Ga naar inhoud

Pijnlijke borsten na het sporten


Anja80

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Vraagje: van mijn pc mocht ik na 5 weken weer sporten. Dus ik ben ook weer lekker bezig op de sportschool. Maaarrrr ik merk toch dat ik op de dag van het sporten 's avonds wel pijnlijke borsten krijg. Ik zie er niks aan, maar het voel een soort van beurs. Mijn borstspieren train ik niet. Ik doe voornamelijk groepslessen zoals Sh'bam, bodyshape en ik ben aan het hardlopen. Ik draag een goede sportbh van het merk shoke-absorber en ze zitten hier echt heel goed in..... Ze wiebelen amper... Toch merk ik bij het hardlopen ook wel dat mijn borsten een soort van gaan jeuken....

Herkend iemand dit en is het verstandig dat ik toch nog maar wat weekjes rustig aan doe, of zal dit allemaal geen kwaad kunnen?

Liefs Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het veel uitmaakt hoor, maar hoor altijd dat je minimaal 6 weken niet mag sporten. Daarbij denk ik dat je het echt weer rustig moet opbouwen dus in het begin misschien wat cardio, beetje fietsen/lopen, ik zou niet gelijk sh'bam gaan doen persoonlijk. Lijkt me nog heel heftig voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, ik ben vanmorgen bij de Sh'bam vreselijk door mijn enkel gegaan.... Hij is nu ook helemaal blauw en dik, dus voorlopig zit ik weer thuis....... snik snik. Met mijn eerste vergroting mocht ik ook 6 weken niks doen, maar Plovier hanteerd 4 weken. Ik ga toch weer even wat rustiger aandoen en inderdaad de groepslessen en hardlopen nog even laten voor wat het is. Als ik na het herstel van mijn enkel weer kan sporten ga ik wel alleen de fitnesszaal in.... jammer maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi

mijn pc gaf aan dat ik na 4 weken zachtjes terug kan beginnen lopen maar dat ik terug heel rustig moet opbouwen omdat mijn lichaam nu anders is ;-)

ik denk dat je idd het best naar je lichaam luistert , wat anderen doen is goed om een idee te hebben maar ik hanteer de regel, voel ik pijn ,... dan is het nog te vroeg voor me

succes met je herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.