Ga naar inhoud

Angelique : 2 april 2013 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Angelique

Kijk! Dus toch een maatje groter :) Ik denk zeker dat je de goede keuze maakt zo. Op voorbeeldfoto's is toch altijd beter aan te geven hoe je het graag wilt hebben :)

En als daar dan meer cc voor nodig zijn, en het past, dan denk ik echt dat je het moet doen :35:

Nog eventjes :D

Spannend!!!!

Nu lekker aftellen en niet meer druk maken. Je hebt vanmiddag gepast en je vond het mooi, toch? Dan gewoon gaan met die banaan ;)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

ja 450 cc, het voelt allemaal nog zwaar en in de sport bh hangt het wel iets meer omdat het toch wat ruimer is. ik heb stiekem gepast met een normale bh en 75D zat perfect, en ook sport bh was het net 75D, de 75E zat overal goed maar toch wat losjes wel. en van die zijkwabjes moet je tegen hem zeggen net voor het opereren! heb ik gedaan om te vragen of hij beetje kon kijken of hij er wat aan kon doen, en ze zijn bijna weg en vallen ook helemaal niet meer op! wat geweldig van die man!

Wat bedoelen jullie met zijkwabjes.. De heb ik ook wel ergens zitten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die pasprothese zag het er echt groot uit haha, vind het allemaal erg spannend, maar ik probeer het nu over me heen te laten komen. Heb het ook nog gehad over de eurosillicone, dr Nio vertelde mij dat ik ook voor natrelle kon gaan, maar dat eurosillicone ook goed is en deze zijn iets zachter..dus ik moet maar op hem vertrouwen.

Rosanne, we bedoelen die kwabjes aan de zijkant van de borsten, stukje vet zeg maar, de een heeft dat meer dan de ander, ik heb daar dus ook last van..en bene r niet blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden,

Vandaag was ik helemaal niet nerveus, dat heb ik de afgelopen weken wel gehad, maar ben er nu gelukkig rustig onder. 325cc staat gepland, het kan ook 300cc worden.

Dus morgen om 08.30 melden, 09.30 operatie en 10.30 heb ik big boobies hahaha

Fijn dat jullie aan mij denken!! Heel lief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies!

Vanmorgen moest ik me 08.30 melden en om 09.30 zou ik geholpen worden. Ik kreeg een kamertje waar ik me mocht omkleden, mn zus was nog bij me. 09.15 mocht ik al naar de anesthesioloog. Het ging eigenlijk allemaal heel snel, Nio vroeg nog hoe het ging en zei dat 325cc echt goed zou zijn, hij had even een tekeningetje gemaakt en toen kreeg ik nog wat vragen, wie ik was en waarvoor ik kwam(voor de zoveelste keer haha). Ik kreeg de verdoving en mn keel voelde raar aan, toen was ik ineens weg..

Rond 10.50 werd ik wakker, voelde me best goed! Beetje slap, maar de pijn was goed te doen. Ik keek naar beneden en zag ze zitten hoor! Vond ze helemaal niet zo groot, daar was ik namelijk bang voor. Toen de assistente kwam vroeg ik als eerste of ze een foto wilde maken haha! De maat vind ik perfect! Van mij hoeven ze niet te slinken, maar ja dat gaat natuurlijk wel gebeuren.

Uiteindelijk wat gegeten en toen kwam mn vader mij ophalen. Hij heeft me uiteindelijk naar mn andere zus gebracht, zij gaat me lekker verzorgen.

Al met al dus weinig pijn. Ik voelde wel dat mn linkerlitteken aan t branden was. En op een gegeven moment zag ik een bloedvlekje door mijn vestje! Schrok me rot en belde direct de kliniek. Ik moest me geen zorgen maken, want dit gebeurd vaker, ik moet ervoor zorgen dat de gaasjes goed op hun plek blijven zitten..

Hoop echt dat dit niks ernstigs is want verder voel ik me prima!

Ik wilde het eigenlijk kort houden, maar dat is dus niet gelukt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.