Ga naar inhoud

Shine84 : 29 maart 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi ladies!

Nou daar gaan we:

Gisterochtend half 8 richting de kliniek en binnen 20 min waren we er al, heerlijk zo dichtbij. Ik werd opgevangen door een ontzettend lieve verpleegster die de hele dag voor mij gezorgd heeft. Alle formaliteiten doorgenomen en toen werd ik opgehaald door de anesthesist om half 9. Lekker op de verwarmde operatietafele we maakten nog wat grapjes haha.

1 sec later werd ik wakker gemaakt omdat het voorbij was. Zo vreemd! Ik was gelijk klaarwakker en even later zat ik aan de thee, water en koekjes en lag ik tv te kijken. Stiekem onder de dekend gekeken en zag mn mooie boobies, staan wel eind uit elkaar door de tape. Rond half 1 was mn vriend er al omdat ik zo fit was. Bh, nu een 80d, iets grote omvang door de tape en martelband om, een klein plasje en ik mocht naar huis. Bizar hoe vlot het ging. Kan alleen maar positief zijn over hoe het bij bergman gaat!! Dr koopmann is ook een geweldigde man.

Thuis begon de ellende, kon niet lekker liggen en tijd misselijk geweest. Nu gaat het gelukkig wel weer en straks maar even wat eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het zo voorspoedig is gegaan!! Ik heb aan weerszijden een kussen liggen en had zo'n ronde nek kussen in mijn nek liggen. Misschien ook iets voor jou? Op tijd je pijnstillers nemen :-) succes vandaag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk zonder tape!! De combi van diclofenac en paracetamol iedere 8 u doet het ook erg goed. Tussendoor nig een 'losse' paracetamol en daar voel ik me goed bij.

Staan weer wat nieuwe foto's online!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 5 dgn PO, en het gaat super goed. Nog af en toe paracetamol en verder geen pijnstillers meer.gister op controle geweest en het zag er prima uit. Ja uiteraard mooie zwelling maar dat trekt wel weer weg en dat het soms gevoelig is met kleding ja, maar het hoort erbij en verder heb ik geen pijn. Ik kan al wat dingen zelf maar doe het niet haha, ik laat me lekker vertroetelen door mn vriend. In de ochtend zet hij mij onder de douche en wast mn haar en mn lijf. Heerlijk haha!

Zonet een collega/vriendin gesproken dat mensen op het werk hadden gezegd: goh, shine is ziek thuis, dat is.O nooit, wat zou ze hebben? Allemaal maar gissen, haha ze moesten eens weten!

Nu weer verder in de relaxmodus op de bank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Donderdag 11 juli op controle! Ben dan bijna 4 mnd PO, ik ben tevreden en hoop dat de PC dat ook is.

Ben uiteindelijk uitgekomen op een 70F en ben er zo blij mee!

Zit weer goed in mn vel en voor mn gevoel kan ik de hele wereld aan.

Ik weet nog dat een vriend van mij voor de operatie zei: Denk je echt dat een operatie het verschil gaat maken voor je, dat je je weer helemaal goed voelt. Nou, ik kan volmondig JAAAA zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.