Ga naar inhoud

Op de zij verdeelt de borst zich???


Aanbevolen berichten

Ben nu bijna 6 weken po en altijd sportbh aangehad enz. Nog niet echt op mijn zij gelegen tot gisteren.

Heb eens gekeken en als ik op mijn zij lig, verdeelt mijn borst zich weer in tweeën. Als ik sta lijkt de prothese goed te zitten achter borst. Als ik lig op de rug vallen ze iets opzij maar op de zij blijft de prothese vastzitten achter spier denk ik, maar gaat het puntje van mijn borst met tepel wel opzij. Vind dit een heel raar zicht en vraag me af of dit normaal is? ( lijkt mij niet)

Ik had dit de vorige keer ook, maar dacht toen dat het kwam door de verzakte prothese.

Weet iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm... heeft wat weg van double bubble, maar dan alleen als je op de zij ligt....

Idd dat de prothese achter je spier blijft hangen en dat je eigen weefsel erover opzij zakt... :(

Geen idd.. nog nooit gelezen, maar misschien is er wel iemand die je er iets over kan vertellen...

Pffff hoop wel dat het nu voor jou ook ophoudt, dat gedoe.... Eens moet het goed zijn he... Hoop dat deze keer de goede keer wordt...

X BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij mijn foto's kijkt bij de gezakte prothese, zie je mijn eigen borstje erboven op liggen zeg maar. ( bij aanspannen staand en bij de liggende foto zie je het ook)

Dat is nu dus eigenlijk ook. Er zit een klein soepel borstje bovenop de prothese. Staand voelt het heel soepel en natuurlijk maar op de zij valt dat dus opzij, en zijn het 2 delen. Ook als ik voorover buk ( zeg maar 90graden) met borsten naar beneden hangen de borstjes als puntjes naar beneden.

Dit is dus niet normaal denk ik hè? Hoort er niet bij omdat t achter de spier is?

Nou hoef ik dus pas een dag voor de operatie te komen, maar dan toch maar eerder een afspraak maken en vragen of de hele methode achter de spier wel de juiste is. Heb dat utube filmpje gezien en heb nu zelf het idee dat dual plane beter was geweest? Ik heb al een paar keer aangegeven om voor de spier te doen maar dat was geen optie zei hij. Te weinig eigen weefsel? En hij wilde geen nieuwe pocket mk. Moet dat bij dual plane eigenlijk? Een nieuwe pocket mk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook volgens mij wat jij bedoeld. je bedoeld dat je prothese op de plek blijft zitten en je eigen "borst" naar beneden gaat wijzen???

x

Ja, op mijn zij blijft de prothese zitten en gaat mijn eigen borst naar de zijkant onder oksel zeg maar. Richting grond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook.. Als ik voorover bukt ziet het er ook raar uit. Is mijn eigen borst die over de prothese heen hangt. Ik krijg een her-operatie in april/mei ivm kapselcontractie.. Weet niet of het hiermee

te maken heeft..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb natrelle 360cc medium profile. Ik dacht dat high profile dit misschien op zou lossen maar is dus niet, want heb jij al. Wat gaan ze bij jou nu doen? Veranderen of blijft t achter spier? Ik ben nu bijna 6 WK po, maar is mijn 3e hersteloperatie al dit jaar. Heb 12 Maart zowiezo weer een herstel operatie ( lang verhaal, zie topic hiervoor) maar wil dan wel dat alles gelijk goed is nu. Ben het echt beu!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff....Kyramy..het lijkt niet op te houden bij jou.Ik kan je nog niet vertellen hoe het bij mij is...te kort po

Ik zou zeker wel eerder een afspraak maken.

Beter voorkomen dan genezen zeggen ze ...maar in ieder geval beter voorkomen dan 4 keer genezen in jouw geval.

Geloof wel dat je dat recht hebt toch?!!!

Kies voor jezelf...wij zijn te veel opgevoed met het idee van je moet niet moeilijk doen tegen een arts en luisteren naar hem en vooral niet vervelend gevonden willen worden...inmiddels ben ik zo ver dat ik denk...bekijk het..je hebt er verdorie genoeg voor betaald en zeer zeker meer dan goed is pijn en leed voor gehad.

Niet twijfelen...kies voor jezelf...en jouw eigen gemoedsrust (die doet nl ook heel wat in je genezing)

Succes groetjes Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook wat jij zegt en ook dat voorover hangen zie je duidelijk bovenin stevige stuk dat is de prothese en daaronder puntig zacht huid eigenlijk wat ik voor de operatie ook had . De pc zegt dat ik ff geduld moet hebben ben pas 2 weken po . Ben nog steeds van mening dat ik een veel te kleine prothese heb gekregen maar goed ben geen pc hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gup, ik heb hier niet eerder naar gekeken doordat ik 24/7 de sportbh aanhad. Is wel uit geweest met douchen en verwisselen maar kijk dan in spiegel en ga niet op mijn zij liggen, nou ja, gisteren dus wel. Feestje gehad en gewone bh aangedaan voor een avond. ( bijna 6 WK po dus geen probleem) en bij thuiskomst ging ik zonder erbij na te denken zo op mijn zij op bed liggen. Dacht toen, oh ja, bh terug aandoen dus doe t schemerlampje aan en zie dus mijn borst zo hangen. Dacht oh nee!! Vandaag nog een paar keer gekeken en gedraaid enz. Maar deelt zich toch. Zal er vandeweek nog wel een foto van mk.

