Ga naar inhoud

Nina-26 : 3 februari 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Livje en Nina,

Ik krijg ook de Natrelle 410 295 cc. Natrelle 410 zijn de anatomische prostheses.

Ik word op 23 januari geopereed. De plaatsing zal achter de spier zijn.

Je kan een heel mooi voorbeeld vinden op de site van de Royal Beauty Clinic: http://www.royalbeautyclinic.be/96.html

Als je helemaal naar onder scroll de voorlaatste dame! Succes

Hallo,

Wat leuk voor je dat is nog maar heel ff :) k ga is even kijken of die site ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de vorm van de Anatomische mooier, veel natuurlijker.

Ik wil niet van die ronde ballen, en aangezien ik van mezelf nu niets heb ben ik bang dat ik van die koplampen krijg zeg maar haha

Ik heb rond, maar moderate profile en dat geeft totaal geen koplampen effect :). Wel achter de spier geplaatst ;). Achter de spier geeft minder kans op kapselvorming ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Yeahh eindelijk me datum binnen gekregen , het gaat dan op 3 februari eindelijk gebeuren in kliniek Amstelveen , 3 dagen van te van te voren moet ik ff bellen voor de tijd.

Maar ik heb een vraagje of arnica tabletten het hoeft dus niet maar mag wel?? zijn er mensen die er echt baat bij hebben gehad? En zo ja waar kan ik dat ophalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gefeliciteerd met je datum!!!

Het aftellen is dus begonnen hihi

Ik denk dat het geen probleem is om arnica te nemen, maar het beste is om het altijd even aan je pc te vragen.

Ik ga je titel gelijk voor je aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen ;)

Door wie word je operatie uitgevoerd? kan ik dat ook in je titel zetten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel sorry voor de late reactie ik krijg geen melding dus dan zie ik het later. Ja in de papieren stond dat ik arnica tabletten moest nemen dus heb ze maar opgehaald. Ik wordt geopereerd door dr schiettecatte. Nog 3 weekjes vind nu toch wel spannend nu het zo dichtbij komt ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel sorry voor de late reactie ik krijg geen melding dus dan zie ik het later. Ja in de papieren stond dat ik arnica tabletten moest nemen dus heb ze maar opgehaald. Ik wordt geopereerd door dr schiettecatte. Nog 3 weekjes vind nu toch wel spannend nu het zo dichtbij komt ☺

Geen probleem :)

Als je hierboven in het topic klikt op: 'volg dit onderwerp' dan krijg je er in het vervolg wel melding van :)

Bij welke pc ga je?

Gefeliciteerd met je datum!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel sorry voor de late reactie ik krijg geen melding dus dan zie ik het later. Ja in de papieren stond dat ik arnica tabletten moest nemen dus heb ze maar opgehaald. Ik wordt geopereerd door dr schiettecatte. Nog 3 weekjes vind nu toch wel spannend nu het zo dichtbij komt ☺

Je titel is compleet! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij mag het ook wat groter hoor;)

Ik heb 2 verschillende maten nodig, de een 350 en de ander 400 dus denk dat er voor mij niet groter klaar zal liggen..

Naja ik vertrouw er maar op dat het voldoende is!

Ja ik snap wat je bedoelt ik heb namelijk wel hetzelfde dat ik denk is het wel groot genoeg. Maja dit is mijn maximale geloof ik dus heb weinig keus en dan moet ik al blij zijn dat dit kan in vergelijking met wat ik nu heb :). Oke heb je verschil in je borsten dan dat er 2 maten klaar kliggen of ook gewoon kijken welke van de 2 mooiste is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben hartstikke asymmetrisch blijkbaar haha, dus de ene kant 350 en de andere 400, de ene kant midden profiel en de ander hoog, dus ben benieuwd!

Vind 50 cc verschil in borst nogal een verschil maarja hij zal t wel weten haha.

Hoop maar dat het iig niet minder word dan deze cc'a, want ook dat lees ik geregeld hier!

Ik heb in m'n fotoalbum foto's van de voorsituatie en de passessie, daar kan je zien dat het niet heel groot word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben hartstikke asymmetrisch blijkbaar haha, dus de ene kant 350 en de andere 400, de ene kant midden profiel en de ander hoog, dus ben benieuwd!

Vind 50 cc verschil in borst nogal een verschil maarja hij zal t wel weten haha.

Hoop maar dat het iig niet minder word dan deze cc'a, want ook dat lees ik geregeld hier!

Ik heb in m'n fotoalbum foto's van de voorsituatie en de passessie, daar kan je zien dat het niet heel groot word.

Ja ik snap je wel hoor. Maar ik denk ind dat hij wel weet wat die doet toch ;).

Ik vond zoieozo met de passessie het heel apart want ik paste 400 cc en vanaf ovenkant dacht ik jezus ik zie me voeten niet eens en als ik de foto zie vanaf de zijkant lijkt het helemaal niet groot dus kan der geen pijl op trekken hoe groot het nou uiteindelijk gaat worden.

Ik zal je foto's is even bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.