Ga naar inhoud

rsca : 7 februari 2013 : Dr. Damen : hair & beauty clinic : Hasselt


Aanbevolen berichten

Hallo,

Morgen is het zover :)

Om 11u30 word ik in Hasselt verwacht, om 12u is de ingreep gepland.

Lang nuchter blijven dus, niets drinken zal niet makkelijk zijn.

Ik krijg 240 cc ronde prothese eurosilicone voor de borstspier.

Ben super zenuwachtig :P

Over hoe het allemaal zal verlopen.

Hoop dat het snel achter de rug is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

eergisteren was het dan eindelijk zover :)

om half 12 moest ik aanwezig zijn om alle papieren te tekenen en om de rest van het bedrag te betalen.

om 12u30 heb ik een drankje moeten drinken waarvan ik een beetje dizzy en slaperig werd.

om 13u is de chirurg binnen gekomen en heeft dan de aftekeningen op mijn borsten gemaakt en nog is herhaald wat hij juist ging doen :)

om 13u15 heeft hij iets in mijn infuus gespoten en dan weet ik niets meer totdat ik om 14u30 wakker werd en dan was de verpleegster mijn borsten aan het wassen en de tape aan het kleven, nadien heeft ze me aangekleed en mij in een rolstoel tot aan de auto gebracht en heeft mij erin geholpen.

ben gisteren en eersgisteren nog zeer moe geweest en was ook misselijk van de druppels dat ik moest nemen tegen de pijn, neem nu alleen nog maar de voltaren suppo's, enkel wanneer ik echt pijn voel. maar dat valt heel goed mee :)

nu moet de tape er tot donderdag opblijven en dan 6 weken de sportbeha aan :P

zolang de tape er aan is mag ik niet douchen, en las net op mijn papier dat ik achteraf nog 2 weken nog niet in de douche mag voor de hechtingspleisters.

zie het wel niet zitten om 3 weken niet te douchen hoor :( iemand tips?

weet zelfs niet hoe ik mijn haar moet wassen

maar voor de rest ben ik tot nu toe zeer tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Ben je tevreden met wat je nu kan zien?

Ik mocht na 3 dagen weer douchen, er zat een waterdichte pleister over de hechtingen heen. 3 weken vind ik ook erg lang hoor... Fijn dat het met de pijn goed te doen is, ben benieuw naar je foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie is nu 3 dagen geleden en ben tot nu toe ben ik zeer tevreden :)

Ik heb nu nog een tape om tot donderdag

Ik hoop dat ze zo blijven als de tape weg is of gaan ze dan toch terug wat meer hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ga er maar van uit dat de komende 3 maanden heel veel gaat veranderen hihi..

Maar het wordt mooi hoor, en zo pront als ze nu staan, kunnen ze ook niet blijven staan, tenzij je er een plank onder schroeft ;)

Ze worden zachter, ze krijgen wat hang (maar niet zo dat je er een etui onder kan stoppen) en ze worden mooier en mooier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft TAPE ;) Daar plak je geen watervaste pleisters overheen B

Als de tape eraf is kan het wel lijkt me. Volgens mij word dat bedoelt.

En ander pak je de douchekop toch ff en maak je je borsten niet nat. Met een beetje hulp.

Ik vind douchen altijd toch fijner dan wassen.

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag voor het eerst na 19 dagen po terug gaan werken. Heb toch wat last gehad, vooral aan mijn linkerborst (die is ook nog meer gezwollen en minder gezakt). Ook had ik last van pijn in mijn rug en wat last aan mijn ribben aan de linkerkant. Ik vermoed dat dat komt omdat ik mij anders beweeg om pijn in mijn borsten te vermijden. Weet iemand of dit kwaad kan?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 2,5 weken po en wil super graag naar de zonnebank.

Ik weet dat het niet zou mogen voor het litteken maar kan echt geen jaar zonder zonnebank :(

Maar wil natuurlijk ook geen lelijk litteken :P

Hier op het forum lees ik verschillende dingen om je litteken af te dekken, wat is het beste om te doen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

haha, je hoeft echt geen jaar zonder zonnebank hoor ;)

Ik zou het zelf zeker de eerste 6 weken niet doen, maar er zijn er die het wel doen in die periode. Het beste kun je in het begin afdekken met een handdoekje (dat laat geen uv door) maar voor de zekerheid gewoon toch nog even je littekens insmeren met sunblock.

Echter.. smeer pas iets op je littekens als ze echt helemaal potdicht zijn!! Dus tot die tijd ook even wachten met de zonnebank :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik ben gewoon gaan zonnen met m'n bh aan, dat werkt prima.

Ach dan is een gedeelte minder gebruind das nog altijd beter dan niks gebruind ;)

En na 2 maanden PO ben ik met zon plak bh (over m'n littekens heen) gaan zonnen, werkt ook top!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.