Ga naar inhoud

Mommy D : 18 maart 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Ik zit sinds gisteren op deze site,

In het kort ik ben Mommy D en 31 jaar!

Ik heb me altijd gewacht tot dat ik ooit nog eens borsten zou krijgen, ik kwam niet verder dan een kleine B cup, kleine appeltjes (haha)

Nu na twee kinderen (van 5 en 2 ) zijn ze nog kleiner en slapper geworden! (Zucht)

Maar ik ben er klaar mee! Ik wil borsten!! Gewoon een volle B, lijkt mij voldoende!

Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen , ik woon zelf in rotterdam, zou het liefst zo dicht mogelijk mijn eerste consult willen.

Ook lees ik veel over Belgie, en daar schijnt het een stuk goedkoper te zijn ook!

Ik ben deze site nog aan het onderzoeken en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

(:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mommy D

Welkom op het forum!

Goede artsen in jouw regio?

Dr. Nio (werkt in parkkliniek, maar ook in het goedkopere SLAZ in amsterdam)

Dr. van der Weij (Boerhaave kliniek in amsterdam)

Zelf ben ik zeer tevreden over dr. Demeyere, Artemedis in Gent!

En je hebt nog bijvoorbeeld dr. Plover, Beclinic in Overijsse (Belgie)

Je kunt hun namen ingeven rechtsboven in de zoekfunctie en verhalen lezen over hun.

Zo kun je al een begin maken met de grote zoektocht :) Op die manier kom je ook wel andere namen tegen :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi boobie meiden !

Aanstaande maandag 18 maart om 11:30uur word ik in Nijmegen verwacht waar ik eindelijk na 'nooit gehad' te hebben boobies krijg!

Frans Straten gaat mij opereren en zal 350 cc en 375 cc klaar zetten en bekijken wat mij het beste zal staan, ben nog steeds een beetje bang dat 375 cc net iets te groot word namelijk ..... maar als ik zo al jullie verhalen lees denk ik aach joh gewoon doen, de meesten zeggen achter af had ik toch maar net ietsjes groter gedaan!

Dus waarschijnlijk word het gewoon 375 cc (high profile, achter de spier). De protheses zijn van het merk Mentor.

Ik heb nog steeds geen sport bh, weet nu wel in welke winkels ik moet zijn, zondag heb ik oppas voor de kids kan ik in alle rust twee sport bh's gaan shoppen.

(Maar twee verschillende maten kopen denk ik ? )

Heb nog 3 dagen om me voor te bereiden, bezig de kleinste van 2 en een half niet meer te tillen, dus zelf de trap af laten lopen enzo....

Vanmiddag groene thee gekocht (las ik ook hier als tip ), Paracetamol genoeg in huis! Joging broek mee voor na de bv ! Net zwart boxenshortje gekocht voor op de operatie tafel.

En euuhhhh... ja wat nog meer?

Iemand nog tips ? Of wat ik niet moet vergeten om mee te nemen ?

xxx Mommy D :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Soofkes daar hebben ze dus geen kliniek of sport bh's ! Wel vervelend maar goed ik koop er eerst twee en dan maar weer 1 tje inruilen denk ik (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt Soofke, lastig hoor met die bh's. Inderdaad een aantal dames hier zie ik ook met de hema bh aan .. dus!

Nog 10 dagen , nou dat is ook al lekker snel! Spannend he ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, waar en bij wie in nijmegen word je geopereerd? raar zeg dat je van te voor sport bhs moet kopen.. krijg je wel een "martel"band van hun dan??

je weet ja helemaal niet welke maat en dus welke bh je zou moeten kopen... weet niet fo je na je bv daar drinken en eten krijgt, maar zo niet zou ik dat ook meenemen, ik kreeg niks, dus had zelf wat meegenomen..

heb je goede hulp ingeschakeld want bij mij dacht ik t ook maar het liep totaal in de soep.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss een topje (zonder mouwen) meedoen daj makkelijk kan aandoen (tshirt kan moeilijk wordn omdat je je armen ni al te goed kan bewegen nadien)

het is makkelijker om het langs vanonder naar boven te trekken en zo je armen erin te schuiven... ;) iets om over na te denken

veel succes allesinds!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana ik las je verhalen heel vervelend allemaal! Heb de eerste week hulp van mn ouders! 2e week waarschijnlijk niet meer. Dus dan is het ik met de kids! Ben benieuwd!

Dank je zeepbelx ! Goede tip van dat tshirtje (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blikje cola en een Mars ofzo meenemen, knap je heeerlijk van op ( suikers).

Ga je via Diana Gabriels? Ik heb dit nu in je titel gezet, maar geen idee of het ook klopt ;)

Ohja, en je voorsteltopic en je laatste nieuwe topic staan nu bij elkaar. Is handig voor jezelf, en voor de mensen om te lezen. Van A tot Z in 1 compleet verhaal :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaaaaaa BB!!!! Ik zat er al op te wachten!!!!! Whoehahaaaaaa. Ja da was vanmiddag in een helder moment (je) !!! whihihi.

En Piepke ja klopt! Dat is VIA Diana Gabriels.

Inerdaad nog wat eterij en drinken mee nemen goede tip!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!!!!!!!

Wat super lief die berichtjes!!! Ik ben aan de ene kant super zenuwachtig maar heb er ook ZOOOO''N zin in!!!!!!!

Kan niet wachten totdat ik uit die narcose kom!

Twee sport bhs gehaald vandaag een C en een D ..... Ben benieuwd welke gaat passen :45:

Nu bezig met tas inpakken en nog even de papieren doornemen .....

Daarna lekker douchen nog ff (zelf) haren wassen en etc ......

Ben zo benieuwd hoe ze dr uit komen te zien!

En Piepke geen nachtmerries hahahaaaaaa soms wel bang voor de narcose (dat ik er niet uit kom pffffff! Niet aan denken!!)

Hoop morgen, denk eerder overmorgen foto's te kunnen plaatsten ...!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar zit ik nu dan MET boobies!!! Wat een drama gister zeg, na de operatie was mijn bloeddruk erg laag (en heb van mezelf standaard al een lage bloeddruk) ik was zo zwak gister dat ik nog erg lang moest blijven, kreeg vocht toegediend (operatie was later dan gepland dus had al erg lang niets gegeten gedronken) . Hoe ik me gister voelde was echt DRAMA! Dacht waar ben ik aan begonnen! Pols of onderdruk was maar 30.

Eenmaal thuis toch een redelijke nacht gehad en voel me nu ok. De pijn valt te doen (slik diclofenac en paracetamol) .

Alleen erg lastig met bepaalde bewegingen en uit bed komen!!!!

Probeer later een foto te maken met sport bh (maat 80 C) .

Durf hem nog niet uit te doen misschien morgen ...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mommy,

Gefeliciteerd met je boobies :43:

Je hebt het gelukkig achter de rug!

Maar een onderdruk van 30, sjeeee dat is echt heel laag :17:

Slik maar goed en regelmatig de pijnstillers om het op deze manier vol te houden :35:

Buikspieren gebruiken met uit bed komen ;)

Goed herstel verder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.