Ga naar inhoud

Is 480cc anatomisch veel?


TheSmile

Aanbevolen berichten

Ik lees en forum en kijk alweer een tijdje mee en 2 sep. Wordt ik geopereerd, als ik afbeeldingen bekijk van dames die bijvoorbeeld 380cc hebben gekregen anatomisch en dual plane geplaatst vindt ik het er al vrij groot uitzien,toch zei van onselen dat ik het beste resulstaat zou krijgen met de 480CC ben 1.71 lang en 60 kg heb nu een lege C70 en waar zou ik uiteindelijk op uitkomen,wil graag naar DD of E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet groot. Denk dat het heel mooi vol word. Zelf krijg ik een BV van van Onselen ACCZ op 25 februari 2013, tijd weet ik nog niet. maar er worden nog vier andere ladies op dit forum geopereerd op diezelfde datum. En zelfs een met dezelfde protese als jij en hetzelfde aantal CC's. Volgens mij Jackie 33 maar weet het niet zeker. Zelf krijg ik 460cc ben zelf maar 1.63 en 55 kilo, heb nu een lege c, had dd.

Dus hoop dat het voldoende opvulling geeft. Maar ja bij iedereen pakt dat anders uit, dat is zo verschillend. Ik heb Tall high.

fotos plaats ik als het zover is. Ik plaats fotos van voor en na.

Groeten Emsi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook denken aan je lengte, want je bent vrij groot. Ikzelf en 1,8 lang en heb 420cc. Ik kom wel van een lege B en heb nu een D. Van mij mocht het wat groter zijn want je went er zo snel aan en een D met sillicone borsten lijkt op een C van echte borsten :) Snappie? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13,2cm breed en 13,4cm hoog met een projectie van 5,8...

Met die lege 70C ga je met deze prothese wel zeker op een 70F uitkomen hoor!

Dus het is maar wat je veel vindt haha. Ik zou zeggen: doen (als ze niet te breed zijn, maar dat is afhankelijk van jouw eigen borstbreedte en dat kan van Onselen alleen meten)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook 480cc amh... Alleen mijn omtrek is 80cm en heb een B

Ik word ik maart geopereerd, maar onze maten verschillen nogal.. Ik hoop zelf op een D minimaal uit te komen. Anders zou ik ook wel teleurgesteld zijn haha..

Er zijn ie nog meer meiden hier, misschien dat je nog wat meiden vind met ongeveer dezelfde voor situatie etc. Om beetje te kunnen vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden bedankt voor alle leuke reacties's, neemt mijn twijfel in ieder geval weer een groot gedeelte weg!,en verder moer ik vertrouwen op van Onselen maar een 70F klinkt wel goed haha, ik lees hier toch veel dat een D cup snel went he, hoe zou dat kunnen?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Aanstaande maandag 25 feb (omg, krieeebelsssss!!!!) word ik geopereerd door dr v onselen.

Hij gaf ook aan dat bij mij 480 cc het mooist zou zijn... Af en toe twijfel ik of t niet te groot wordt....

Ik vind t best moeilijk, want als je foto's bekijkt, is t bij de 1 super groot en bij de ander groot (mijn mening)

Bij de dok had ik prothese 5 in eerste instantie, maar n maatje meer had ik best gewild...toen kwam ie er dus ook nog zelf mee (dus ik moet nt zeuren hihi)

Verder ben ik 1.73 en weeg 64 kilo.. Ik had n mooie volle b/c maar na borstvoeding , afvallen etc is er weinig over...

Zoals emsi al aangaf worden er meerdere ladies v dit forum (5!) geopereerd op maandag, door v onselen (grappig hè)

Dus ik zou zeggen: houd ons in de gaten! :)

X Jackie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jackie spannend hoor!!..ik houd jullie zeker in de gaten!!,ik vond naar mijn mening de 5 het net niet bij me,van Onselen zei dat de 6 een mooier resultaat zou geven de 480 dus denk een beetje het zelfde geval als bij jou,aangezien ons maten een beetje overeen komen..ben je al zenuwachtig? Heb je al een tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zouden ze dat er toch wel in gedaan hebben Justme?

Ze zijn nu mooi als ik je foto's zie,vraag ik me af of er nog een cm bij gepast had,volgens mij zaten je borsten dan echt tegen elkaar aan.

Maar het rekt nu allemaal wel op dus misschien over 4jr de wissel?mof eerder hahaha...

Miss een andere merk prothese die meer projectie heeft een idee?

Ik lees en forum en kijk alweer een tijdje mee en 2 sep. Wordt ik geopereerd, als ik afbeeldingen bekijk van dames die bijvoorbeeld 380cc hebben gekregen anatomisch en dual plane geplaatst vindt ik het er al vrij groot uitzien,toch zei van onselen dat ik het beste resulstaat zou krijgen met de 480CC ben 1.71 lang en 60 kg heb nu een lege C70 en waar zou ik uiteindelijk op uitkomen,wil graag naar DD of E

Waarom moet je nog zolang wachten eigenlijk?

Ik vond tot 25-3 al lang duren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.