Idd niet vervelend gevonden willen worden en luisteren naar de dokter,haha.

Ik ga morgen toch ff bellen.

Onmogelijk voorbeeld, maar toch....STEL.... Ik wil als naaktmodel op de foto....STEL HÈ, HAHA... Dan kan ik nooit op mijn zij voor de foto gaan liggen... Stel..ik wil toples liggen...WEER STEL HÈ...als ik me dan op mijn bedje om wil draaien is het geen gezicht.

Nou hoeft dit voor mij allemaal niet, maar wil uiteindelijk wel dat het goed komt. Wil geen 5e keer meer.

Wil 4e keer ineens goed.

Heb al vaker gevraagd aanpc of voor de spier een optie is, maar dat werd niet gedaan, ook afgeraden bij de 2ndopnion pc. Vraag me af of dualplane wel kan? Moet toegeven dat de operatie 12 mrt in verhouding niet zo zwaar zal zijn, en zou eigenlijk opzien tegen weer een zwaardere operatie, maar aan de andere kant zou ik wel voor de laatste keer onder narcose willen. Niet nu uitdeuken en over een half jaar weer moeten.

Ik ga het weer eens overdenken....word vervolgd, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook wat jij zegt en ook dat voorover hangen zie je duidelijk bovenin stevige stuk dat is de prothese en daaronder puntig zacht huid eigenlijk wat ik voor de operatie ook had . De pc zegt dat ik ff geduld moet hebben ben pas 2 weken po . Ben nog steeds van mening dat ik een veel te kleine prothese heb gekregen maar goed ben geen pc hè

Ik ben nu 6 WK po maar dit was na de 2e hersteloperatie ook. Dacht toen dat het door gezakte prothese kwam ( dat er achter tepel niks zat) maar nu zit de prothese wel goed in t midden, en mijn eigen borst zit er precies voor. Als ik sta zie je het niet. Bij de 2e keer zei pc dat het kwam door mijn te sterke borstspier en verzakte prothese. Weet nu niet wat hij zal zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit een klein soepel borstje bovenop de prothese. Staand voelt het heel soepel en natuurlijk maar op de zij valt dat dus opzij, en zijn het 2 delen. Ook als ik voorover buk ( zeg maar 90graden) met borsten naar beneden hangen de borstjes als puntjes naar beneden.
Ik heb dat ook volgens mij wat jij bedoeld. je bedoeld dat je prothese op de plek blijft zitten en je eigen "borst" naar beneden gaat wijzen???

x

Ik heb dat ook.. Als ik voorover bukt ziet het er ook raar uit. Is mijn eigen borst die over de prothese heen hangt.

xx

Ik heb dat ook wat jij zegt en ook dat voorover hangen zie je duidelijk bovenin stevige stuk dat is de prothese en daaronder puntig zacht huid eigenlijk wat ik voor de operatie ook had . De pc zegt dat ik ff geduld moet hebben ben pas 2 weken po . Ben nog steeds van mening dat ik een veel te kleine prothese heb gekregen maar goed ben geen pc hè

Same here :43:

Of het zo hoort weet ik eerlijk gezegd niet? :17:

Ik vond het logisch eigenlijk. Tenminstte... als je voldoende eigen weefsel hebt, en ze plaatsen een prothese 'vast' onder de spier, dan kan de prothese nooit zo soepel en ver mee naar de zijkant vallen zoals je eigen borstweefsel dat wel kan.

Aan de ene kant zou je dan kunnen zeggen "dan had je dus meer opvulling moeten krijgen" ??

Oke... maar dan zou ik ook een te kleine prothese moeten hebben???

Ik weet het niet hoor.

Ik vind het niet geweldig mooi, maar omdat ik er een logische verklaring aan kon geven heb ik me er eigenlijk nooit aan gestoord.

Maarre, mocht ik hier lezen dat de pc zegt dat het zo NIET hoort, dan ga ik ook nog een keer retour :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn borst er aan de onderkant niet zo zielig bij hing staand dan had ik er denk ik ook niet veel achter gezocht, maar nu let ik op elke beweging haha

oooh nee, dat aan de onderkant heb ik niet..daar zit het strak in het pak. Enkel als ik voorover hang en op mn zij lig.

Groot gelijk, als jij staat en er hangt dan nog een zacht stuk borst.... dan zou ik ook mn twijfels hebben en overal op letten :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh nee, dat aan de onderkant heb ik niet..daar zit het strak in het pak. Enkel als ik voorover hang en op mn zij

Ik heb het ook op mijn zij en als ik voorover hang. Probeer er nog een foto van te maken.

Aan de opvulling zal het dan niet liggen hè piepke?? Misschien toch die te sterke borstspier? Als je mijn " voor" foto ziet, is het dat borstje wat opzij valt.

Als ik sta is het voor nu ( 6wkpo) in orde. Maar omdat ik toch weer geopereerd moet worden wil ik het gelijk goed. Niet over een half jaar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.