Ga naar inhoud

Forza : 30 januari 2013 : Dr. Tonnard : Coupure center - EMC2


Aanbevolen berichten

hoi allen

aangezien ik super tevreden ben wil ik hier wel even het één en ander kwijt.

ben vorige woensdag door dokter Tonnard in het emc2 geopereerd.

alles is supergoed, vriendelijk, aangenaam en professioneel verlopen.

de prijs blijkt wat duurder dan de gemiddelde chirurg maar de aanpak stond mij enorm aan !

bij aankomst om 7u30 een persoonlijke verpleegster die je naar 1 van de 4 aanwezige kamers brengt. kamers uitgerust met tv, wifi, terras, ruime badkamer etc. kousjes, short en badjas lagen op bed te wachten. omstreeks acht uur kon in te voet mee naar de ok. daar zag ik mijn mammografie hangen en op een scherm de gemaakte foto's van mijn borsten. dokter tonnard overliep alles met me en tekende alles af. toen werd door de verpleegsters alles klaar gemaakt en kwam de anesthesist op het toneel na slaapwel en tot straks te zeggen was ik omstreeks 20 na acht vertrokken. om half tien werd ik wakker en had ik mijn nieuwe borsten. mijn echtgenoot werd onmiddellijk op de hoogte gebracht dat ik wakker was en alles goed verlopen was.

even later mocht ik de recovery verlaten. eerst werd me door 2 toffe verpleegsters een bh aangedaan en toen werd ik in een stoel naar mijn kamer gedaan.

mijn man kreeg instructies voor de eerste uren maar ik was klaar wakker en wou eigenlijk naar huis. omstreeks half vier kwam de dokter nog even langs en iets later kwam de verpleegster me vertellen dat ik naar huis kon. met de nodige medicatie en informatie kon ik vertrekken.

veel pijn heb ik niet echt gehad,... enkel 's nachts of bij het verleggen, of het rechtkomen van ligpositie,... maar dat werd snel opgelost, een uurtje voor het opstaan nam ik een pijnstiller met een 8 uren werking en zo kon ik de dag doorkomen met een minimum aan pijn.

vandaag eerste pijnloze dag.

het resultaat is wat mij betreft heel mooi. de sportbeha is een 85 D. en ik kom van een kleine C cup. fotootjes volgen nog

coupure center en dokter tonnard is wat mij betreft een echte aanrader!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

2x dank u !!!

ben echt tevreden, dacht dat ik best wat pijn zou hebben maar dat valt allemaal reuze mee .

de protheses waren uiteindelijk van het duitse merk Polytech (anatomische) en het werd dus 395 cc in dual plane. mooi resultaat tot nu toe.

heb eigenlijk nog een praktische vraag, ... de bh maat die ik hier nu in die sportbh heb (85 d) zou dat de uiteindelijke lingeriemaat zijn of kan dat nog anders zijn?

draag je bij een vergroting best lingerie met of zonder beugel?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Forza

De maat van je sportbh kan aardig afwijken van de uiteindelijke maat van je lingerie... Dus nog even wachten met een setje kopen ;)

Polytech, goed merk!

Na 6 weken, mag je zowel met als zonder beugel dragen. Wat je maar wilt :)

Alleen geen push-up als je achter de spier of dual plane hebt. Dat wordt het eerste half jaar tot jaar afgeraden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Best-boobie

geduld hebben moet nu ook wel weer lukken hé,... zo lang gewacht op de bv dus die paar weekjes lukken ook nog wel !

heb ook al gelezen en gehoord dat polytech idd goed merk is. (gelukkig maar)

zal dan nu maar beetje beginnen surfen naar mooie setjes ;-)

vandaag fotootjes gepost van de boobs ;-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Forza,

Op 5 juni krijg ik ook mijn nieuwe boobies in het EMC2 maar dan door zijn collega dr. Verpaele. Leuk dat je heel tevreden bent van de service. Het stemt me al wat geruster.

Verder nog heel veel succes.

L, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het aanbod. Voorlopig heb ik nog geen vragen maar zal ze zeker stellen. Ik zocht al lang iemand die in hetzelfde centrum een bv had, want op dit forum is het Coupurecentrum niet echt populair.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen eerste controle gehad.

ziet er blijkbaar allemaal goed uit, enkel aan de linkerborst was er momenteel een putje aan de naad bij de huidplooi en dat wil de pc volgende week nog eens goed bekijken.

nadien een 2de sportbh gekocht van shockabsorber man man dag en nacht verschil met die van Triumph,... triumph zal de vervanger worden en shockabsorber de dagelijkse .

heb tevens al heel veel mooie lingerie en badmode gezien :-) smelt smelt,... we weten weer waar we voor kunnen sparen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkele praktische vraagjes:

- zonnebankje nemen => hoe lang te wachten na bv?

