Ga naar inhoud

mamma van drie jongens : 4 februari 2013 : Dr. van den Broecke : ziekenhuis Leiden


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

De operatie is achter de rug!

Ik ben maandag om 10.30 bij het ziekenhuis aangekomen en werd om 13.30 naar de OK gereden. Ik was erg zenuwachtig en gelukkig kreeg ik een pilletje zodat ik was slaperig werd. Dat werkte gelukkig goed!

Ik heb uiteindelijk een uur op de operatietafel gelegen en de ingreep was vlot verlopen. Ik had maar 100 cc bloedverlies in de gazen en dat was prima. Geen dreans geplaatst dus dat was ook prettig. In de uitslaapkamer vonden ze echter dat mijn linker borst erg opgezet was vergleken met de rechterborst en ze wilde mij niet eerder naar de afdeling brengen dan dat de chirurg gekeken had. Ze waren bang voor een bloeding. Dit bleek achteraf gelukkig niet zo te zijn. Oh ja, in ieder borst is er 275 cc ingegaan.

Ik heb nu wel een linkerborst die veel meer opgezet is en dus ook veel groter is dan de rechterborst. Ik hoefde mij daar geen zorgen over te maken maar dat doe ik toch een beetje... Mijn rechterborst daar lijkt het implantaat erg hoog te zitten, allemaal onzekerheid eventjes hier. Ik zal straks wat foto's plaatsen dan kunnen jullie kijken.

Na een nachtje ziekenhuis ben ik gisteren thuisgekomen en heb ik de hele dag in bed gelegen. Nu zit ik voor het eerst weer op de bank met mijn laptop en ik moet zeggen dat ik best wel pijn heb, ik had het niet zo verwacht. Maar ja, het is voor een goed doel en pijn vergeet je snel weer!!

Als jullie mij nog advies kunnen geven dan hoor ik dat graag!!

Liefs Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Gefeliciteerd met je dochters!!! :D

Voor de pijn.. heb je nog iets aan medicatie mee gekregen? Anders slik je sowieso iedere 6 uur (stipt, dus ook 's nachts de wekker zetten!!!!) 1000mg paracetamol!

OVer het verschil in grootte van je borsten.. dat zal weg trekken na verloop van tijd. Ik denk trouwens, maar heb je foto's niet gezien, dat beide implantaten ongeveer even hoog zitten, alleen dat je dat niet ziet omdat je ene borst zo gezwollen is.

Wacht het rustig af, want er gaat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel veranderen.

Je weet wat hier het codewoord is he ;) (geduld)

Oh ja.. wel even je pc bellen als je borst nog meer gaat zwellen, of als je koorts of rode plekken krijgt!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

proficiat met je nieuwe boobs....

Ik hoop dat de pijn snel minder word.

Maar waar zou het dan aan kunnen liggen dat je linkerborst zoveel meer gezwollen is als je rechter? Hebben ze dat nog verteld?

Gaat vast goed komen, durf het woord hier niet meer te noemen.... geduld

Eerst zorgen dat de pijn draaglijk word en een goed herstel wens ik jou!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Maris,

Ik heb je foto´s gezien en snap wat je bedoel. Ik hoop dat het snel hersteld en je straks lekker kan genieten van je mooie nieuwe boobies! Ik vandaag nog 4 weekjes!!! Gaat eindelijk opschieten....

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.