Ga naar inhoud

Forza : 30 januari 2013 : Dr. Tonnard : Coupure center - EMC2


Aanbevolen berichten

hallo

vandaag op eerste consult geweest en datum is geprikt, ..; nog wel wat geduld uit te oefenen maar dat hebben we er wel voor over. 30/01/2013 zal mijn booby-day worden .

ik stel me nu na het consult natuurlijk wel beetje vragen, er lagen 3 testprotheses, 100,200 en 300 cc ... 100 => veel te weinig naar mijn mening, 200 ook nog en uiteindelijk dus de 300cc genomen. chirurg gaf aan dat ik tot 320 zou "mogen, kunnen" gaan. ben hier niet verder op ingegaan maar aan de balie hem nog de vraag gesteld of er nog een groot prijsverschil tussen 300 en 320 zat hij reageerde dat er geen prijsverschil opzat en dat hij 315 cc voorzien heeft op zijn papieren.

nu ben ik aan het twijfelen of ik niet te klein gekozen heb,... natuurlijk kan ik nog eens teruggaan om nog eens te passen maar zou toch graag wat feed-back van jullie krijgen.

tevens sprak hij om de druppelvorm te nemen in mijn geval wegens beetje hang - en trechtervorm van mijn eigen borsten,... en hij zou de plaatsing deels boven en deels achter de borstspier doen en hij stelde voor onder de borst of via het tepelhof. hier heb ik onder borst gekozen waarom? weet ik niet, leek mij het minst opvallende.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Elisa,

ja hoor, coupure centrum te Gent

heel tevreden over ontvangst, uitleg en afhandeling

nu heb ik een C-cup maar beetje "hangborst" en bovenaan weinig vulling (trechterborst) noemt chirurg dat,... mijn linkse tepel staat ook 1.5cm lager dan rechtse maar zou door de plaatsingstechniek goed komen

gr Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf ook dt je nog eens moet gaan of misschien bij een ander kliniek , maar waarschijnlijk worden ze wel groot aangezien je al een c hebt, ikzelf had 75 d wel uitgezakt eigenlijk zelfde wat jij nu hebt en er 350 cc bij gekregen , ik zit nu op 75 f/g !

Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elisa, ga zeker en vast nog eens gaan, maar niet bij andere kliniek, voelde me direct op mijn plaats bij de juiste dokter, hij was me ook doorgegeven door mijn huisarts .

ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt en dat die dokter zeker en vast weet wat hij doet! hij zei zelfs dat ik naar zijn mening de juiste keuze gemaakt had om voor de grootste te gaan ... haha .

voor mij is het belangrijk dat het in proportie is met de rest van mijn lichaam en dat het er mooi en natuurlijk uitziet ;-)

hoe lang heb jij je prothesen reeds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal waar , je moet naar iemand toegaan bij je je op je gemak voelt !

Een arts weet precies wat hij doet , en het is al helemaal niet mooi als ze buiten je lichaam vallen.

Ik zelf heb ze nu bijna 8 maanden , nog wel gedeeltelijk gevoelloos en behoorlijk zwaar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Forza

Welkom op het forum

Het aantal cc zegt niet zoveel hoor. Het gaat om de breedte van je prothese. Die moet passen binnen de breedte van je eigen borst, dat is waar de chirurg naar kijkt...

Ik vind het een beetje vreemd dat je alles zelf kon kiezen.... De chirurg hoort uitleg te geven over wat het beste bij jou zou zijn. Zowel over het plaatsen voor, tussen of volledig achter de spier als over welke prothese je zou moeten krijgen bij het resultaat dat je zou willen halen...

Ik begrijp uit je verhaal dat je heel tevreden bent over de ontvangst en informatie, maar ik vind de uitleg nogal karig en een beetje vreemd ook eigenlijk....

Hoop dat je op je tweede consult een betere uitleg krijgt en dat de arts je een advies doet!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi BB

dank je voor je verwelkoming,

ff iets rechtzetten, chirurg heeft echt wel alles deftig uitgelegd en gezegd wat hij zou doen hoor. uiteindelijk is het zijn advies dat ik volg. ik heb duidelijk aangegeven welk resultaat ik wil en daar heeft hij tijdens en na het bekijken en meten van verschillende afstanden en na de analyse van mijn borsten duidelijk uitgelegd wat hij zou doen / willen doen.

enige waar ik me nog beetje vragen over stel is het volume om het zo uit te drukken maar als ik het beeld van mezelf met de pasvorm terug voor de geest haal denk ik dat het wel degelijk een heel mooi resultaat zal geven.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

het aftellen begint nu echt,... woensdag om 7u30 verwachten ze me aan de privékliniek,... whoop whoop

dus uiteindelijk nog een 2de consult gedaan en het worden anatomische van Silimed of Polytech en 395 cc,...

benieuwd naar het resultaat !!!

nu een praktische vraag,... vanaf wanneer kan je een BH kopen met de effectief juiste cup???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend ik ben hier ook aan het aftellen ben donderdag ook aan de beurt.

ik denk zelf met bh dat in de komende maanden kwa maat nog kan veranderen. denk met 3 maanden wel de juiste cupmaat.

ik kan er ook naast zitten ben ook nog een groentje hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey happy82

haha jij dus ook bijna aan de beurt, zal donderdag eens aan je denken terwijl ik naar mijn boobies kijk ;-)

denk ook dat een nieuwe bh nog wat tijd in beslag zal nemen .

zal blij zijn als het allemaal achter de rug is en ik kan genieten van het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

happy82, zenuwen niet echt,...

veel kunnen we er toch niet aan doen hé ;-)

en pijn, ja dat hoort er wel wat bij denk ik dan en als het echt niet gaat is de pijnstiller dichtbij he,..

enkel de narcose is niet echt mijn ding,... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

zenuwen had ik vorige week last van maar nu niet meer.

laat de pijn maar komen liever niet hhaha.

maar wie mooi wilt zijn moet piijn lijden. lang leven de pijnstillers.

narcose heb ik het ook niet echt mee, maar goed het moet maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

happy 82

komt allemaal wel goed denk ik ;-)

ben vooral benieuwd naar het resultaat, kan me moeilijk voorstellen wat ik me kan verwachten hoop enkel maar dat ik ze niet te klein of te groot zal vinden,...

te klein zou ik echt erg vinden,...

afwachten is de boodschap hé

tot later !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vorige woensdag 30 januari kreeg ik in het emc2 door dokter Tonnard mijn nieuwe borsten, alles is super goed verlopen, op 20 na 8 onder narcose en om half 10 was ik al klaar wakker.

heel tevreden met het resultaat, vandaag zo goed als pijnloos doorgebracht. donderdag en vrijdag beetje last bij rechtkomen vanuit ligpositie en bij de eerste stappen.

het resultaat ziet er goed uit. tevreden dat ik voor iets groter gegaan ben. ik heb 395cc anatomische in dual plane gekregen .

nu 4 weken dag en nacht met de sportbh en dan hopelijk tijd om te shoppen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.