Ga naar inhoud

Bolleke : 28 februari 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :)

Net zoals vele vrouwen hier, zal ik een bv ondergaan. Ik hoop op b-cup naar c/kleine D.

Ik moet op 30 januari langs voor m'n eerste bezoek bij dr Demeyere. Spannend :)

Iemand al + of - reacties over hem? Tot zo ver lees ik enkel goede reacties, dus duimen maar :)

Toch hoor ik altijd graag nog een 2de opinie, dus iemand nog raad voor een andere dokter?

Alvast bedankt :)

Groetjes,

Bolleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik kan ook alleen maar lovend zijn over Demeyere! En zo zijn er hier een heleboel :)

heb je de zoekbalk rechtsboven al gebruikt? Als je daar zoekt op Demeyere, dan kun je alle verhalen lezen :35:

Een andere goede arts.... Liefst in Belgie of liefst in Nederland?

Wat ik zo even uit de mouw kan schudden is: Dr. Nio (parkkliniek Rotterdam en volgens mij SLAZ Amsterdam, maar zou je even moeten googelen) en Dr. van der Weij (Boerhaave Amsterdam)

Verder zou dr. D'hondt in Tongeren een goede zijn, als je dat niet te ver rijden vind. Bij hem krijg je wel sowieso anatomische prothesen. Dus als je dat niet wilt, loont het zich niet om op consult te gaan :)

Heel veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bolleke,

Ik ben toevallig vandaag op consult geweest bij Dr. de Meyere. Super goed gevoel bij. Na 2x 8 maanden borstvoeding bleef er maar weinig van mijn borsten over. Dr adviseerde de ronde mentor van ongeveer 350 à 400 cc. Ik was een ideale patiënt zei hij. Maandag ga ik op consult bij Dr. Plovier. Ik heb ook gezocht naar twee dokters waar ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen heb gelezen. Ben er benieuwd. Na maandag neem ik de beslissing bij welke dokter ik ga. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de reacties. Het stelt me toch een beetje meer gerust. Ja ik heb al heel veel over dr demeyere opgezocht ook op dit forum. Ik ben trouwens heel blij dat ik hier foto's en verslagen kan vinden over hem! Het liefst van al zou ik graag ik Belgie blijven. Ik heb ook positieve reacties gelezen over dr oelbrandt in beveren. Mochten jullie nog tips hebben naar dokters toe of andere, altijd welkom! Ben wel vrij zenuwachtig :) duimen maar! Vele groetjes, bolleke xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Bedankt allemaal voor de reacties. Het stelt me toch een beetje meer gerust. Ja ik heb al heel veel over dr demeyere opgezocht ook op dit forum. Ik ben trouwens heel blij dat ik hier foto's en verslagen kan vinden over hem! Het liefst van al zou ik graag ik Belgie blijven. Ik heb ook positieve reacties gelezen over dr oelbrandt in beveren. Mochten jullie nog tips hebben naar dokters toe of andere, altijd welkom! Ben wel vrij zenuwachtig :) duimen maar! Vele groetjes, bolleke xx

Hè Bolleke,

Morgen toch op consult bij Dr. De Meyere? Heel veel succes. Je zult merken hoe snel je je op je gemak voelt bij hem. Het is een aardige, leuke en vakbekwame dokter.

Veel succes

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Bolleke,

Morgen toch op consult bij Dr. De Meyere? Heel veel succes. Je zult merken hoe snel je je op je gemak voelt bij hem. Het is een aardige, leuke en vakbekwame dokter.

Veel succes

Xxx

Sorry, ik lees net woensdag! Nou ja, succes woensdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Bolleke,

Hoe was je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies :) !

Ik ben vorige week voor de eerste keer op consult geweest bij Dr Demeyere. Aangezien ik me enorm op m'n gemak voel bij hem en zeker ben van m'n beslissing heb ik dan vandaag maar een afspraak gemaakt. 28 februari ! :) Voor de spier, ong 275 cc druppelvormig. Ben heel zenuwachtig, maar vooral benieuwd naar het resultaat. Alleen ben ik een beetje bang omdat m'n borsten vrij slap zijn nu en volgens mij beetje doorhangen en dr Demeyere zei om enkel een BV te doen ipv lifting. Vooral omdat ik nog te jong ben voor al deze littekens en ook omdat hij pas sprak van een lifting wnr je borst 4 lager hangt dan normaal. Dit zou bij mij niet het geval zijn, want ik kan er inderdaad niets ondersteken. Toch ben ik bang dat ik enkel meer gevulde hangende borsten zal hebben :( Iemand hier al ervaring mee? Thx :)

Groetjes Bolleke xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bolleke,

Ik had ook lege borsten met wat hang en heb ook enkel een borstvergroting gehad zonder lift. Liften kan altijd later nog. Heb je ook voorfoto's? Er zijn hier een hoop dames met een goede kijk erop ;). Je mag ook in mijn album kijken als je wilt.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik heb even je twee topics samengevoegd, dan hoef je er maar 1 bij te houden ;)

Verder denk ik dat je zeker op het advies van Demeyere kunt vertrouwen, ik vind hem echt een superarts, met een heel goed inzicht :) Zonder fratsen.

Je titel pas ik ook even aan he, dan hoor je er helemaal bij :)

En voor-foto's helpen idd altijd, zoals Andrea al zegt :)

Oh ja en ik heb je even verhuisd naar de operatieverslagen, dan kun je hier ook na je operatie gewoon in dit topic verder :) Lekker overzichtelijk.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Andrea! De voor-foto's komen er zo snel mogelijk op, zal er morgen werk van maken. Ja ik lees verschillende meningen, de ene is tevreden enkel met BV de andere weer niet. Dat maakt me gewoon een beetje 'bang'.

@ BB thanks ! Ja ik hoor enkel positieve dingen van Dr Demeyere dus vertrouw hem wel, maar 't is toch beetje onwenning. Morgen plaats ik mijn voor-foto's.

Groetjes Bolleke xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bolleke,

28 februari? Spannend!! Dan mag je een week voor mij, leuk hoor!

Liefs Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames! deze dokter zit toch in Gent / Belgie ? Weten jullie toevallig of dat met de trein (vanuit Rotterdam) te doen is ? Ik denk dat ik ook zo spoedig op consult wil! Eerst nog iets meer inlezen op de ervaringen over deze dokter op het forum. En wat zouden de kosten ongeveer hier zijn denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dorien, Ik denk dat je een uur en drie kwartier rijd. Ik kom van Roosendaal en rij nog net geen uur. De kosten voor bv is 3000 euro. Na de ingreep hoef je nog 1 keer terug voor controle en hechtingen, maar dat zou je ook door je huisarts kunnen laten doen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hè Bolleke,

Het is bijna zover bij jou. Ben je erg zenuwachtig? Alles al klaar staan, spannend hoor. Ik zal voor je duimen en ben erg benieuwd naar je verslag en natuurlijk je foto's.

XXX Co.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Bolleke, hoe is het gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, die foto van jou BB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Er vreemd dat we nooit meer iets van Bolleke gehoord hebben. Ze is een week voor mij geopereerd! Nog geen kort berichtje, niets. Vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.