Ga naar inhoud

twijfels cc


Aanbevolen berichten

Hey

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Tine, ben 29 jaar, 1m62 groot en weeg rond de 56 kg en heb een A-cup. Ik wil al heel mijn leven een borstvergroting.

Ik ben vorige week voor de eerste keer op consultatie geweest bij dr. Nelissen. Ik heb vroeger altijd gezegd dat ik graag een grote C zou hebben, maar ben de laatste maanden aan het denken dat ik toch liever een D zou hebben. Tijdens mijn consultatie zei ik tegen dr Nelissen dat ik graag voor een D wil gaan en hij stelde ronde implantaten van 380 cc voor, ik zei tegen hem dat ik dit toch wel aan de grote kant vind (zat zelf met ronde implantaten 330-350 cc in gedachten), maar hij zei dat dit psychologisch is en dat je beter altijd voor groter kan gaan. Hij zei me ook dat ik een A-cup heb en geen B-cup zoals ik altijd gedacht heb.

Nu begin ik heel hard te twijfen (heb er al nachten van wakker gelegen :-s) of ik toch niet voor een C zou gaan ipv een D, want ik wil ook niet dat iedereen ziet dat ik een borstvergroting gehad en naarmate ik altijd heb gezegd dat ik het liefste een C zou willen. Ik vind het echt zo moeilijk, het ene moment denk ik echt: ik ga voor D want dat vind ik het mooiste, maar het andere moment denk ik: is dit toch niet te groot?

Ik heb de 3D simulatie gedaan en vind de voorkant echt perfect met 380 cc, maar vind de borsten van de zijkant bekeken heel groot :-s. Ik heb ook de implantaten onder mijn t-shirt gestoken, maar kon enkel die van 220 cc en 440 cc passen. Die van 220 cc vond ik toch echt wel klein en die van 440 cc vond ik echt wel groot, ik kon er echt niet goed een zicht op krijgen.

Hebben jullie hier ook jullie twijfels over gehad? Zo ja, voor wat ben je uitendelijk gegaan en ben je achteraf gezien blij dat je hiervoor gekozen hebt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tinneke,

Ik wilde graag een Dcup ik heb 330cc achter de spier gekregen en heb nu een sport bh 70E maar dat zie je er niet aan af hoor

Had eigenlijk voor 350cc gekozen ik kom van een Bcup af en was ook bang dat ze veel groter zouden uitvallen

Nou zegt de cc helemaal niets want sommige vrouwen hebben met minder cc als ik zelfs een Fcup

Het hangt van zoveel factoren af welk merk prothese ,de projectie die je krijgt ,het profiel wat je krijgt of het ronde of anatomische prothese zijn ,achter of voor de spier het verschilt echt per persoon

Veel vrouwen hier zullen zeggen dat je spijt krijgt als je voor een maat groter kiest hoe groter hoe beter

Nou denk ik het tegen over gestelde het moest bij mijn lichaam passen en ik wilde ook niet te groot en ben blij dat ik toch een maatje kleiner heb gekozen

Als je echt niet groter dan een Dcup wil zou ik persoonlijk voor 350cc gaan je kan altijd nog ooit voor een wissel gaan als dat nodig is en een maatje groter kiezen

Ik ben heel realistisch en vergeleek het voor mezelf met een tattoo als ik alles wat ik mooi vind op me lichaam zou laten zetten zou ik helemaal onder zitten in dat opzicht ben je nooit tevreden en kan het altijd meer

Luister naar je gevoel dat doe ik wel altijd en zeg altijd maar zo de keuze die je maakt is altijd de goede en moet je geen spijt van krijgen (hoop dat je begrijpt wat ik daarmee wil zeggen)

Succes met je keuze maken

Gr Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hè.... Ik heb net een wissel gehad en heb bij mijn eerste vergroting ook heel erg getwijfeld. Ik wilde niet te groot en kreeg het advies voor 400 cc, ik ging bij dr. Plovier en die kijkt graag zelf wat het beste past, maar ik was zo bang voor te groot dat ik echt duidelijk aangegeven heb dat ik max. 400cc wilde. Achteraf kreeg ik toch spijt en wilde ik dat ik naar hem had geluisterd. Toen ik voor een hersteloperatie moest gaan voor de borstspier heb ik toch de protheses laten vervangen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op het forum nog maar weinig meiden heb gelezen die hadden gewild dat ze minder hadden gekozen, wel zegt bijna iedereen dat het nog wel ietsje groter had gemogen, je went er ook heel snel aan!

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tinneke,

Ik had voor ik op consult ging echt geen flauw idee hoeveel cc ik in gedachten had. Ik ben gewoon op consult gegaan bij een pc met rond de 25jaar ervaring dus ik ben gewoon uit gegaan van haar advies.
Ze adviseerde me 300cc en ben meteen akkoort met die maat.
Ik heb er geen moment an getwijfeld, want ik wou iets wat bij mijn 'dikke' benen paste en dat bleek 300cc te zijn. Ik ben nu 2weken po en zeer tevreden.

Wij kunnen jouw wel advies geven, maar een pc leert niet voor niets 12jaar om een échte pc te worden.
Zoals ook veel dames hier op het forum zeggen, 'het aantal cc zegt niets over de maat die je krijgt'.

Als ik jou was dan zou ik op het advies van de pc vertrouwen.
Het is ook wetenschappelijk bewezen dat een plastische ingreep veel voldoening kan hebben en een mens echt gelukkig kan maken als die gene dat, zoals jouw pc zei 'psychologisch' is.
Dat zal hij na aanleiding van jullie gesprek blijkbaar hebben opgemerkt en heeft daarna gehandeld.

Groetjes Pebbels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden

Bedankt voor jullie antwoord.

Ik had een 3D foto laten maken bij dr. Nellissen en doordat ik bleef twijfelen hoeveel cc ik wil, heb ik de 3D foto (voor- en zijkant) maar opgevraagd via mail. Het verschil tussen 315 cc en 380 cc is echt maar klein. Ik neig toch veel harder naar de 380 cc dan de 315 cc. Hebben jullie ook een 3D foto laten maken? Zo ja, is het uiteindelijk resultaat hetzelfde als op de 3D foto?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wist helemaal niet dat je zo'n 3D foto kon laten maken, handig!! Zie je dan daarop precies hoe het gaat worden??

En weet je inmiddels welk aantal cc je wenst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Tine. Het is wel n verschil of je ronde of anatomische protheses krijgt!!! Ik had een kleine b, nu met 420 cc er ij heb ik een royale d. En ook ik, volgens mij net als velen hier met mij, zou nu willen dat ik voor meer was gegaan.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.