Ga naar inhoud

mamma van drie jongens : 4 februari 2013 : Dr. van den Broecke : ziekenhuis Leiden


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil mij even voorstellen; ik ben 40 jaar oud en ik ben moeder van drie kinderen. Na de borstvoeding van mijn kids heb ik niet veel borst meer over. Ik voel mij hier niet prettig bij en heb besloten om mijn borsten te laten 'opvullen'. Ze hoeven niet heel groot te worden, als ze maar weer gevuld zijn.

Ik ben 1.82 m lang en ik weeg 65 kilo en ik vind het moeilijk voor te stellen hoe mijn boobs er straaks uit gaan zien. Ik krijg op 4 februari in beide borsten achter de borstspier een 300 cc silicone protese met een ruwe buitenkant geplaatst. Ik vind het ZO spannend!! Ik heb nu al zin om een bikini te gaan kopen hahaha!!

Ik lees hier graag alle ervaringen van de damens die al geholpen zijn en ik ben blij dat jullie dit allemaal plaatsen. Ik ga jullie in ieder geval op de hoogte houden.

Lieve groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamma van drie jongens!

Welkom op het forum!

En gefeliciteerd met je datum! Leuk zeg, het is al bijna zover!

Mag ik vragen bij welke arts en in welke kliniek je gaat? Dan verander ik je titel en verplaats ik je al naar de operatieverslagen (standaard als je al een operatiedatum hebt :) )

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mama van drie jongens,

ik ben een mama van twee jongens en ook 40 jaar. Inderdaad bijna hetzelfde verhaal. Ik krijg mijn nieuwe boobies 8 maart voor de spier. Ronde mentor protheses alleen welke maat weet ik nog niet. Dat is afhankelijk wat erin past en wat mooi staat. Ik wordt door Dr. De Meyere geholpen uit Gent. Tijdens de operatie stopt hij er eerst een test prothese in en mag mijn man komen kijken. Ik wordt dan in een half zittende houding gebracht zodat je het beste resultaat ziet. Ik moet foto's meenemen zodat de pc weet hoe ik ze wil.

Ik vind het ook erg spannend allemaal en heb er veel zin in.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mama van 3 jongens,

hier een mama van 2 jongens ( letterlijk en figuurlijk :45:)

Welkom hier!!!

Wat fijn dat je al zo snel aan de beurt bent.Hoe oud zijn de kids eigenlijk?

Heel veel forumplezier

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mama van drie jongens, ik ben een mama van twee jongens en ook 40 jaar. Inderdaad bijna hetzelfde verhaal. Ik krijg mijn nieuwe boobies 8 maart voor de spier. Ronde mentor protheses alleen welke maat weet ik nog niet. Dat is afhankelijk wat erin past en wat mooi staat. Ik wordt door Dr. De Meyere geholpen uit Gent. Tijdens de operatie stopt hij er eerst een test prothese in en mag mijn man komen kijken. Ik wordt dan in een half zittende houding gebracht zodat je het beste resultaat ziet. Ik moet foto's meenemen zodat de pc weet hoe ik ze wil. Ik vind het ook erg spannend allemaal en heb er veel zin in. Groetjes Corine

Hoi Corine,

Wat leuk dat je reageert! Wat goed dat je man mag komen kijken of het naar 'wens' is. Bij mij zal de pc tijdens de operatie een 'proefprothese' plaatsen en deze vult hij met water om zo te bepalen hoeveel cc het mooist staat. Hij zal mij ook in een halfzittende houding brengen. Hij denkt ongeveer 300 cc maar het kan ook iets meer zijn. Hij kijkt wat het mooist is en ik vertrouw op hem. Ik heb goede afspraken gemaakt mbt type borsten. Ik wil nl geen hele grote borsten, ik wil mijn 'zakjes' weer opgevuld hebben. Als ik van te voren zou zeggen dat ik echt niet meer dan 300 cc wil dan kan dit net te weinig zijn om het echt mooi te krijgen en dat is ook zonde. Ik moet erop vertrouwen dat hij als kundig arts ziet wat het beste bij mij past.

Ik hou je op de hoogte!

Groeten Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Welkom en proficiat met je datum!

Ikzelf heb 300cc anatomisch achter de spier gekregen.

xxx

Hoi!,

Ik heb even bij je foto's gekeken en het ziet er echt heel mooi uit! Je zal wel trots zijn. Mag ik vragen hoe lang jij bent? Kan ik een beetje een inschatting maken hoe het bij mij zal zijn die 300 cc.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mama van 3 jongens,

hier een mama van 2 jongens ( letterlijk en figuurlijk :45:)

Welkom hier!!!

Wat fijn dat je al zo snel aan de beurt bent.Hoe oud zijn de kids eigenlijk?

Heel veel forumplezier

Liefs

Hoi,

Mijn kids zijn 13 jaar, 6 jaar en 1 jaar oud. Ik heb ze alle drie bortvoeding gegeven en nu, na de laatste, is de schade niet meer te overzien hahaha!! Ik heb er nu echt een probleem mee en dat had ik na de eerste twee kids niet. Toen had ik nog wel iets hangen! Ik heb nu echt lege zakje, als ik een keer zwaar getafeld heb dan steekt mijn buik meer uit dan mijn borsten hihihi... Da's niet echt sexy kan ik je vertellen!

Fijn weekend!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!,

Ik heb even bij je foto's gekeken en het ziet er echt heel mooi uit! Je zal wel trots zijn. Mag ik vragen hoe lang jij bent? Kan ik een beetje een inschatting maken hoe het bij mij zal zijn die 300 cc.

XX

Hey Mamma van drie jongens,

Dank je wel ! Ik ben inderdaad echt blij met het resultaat.

Ik ben ongeveer 1m70 en ben niet zo slank. Had wat schrik dat ze te klein zouden uitvallen maar dat is gelukkig niet zo !

Geniet van het weekend !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik wil mij even voorstellen; ik ben 40 jaar oud en ik ben moeder van drie kinderen. Na de borstvoeding van mijn kids heb ik niet veel borst meer over. Ik voel mij hier niet prettig bij en heb besloten om mijn borsten te laten 'opvullen'. Ze hoeven niet heel groot te worden, als ze maar weer gevuld zijn.

Ik ben 1.82 m lang en ik weeg 65 kilo en ik vind het moeilijk voor te stellen hoe mijn boobs er straaks uit gaan zien. Ik krijg op 4 februari in beide borsten achter de borstspier een 300 cc silicone protese met een ruwe buitenkant geplaatst. Ik vind het ZO spannend!! Ik heb nu al zin om een bikini te gaan kopen hahaha!!

Ik lees hier graag alle ervaringen van de damens die al geholpen zijn en ik ben blij dat jullie dit allemaal plaatsen. Ik ga jullie in ieder geval op de hoogte houden.

Lieve groeten!

Heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Maris,

Heel veel succes morgen. Zal voor je duimen! Benieuwd naar je verslag.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.