Ga naar inhoud

Shine84 : 29 maart 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vandaag mij ook maar aangemeld.

Ik ben shine84 en heb na 22 kg afgevallen te zijn helaas ook het volume in mijn borsten in moeten leveren...

Het is nog steeds 75d echter is de huid slap en hangt het wat. Daarom besloten om een borstvergroting te nemen. Kinderwens is er zeker alleen niet binnen 1 of 1 1/2 jaar.

30 jan op consult bij velthuiskliniek en 5 feb bij dr de blecourt (schiedam).

Mijn wens is om weer een volle D/E cup te krijgen dus ik verheug me erg op het gesprek!

Jullie gaan zeker meer horen van mij haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shine,

Welkom op het forum :43:

Fijn dat je de 2 consulten redelijk kort achter elkaar krijgt.

Daarna zullen de vragen komen, beide zullen waarschijnlijk een ander advies geven en dan begint het getwijfel #zucht.

In ieder geval; als je vragen hebt, dan stel ze gerust.

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een extra consult gepland en wel bij bergman kliniek drs Koopman. Veel goede verhalen gelezen over de beste man.

Wat is jullie ervaring daar met de wachttijden voor consult en tussen consult en operatie?

Woensdag mn eerst consult, hoop dat ik dan wat wijzer word over de verschillende implantaten! Wel spannend hoor.

Ga in juni naar ibiza en dan wil ik mn nieuwe boobies mee haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zoals de titel al zegt 29 mrt gaat het eindelijk gebeuren!

400/450cc, eurosilicone, rond, high profile, dual plane.

Heb nu een slappe 75D, maar de projectie ervan is meer een B cup.

Door het afvallen is mn huid redelijk slap dus er kunnen flink wat cc's in om het weer mooi op te vullen.

Ben erg benieuwd op welke cup ik straks ga uitkomen, begin mrt nog een laatste consult en gesprek met de anesthesist.

Ik ben echt nu al de dagen aan het aftellen, gelukkig ga ik straks nog lekker op vakantie dus kan ik even mn gedachten verzetten.

Zal zsm ook even foto's plaatsen van mn huidige borsten. Leuk before and after pictures!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even mn maten opgenomen.

Onderwijdte 77

Bovenwijdte 91

Damn, afvallen is leuk, maar ze slinken waar je bij staat.

Ik kom dus nu uit op een 75B, alleen zijn mn borsten best breed dus een B of C cup, daar passen ze niet in. Krijg ik van die charmante flubbers onder mn oksel haha.

Iemand een idee op welke cup ik ongeveer uitkom met 400/450cc, rond, high profile, eurosilicone, dual plane?

Ik zal het niemand kwalijk nemen als het niet klopt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid,

15 maart krijg ik mijn lift met protheses. mijn cupmaat nu is een 75 B en ik krijg 375cc of 400cc high profile eurosilicone (de ronde). Volgens dr. Koopman had ik 400cc nodig om een E-cup te krijgen.

Dus je krijgt minimaal een E denk ik, maar ik heb hier niet zoveel verstand van. Best_boobies is hier de expert hihihihi. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet 400cc wel voldoende zijn. Ik wil graag nog lekker sporten zonder dat mn borsten vreselijk in de weg zitten haha.

Ik heb nog een consult om definitief te besluiten welke ik wil.

Het wordt nu wel steeds spannender hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens een E en een F aan getrokken van je eigen omvangsmaat? Even in het pashokje vullen met zakdoekjes tot ie vol zit en dan een strak truitje erover :)

Dan zie je wat je mooi vindt.

Ik sport niet, maar als ik wel zou sporten, zou mijn F cup me niet in de weg zitten ;) Het lijkt namelijk een grote D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel BB

Ik heb sowieso binnenkort nog een laatste consult om te passen. Is wel vreemd dat de PC geen anatomische wil plaatsen ivm vorm van mijn borst (gelukkig was mijn voorkeur ook rond) maar dat ik dan wel 85% gevulde krijg. Bovenin mijn borst zit namelijk helemaal geen volume meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank je wel BB

Ik heb sowieso binnenkort nog een laatste consult om te passen. Is wel vreemd dat de PC geen anatomische wil plaatsen ivm vorm van mijn borst (gelukkig was mijn voorkeur ook rond) maar dat ik dan wel 85% gevulde krijg. Bovenin mijn borst zit namelijk helemaal geen volume meer

Hoi Shine84,

Mag ik vragen voor welke pc je uiteindelijk hebt gekozen? Ik heb consult bij Blecourt gehad. Lijkt me zeer kundig. waarom heb jij ook nog bij Koopman aangevraagd ondanks zelfde kliniek?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Sorry late reactie!! Dr de blecourt cancelde zelf de afspraak vlak ervoor. Ook ging hij naar buitenland en werd de wachttijd nog langer. Dan zou ik in de knoop komen met vakantie. Dus verder gezocht en kwam zo bij dr Koopmann terecht. Aparte man, maar zeer vriendelijk en kundig. Dus uiteindelijk voor hem gekozen.

Volgende week nog 2e passessie en gesprek met anesthesist. Het is bijna zover!!!

Hoe was jou consult Grietje? En uiteindelijke beslissing??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry late reactie!! Dr de blecourt cancelde zelf de afspraak vlak ervoor. Ook ging hij naar buitenland en werd de wachttijd nog langer. Dan zou ik in de knoop komen met vakantie. Dus verder gezocht en kwam zo bij dr Koopmann terecht. Aparte man, maar zeer vriendelijk en kundig. Dus uiteindelijk voor hem gekozen.

Volgende week nog 2e passessie en gesprek met anesthesist. Het is bijna zover!!!

Hoe was jou consult Grietje? En uiteindelijke beslissing??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gister gebeld door de beautycoach, ik moet vrijdag al om 8u aanwezig zijn en 8.30 word ik geopereerd!!! Ben de eerste van de dag en daar ben ik echt blij mee! Geen gedoe met lang nuchter moeten blijven, niet de hele dag hoeven te wachten, zo vanuit mn bed de operatietafel op haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een uurtje de auto in richting de Bergman Kliniek! Is maar 20min rijden. Ben nog ff lekker aan het uitslapen, hoef toch geen make-up op en niet te ontbijten haha! Heb er super veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.