Ga naar inhoud

Angelique : 2 april 2013 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 29 jaar, klein en slank. Ik ben altijd tevreden geweest over mijn borsten, tot het afgelopen jaar, ik merkte dat mijn borsten gingen hangen en zelfs kleiner werden. Ik heb nu een b cupje. Onlangs heb ik besloten om een bv te laten doen. Ben inmiddels in 2 klinieken geweest. Ik heb aangegeven dat ik een volle c wilde. De contour kliniek adviseerde mij anatomische prothesen, boven de spier, 400 cc, terwijl Diana Gabriels mij ronde prothesen adviseerde, dual plane en dan 300-350 cc.

Ik weet nu echt niet voor welke vorm en techniek ik moet gaan.

Ik zie het liefst een natuurlijke borst.

Wat denken jullie?

Groetjes,

Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi angelique!

Welkom op het forum!

Ik heb zelf anatomische implantaten voor de spier en daar ben ik erg blij! Genezen voor de spier heb ik echt bijna geen pijn mee gehad! (Ben vorige week maandag geopereerd en kan nu vrijwel alles alweer pijnloos doen :) ook vind ik het resultaat erg mooi geworden! Als je wil kun je me toevoegen als vriend dan kun je bij mijn foto's kijken :) Ronde prothesen en dual plane kan ik je niet veel over vertellen, heb ik zelf geen ervaring mee! Maar als ronde prothesen dual plane worden geplaatst krijg je wel een natuurlijker effect dan als je de ronde op de spier zou doen.

Ik zou zeggen praat met veel dames hier op het forum en doe wat ervaring op :)

Succes! As je nog vragen aan me hebt brand maar los!

Liefs Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben het niet zo met bieb eens eigenlijk :) als ik dat zeggen mag.

Iedereen heeft een andere bouw en een andere borstbreedte. Veel eigen weefsel, dikke huid, of juist niet. Of je dual plane moet krijgen of voor de spier, is afhankelijk van de dikte van je eigen weefsel en huid. Vaak wordt dual plane geplaatst terwijl het niet eens nodig is. Dus bedenk je daar goed over, ten eerste.

Ten tweede is aan het aantal cc alleen niet veel af te leiden. Elke vorm, dus rond en anatomisch, hebben verschillende profielen. (medium, high en extra high, om er eens enkele te noemen.) bij die verschillende profielen horen bepaalde maten van de prothese, in combinatie met het aantal cc.

Een anatomische kan met minder cc toch al een flinke projectie hebben (omdat die prothese niet helemaal overal evenveel gevuld hoeft te zijn (vanwege de druppelvorm))

Het verschil van profiel kan al veel verschil in uiteindelijke cupmaat veroorzaken. Lees je dus goed in, en laat je goed adviseren.

Het is wel zo, dat een ronde prothese, dual plane geplaatst een natuurlijkere vorm kan geven, maar dat hoeft niet. Ik heb zelf voor de spier en niemand kan zien in mijn bikini dat ik nepperds heb :) Als je huid/weefsel dik genoeg is, kan het dus ook natuurlijk uitzien met een ronde prothese voor de spier.

Succes en veel lees en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Hallo allemaal,

Ik ben 29 jaar, klein en slank. Ik ben altijd tevreden geweest over mijn borsten, tot het afgelopen jaar, ik merkte dat mijn borsten gingen hangen en zelfs kleiner werden. Ik heb nu een b cupje. Onlangs heb ik besloten om een bv te laten doen. Ben inmiddels in 2 klinieken geweest. Ik heb aangegeven dat ik een volle c wilde. De contour kliniek adviseerde mij anatomische prothesen, boven de spier, 400 cc,

Jeetje..... vind 400cc voor 1 cupmaat erbij wel erg veel eigenlijk :17:

terwijl Diana Gabriels mij ronde prothesen adviseerde, dual plane en dan 300-350 cc.

Ik vind dit wel beter klinken kwa afmetingen. Maargoed, wat is wijsheid hè. Ik blijf me toch verbazen hoe je 2 van zón verschillende adviezen kan krijgen van chirurgen. Maar zal ook meespelen dat de ene kliniek voornamelijk met ronde prothesen werkt, en de ander met anatomische.

Ik weet nu echt niet voor welke vorm en techniek ik moet gaan.

Misschien eerst goed rondkijken, nadenken, lezen enz of je zelf een voorkeur hebt voor ronde of anatomische prothesen en als je dat besloten hebt om op consult te gaan bij de kliniek die hier vaak mee werkt?!

Ik zie het liefst een natuurlijke borst.

Wat denken jullie?