- op zij slapen,... vanaf wanneer aub???

- na 4 weken definitieve maat of kan deze nog wijzigen? (kwestie van me niet te veel te laten gaan bij aankoop lingerie en bikini,...)

- joggen na bv = iemand ervaring? volgens verpleging en dokter zou dit aanpassing zijn en rustig terug op te bouwen,...

dit zijn de eerste praktische vraagjes die ik heb,...

groetjes

Forza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Eens kijken of ik ergens een antwoord op kan geven...

Hoelang je moet wachten met die zonnebank, weet ik niet.. Ik heb wel eens gehoord, liefst 6 weken, maar de meningen lopen hierover uiteen. Wat wel heel belangrijk is, als je er eenmaal onder gaat, is dat je je littekens heel goed beschermd met een sunblock (dus factor 50!!) of er een handdoekje over legt :)

Een bikini houdt geen UV tegen, dus altijd smeren onder de bikini ;)

Het op je zij slapen... Daar lopen de meningen heeeeeeeeeeeeeeel erg over uiteen... De ene pc adviseert 6 weken half zittend, de andere zegt dat je dezelfde avond al op je zij mag.. Dus vraag het even aan je eigen pc......

En joggen pas na 6 weken, maar wel idd opbouwen en een hele goede sportbh ervoor gebruiken!

Ja er zijn mensen met ervaring, maar weet ff niet meer uit mijn hoofd wie...... Met een goede sportbh, die geschikt is voor een zware workout of voor 'running' zou je na 6 weken weer kunnen beginnen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dames,

hier ben ik weer,... zwaar weekje gehad, eerste volle werkweek en zo 8 uren aan pc en telefoon zitten voel je wel,...

dinsdag 2de controle gehad, alles was ok, nu terug op 13 mei/ ondertussen 8 weken met silicone hechtpleister op de wonde om litteken minimaal te houden.

enkele antwoorden die ik kreeg:

zonnebanken: moet ik niet mee wachten wel zorgen dat je littekens een extra bescherming geeft (toch nog ff gewacht omdat je die toch moet boven je hoofd duwen en naar beneden trekken) vandaag eerste zonnebankje gedaan

wat het op de zij slapen betreft: ook dokter Tonnard zei dat de meningen daar erg over uiteenlopen, hij heeft graag dat je 3 weken wacht maar liefst tot je sportbh uit mag dus 4 weken. zal dat dan maar doen hé, nog een week en half en ben op mijn 4 weken dus,... nog ff tanden bijten hoewel ik moet zeggen dat ik blijkbaar 's nachts af en toe eens begin op mijn zij te draaien

wat het joggen betreft, inderdaad zeker 6 weken wachten en rustig opbouwen,...

groetjes aan allen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

hallo allemaal

voor wie is volgende herkenbaar en hoe ga je er mee om?

ikzelf ben heel blij met mijn nieuwe borsten maar vergeet dikwijls hoe ze voor de operatie waren en soms lijkt het of mijn nieuwe borsten kleiner en kleiner worden en dan lijken ze me weer best ok. te groot heb ik ze nooit gevonden en nu ook nog niet. ik ben zeer blij dat we "ik en mijn man" uiteindelijk tijdens het 2de consult voor meer cc gegaan zijn dan oorspronkelijk de bedoeling was.

om me terug te herinneren aan "voor " de operatie vind ik het heel handig nog eens naar mijn foto's te kijken hier in de gallerij.

toch zou ik graag weten of dit een herkenbaar fenomeen is en hoe jullie er mee omgaan.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hallo allemaal

voor wie is volgende herkenbaar en hoe ga je er mee om?

ikzelf ben heel blij met mijn nieuwe borsten maar vergeet dikwijls hoe ze voor de operatie waren en soms lijkt het of mijn nieuwe borsten kleiner en kleiner worden en dan lijken ze me weer best ok. te groot heb ik ze nooit gevonden en nu ook nog niet. ik ben zeer blij dat we "ik en mijn man" uiteindelijk tijdens het 2de consult voor meer cc gegaan zijn dan oorspronkelijk de bedoeling was.

om me terug te herinneren aan "voor " de operatie vind ik het heel handig nog eens naar mijn foto's te kijken hier in de gallerij.

toch zou ik graag weten of dit een herkenbaar fenomeen is en hoe jullie er mee omgaan.

groetjes

Volgens mij moet dat voor veel meiden wel herkenbaar zijn want ik lees dit vaker terug.. Ik ben zelf pas 4 weken geleden geopereerd en vindt ze nog heel groot haha.. Maar wellicht dat ik in de toekomst ze ook wel klein ga vinden, of beter gezegd aan de grootte gaat wennen..

Ik denk dat je er goed aan doet om je voor foto's erbij te pakken en het goed te vergelijken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.