Ga naar inhoud

Nina-26 : 3 februari 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Ja dat vind ik ook wel maar aan de ene kant wel fijn ik ben de eerste, enigste nadeel is dat ik heeel vroeg me bed uit moet want je zit net met de ochtendspits die kant op en ik moet uit zwolle komen en het is zonder file 1.09 rijden dus we rijden hier tegen kwart voor 6 weg .:).

Begin jij al beetje zenuwen te krijgen jou datum komt ook steeds dichterbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff dan moet je rond 04:00 opstaan, das gewoon nog nacht haha

Ach ja alles voor een goed doel, de dagen Erna kan je je slaap inhalen.

Ik denk overigens dat ik de avond ervoor toch geen oog dicht doe.

Had al rustgevende tabletjes gekocht op basis van Valeriaan en Melatonine maar dat werd afgeraden door de Anesthesist;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook wel maar aan de ene kant wel fijn ik ben de eerste, enigste nadeel is dat ik heeel vroeg me bed uit moet want je zit net met de ochtendspits die kant op en ik moet uit zwolle komen en het is zonder file 1.09 rijden dus we rijden hier tegen kwart voor 6 weg .:).

Begin jij al beetje zenuwen te krijgen jou datum komt ook steeds dichterbij

Jaah voor mij schiet het ook al op nu, nog 12 dagen:))

Zenuwen heb ik tot m'n eigen verbazing nog eigenlijk niet, gezonde spanning wel.

Kijk er gewoon zo erg naar uit dat m'n blije gevoel de zenuwen overheerst denk ik.

Maargoed de laatste week zal ik ook vast wel echt zenuwachtig gaan worden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof mij die laatste 2 weken vliegen voorbij dat was bij mij ook zo :D

Maar mag ik vragen waarom die tabletjes afgeraden werden want zonder melatonine slaap ik zoiezo niet ik gebruik dat altijd voor het slapen gaan?

Ja ik moet ind snachts me bed uit dat is het enige nadeel maar net wat je zegt doe het voor een goed doel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof mij die laatste 2 weken vliegen voorbij dat was bij mij ook zo :D

Maar mag ik vragen waarom die tabletjes afgeraden werden want zonder melatonine slaap ik zoiezo niet ik gebruik dat altijd voor het slapen gaan?

Ja ik moet ind snachts me bed uit dat is het enige nadeel maar net wat je zegt doe het voor een goed doel :)

Ik zou het niet weten, werd niet toegelicht ofzo.

Ik kreeg een heel kort antwoord terug op mijn mail, dat de Anesthesist het gebruik van Valeriaan en Melatonine helaas afkeurde.

Dat was het, punt.

Nou daar moet ik t dan maar mee doen he haha

Zal ook maar niet eigenwijs zijn en het advies maar gewoon opvolgen;)

Ik zag de ernst er ook niet van in maar t zal vast ergens niet goed voor zijn.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet weten, werd niet toegelicht ofzo.

Ik kreeg een heel kort antwoord terug op mijn mail, dat de Anesthesist het gebruik van Valeriaan en Melatonine helaas afkeurde.

Dat was het, punt.

Nou daar moet ik t dan maar mee doen he haha

Zal ook maar niet eigenwijs zijn en het advies maar gewoon opvolgen;)

Ik zag de ernst er ook niet van in maar t zal vast ergens niet goed voor zijn.

Xxx

Oke nou dan zal ik het morgenavond ook niet gebruiken. Ik heb ook niet gevraagd hoe en wat maar voor de zekerheid dan maar niet allern nadeel is dat ik zonder niet slaap haha dus dat wordt wat.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr schiettecatte is een hele leuke en fijne man vind ik zelf . Ik had gelijk een goed gevoel bij hem en volgens mij is die een ster in goed opmeten. En van horen zeggen en lezen en foto's maakt hij prachtige boobs dus dan zit ik wel goed haha. Ja als ik straks be et je goed voel zal ik een foto plaatsen . Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal erg lief dat jullie eraan denken. Ik ben helemaal niet zenuwachtig ofzo maar wel druk in me hoofd dus beetje hoofdpijn ook. Hoop dat ik wat slaap kan pakken vanavond want we gaan om half 6 rijden morgen ochtend dus wordt een kort nachtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.