Ga naar inhoud

Charke : 11 april 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Charke, hmm hechten aan je ribbenrooster. Weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar het lijk me geen pretje. Hopelijk knap je snel op. Ben zo benieuwd hoe het er straks uitziet. Ik vond wel, aan je foto's te zien dat je hele mooie borsten had. Hopelijk worden ze nu perfect en kun je echt gaan genieten van je nieuwe Boobies. Maar wat voor dokter ben je, als je met twee verschillende soorten protheses werkt en dan nog een gladde en een ruwe, ongelofelijk! Ik snap niet dat een dokter hier gewoon mee weg kom. Kan er niet iets op het forum komen met bijvoorbeeld: " Slechte pc's!! " . We kunnen toch op zijn minst hier op het forum proberen die pc's zo negatief mogelijk in het daglicht te zetten. Volgens mij lopen er nog wel meer van die prutsers rond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update na 11dagen po zo goed als pijnvrij , woensdag mag ik de draadjes er laten uithalen, ben eens benieuwd wat bruno er zal van vinden, heeft uitstekend werk verricht vind ik,wat een verschil met ervoor zeg..! Eindelijk zijn ze symmetrisch in hoogte en grootte , links heeft nogwel wat meer tijd nodig om te herstellen,zit nog een deuk enzo in ,maar de nieuwe borstplooi heeft zich al mooi gevormd :) Ik heb alleen maar sympathie voor demeyere , gelukkig bestaan er dus toch nog plastisch chirurgen die weten waar ze mee bezig zijn :76: Probeer me zo rustig mogelijk te houden,maar met het mooie weertje lukt dit vrij goed :D Alleen zal ik heeel blij zijn dat ik de martelband nietmeer hoef te dragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje lees net je verhaal! Ik zou gewoon aangifte doen bij de politie van verminking wat een lul zeg! En heb je ook je geld niet terug gekregen ?

In ieder geval voor nu een goed herstel en dat je straks echt blij kan zijn met je boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat alles goed nu! Weer een goed verhaal over Dr. de Meyere!!!

Nu maar genieten van de zomer !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.