Dan zou ik niets laten doen :45:

Sorry flauw grapje maar kon het niet laten ;)

Heel veel succes me je besluit en zoektocht, het is soms echt een wirwar *zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hello ladies!

Vandaag heb ik eindelijk de knoop door gehakt. Op 2 april gaat het gebeuren. Ben inmiddels bij een aantal chirurgen geweest en bij dr. Nio heb ik het fijnste gevoel.

Nog een keer kort voorstellen; ik ben 1.55 lang en weeg 48 kilo, mijn omvang is 71 en heb een b cup. Tietjes zijn aan de slappe kant..

Ik had aangegeven dat ik een volle c/kleine d zou willen. Ik kreeg 2 pasprothesen, de eerste vond ik al gelijk goed, de 2de te groot, toen vertelde dr.nio mij dat de eerste slechts 260cc waren! Ik schrok daarvan, (anderen chirurgen adviseerden 300-400 cc natrelle) zo weinig dacht ik! Maar hij vertelde mij dat ik niet naar het aantal cc moest kijken. De andere waren 320cc, die vond ik te groot, we hebben nu besloten om voor 280cc te gaan, helaas had hij daar geen pasprothese van. Implantaten zijn van eurosillicone en de plaatsing is op de spier, daar was ik eerst ook niet zo over te spreken, omdat ik dacht dat ik dan het bal effect zou krijgen, maar hij vertelde mij dat ik genoeg weefsel heb en dat dit dan mooier zou zijn. Ik mocht ook nog kiezen voor natrelle, maar hij adviseerde de eurosillicone omdat deze zachter aan zouden voelen.

Op 5 maart heb ik voor de zekerheid nog een pasmomentje.

Tijdens het passen was die 260cc dus mooi en leek het ook groot, denken jullie dat ik er ook van uit kan gaan dat het een kleine d wordt met 280 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BB,

Bedankt voor je reactie. Hoe weet jij dat die een projectie van 4,3 hebben? En dan had ik nog een vraagje, Nio zei dat ze druppelvormig waren, maar nu lees ik hier op t forum dat ze gewoon rond zijn, maar een druppelvorm aannemen..weet jij dat?

Begin nu te twijfelen aan die eurosilliconen omdat die ook schijnen te rimpelen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.... eurosilicone heeft ook anatomische....

Alleen zou ik dan moeten weten welk nummer ze hebben. Ik ging even uit van de ronde...

Als je genoeg eigen weefsel hebt, of als je weinig eigen weefsel hebt en je plaatst de prothesen achter de spier, krijg je idd het effect van een anatomische...

De catalogus van eurosilicone is te vinden op hun website ;) Vandaar dat ik dat weet van die projectie.. Heb bij rond HP gekeken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de druppelvormige is gewoon een ronde maar de 85% fill. hij valt dus een beetje als de anatomische.

?........ Als ie hem tussen duim en wijsvinger vasthad, dan lijkt ie waarschijnlijk wel wat op de anatomische, alleen is de ronde 85% filled wat zachter....

Volgens mij heeft xbeyondx ook sinds kort deze prothese.. als ik me niet heel erg vergis..... (maar is even uit het hoofd...)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het de 85% fill zijn, hij vind ze druppelvormig. maar ik zou dan wel bellen dat je echt voor de anatomische wilt, of eventueel opnieuw langs.

en ik heb geen verband, alleen een vestje en pleisters op me wondjes, deze zijn gister eraf gehaald en nieuwe op gedaan (bij Nio.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vestje mag sinds gisteren overdags verwisseld worden met een sport bh, en snachts doe ik deze weer aan. al heb ik hem nu nog wel steeds de heletijd aan, want het voelt toch veiliger haha. en ik zal kijken of ik dalijk voor het smeren even wat foto's kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja 450 cc, het voelt allemaal nog zwaar en in de sport bh hangt het wel iets meer omdat het toch wat ruimer is. ik heb stiekem gepast met een normale bh en 75D zat perfect, en ook sport bh was het net 75D, de 75E zat overal goed maar toch wat losjes wel. en van die zijkwabjes moet je tegen hem zeggen net voor het opereren! heb ik gedaan om te vragen of hij beetje kon kijken of hij er wat aan kon doen, en ze zijn bijna weg en vallen ook helemaal niet meer op! wat geweldig van die man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Lieve dames,

Ik ben vandaag weer wezen passen, had foto's meegenomen van borsten die ik qua maat mooi vond, dr Nio vertelde dat ik dan voor meer ccs moest gaan, we hebben nu gekozen voor 320 cc. Ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt, maar zoals ik hier al tig keer heb gelezen is het beter om voor iets groter te gaan ;-)

Wie wordt er begin april nog meer door dr Nio geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.