je draadjes wat trekken en dat het wat zeer doet.. Die bh drukt er inderdaad op... Het kan helpen om een maandverbandje op je pleisters te leggen, dus tussen de band van je bh en de plastic pleisters. Dat neemt de druk wat weg :)

Ontsteking hoef je niet bang voor te zijn, zolang je geen erge pijn aan je boobs krijgt, of je niet lekker gaat voelen (koorst krijgt)

Zolang je pijnstillers slikt, krijg je natuurlijk geen koorts, maar je merkt het meestal wel als er iets niet goed is :)

Hoe langer alles steriel blijft, hoe beter het is ;)

Dus lekker laten zitten, die plakkers.

Ik vond het zelf van de ene kant ook maar niks, dat ik het niet kon zien, maar van de andere kant is het wel steriel zo :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo! Misselijk zijn is echt het laatste waar je op zit te wachten... Ik mag van mijn pc al op zij slapen en heb het vannacht even geprobeerd vanwege mijn zere rug die ik krijg van het steeds plat liggen. Dat was echter helemaal geen succes bij mij, mijn bovenste borstspier deed heel zeer en ben dus maar weer liever op de rug gaan liggen. Ik weet niet wat de artsten van andere meiden hier adviseren, ik vond het van mijn pc ook al best vroeg. Ik denk ook dat je het wel zelf aanvoelt wanneer het goed is of juist nog te vroeg. Ik ga er zeker nog mee wachten :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs. Je kan op je zij liggen wanneer je lichaam het toelaat volgens dr Demeyere.

Volgens hem mag alles zolang je je elleboog maar niet hoger dan je schouder doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en probeer je daar echt aan te houden.... Ik vind dat je heel erg snel weer gaat werken, maar goed, je had groen licht van Demeyere he...

Hij heeft wel 1 regel, waar je je idd echt aan moet houden! (voor de goede genezing van je kapsel) Ellebogen niet hoger dan schouders!

Ben benieuwd hoe het gaat gaan. Ik had er niet aan moeten denken om zo snel weer aan het werk te gaan, na mijn bv.

Heeeel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje over die narcose. Bij Dr. de Meyere krijg je toch alleen een roesje? Je blijft toch gewoon zelf ademen? En over die ellebogen: ik slaap ook meestal op mijn zij, maar soms wordt ik toch wakker op mijn rug en dan heb ik mijn armen boven mijn hoofd. Ben zo bang dat ik dat volgende week ook in mijn slaap gaat doen, die armen boven me hoofd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb laatst flink samen met meiske zitten denken over wat het nou is.. en er zijn 4 soorten sedatie/narcose.... echter we komen er met ons twee niet uit, wanneer het nou een roesje is en wanneer een narcose... Volgens mij is het bij Demeyere een narcose, maar dan zonder spierverslappers, waardoor je idd blijft ademen....

Als je wilt mag je het navragen, of het narcose of roesje is. Dat zou wel een en ander duidelijk maken voor de nerds onder ons (waar ik dus ook bij hoor :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. We kwamen er niet uit. Over dat je snachts je armen omhoog doet in je slaap heb ik voor mijn bv een heel topic over gestart. Ik lig namelijk heeeeel vaak op mijn rug met mijn armen helemaal omhoog als ik wakker wordt.

Geloof mij. Na de operatie dus niet. Je eigen lichaam laat het niet toe. Hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Pas ruim nadat het weer mocht werd ik weer op die manier wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat er bij mij verteld werd is dat het wel een narcose is maar dat er maar weinig gebruikt wordt(veel minder als in een ziekenhuis) omdat het geen zware operatie is.
en dat je je daarom niet slecht voelt daarna.
maar of je zelf ademt weet ik niet ,weet wel dat ik hele erge keelpijn had toen ik wakker werd maar dat was gauw over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee we zijn niet geintubeerd. wel een larynxmasker gehad.

Dat is minder heftig omdat die niet langs je stembanden gaat en dat je minder last van je keel hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.