Ga naar inhoud

Charke : 11 april 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo dames , ik ben dus Charke , 24 jaar en 2jaar geleden heb ik mijn 1ste operatie gehad door dr. Decoopman in Cosmipolis in Brugge. Dit was 240 cc en 220 cc links en rechts achter de spier via de oksel.

Sinds dag 1 van de operatie is de pijn in mijn linkerborst nooit opgehouden , deze blijf heel hard en pijnlijk.

Dit werd telkens genegeerd door de arts en er werd mij steeds verteld dat ik moest geduld hebben dat deze even goed zou komen als de rechterborst,niet dus ...

Na een half jaar ben ik nog eens langsgeweest met nog steeds hetzelfde probleem + was het ook allemaal wat meer opgezwollen.

Na een echografie zagen ze dat er vocht in de borst zat en hier moest ik juist maar even wat ontstekingsremmertjes nemen en dit zou wel wegtrekken dan.Na een jaar verder te sukkelen en telkens met dezelfde uitleg naar huis gestuurd te worden ben ik teruggegaan omdat de pijn nietmeer uit te houden was,wat bleek de prothese was volledig uitgezakt door mijn weefsel heen en de uitleg van de dokter was dat door de vele ontstekingen en vocht het weefsel telkens verdunde en daarom was doorgezakt en deze stelde een hersteloperatie voor door middel van een nieuwe borstplooi te maken door het vasthechten aan de ribben.

Na 1ste hersteloperatie na 2weken op spoed geland , het litteken was opengesprongen en het pus spoot er uit.

Na een kweekje van het vocht bleek dat er geen infectie inzat.

2e hersteloperatie gehad 2dagen na spoedopname,week met drain ingezeten en na weekje op controle bij de verpleegkundigen,vertelde deze eerlijk dat het weer mislukt was,er was helemaal geen borstplooi en ze vond de borst toch wat meer gezwollen en deze was terug uitgezakt. De dokter stelde een nieuwe 3e hersteloperatie voor ,zonder enige uitleg of iets , goed het vertrouwen is helemaal weg in deze onbekwame prutser :81::83: en na vele positieve reacties op het forum had ik een consult gepland bij dr Demeyere op 16 januari.

Deze vertelde mij direct dat links en ook rechts helemaal fout was. :23:

Rechts zou de spier niet los genoeg gemaakt zijn waardoor de borst heel hoog zit en bij de minste aanspanning teveel vervormt .

Links zit de prothese niet volledig onder spier en is deze zelf te zwaar voor mijn lichaamsbouw.

Ook stond die versteld dat er nog geopereerd word via de oksel achter de spier ,dit zou nog een hele oude manier zijn waardoor men ook blind opereert omdat men niet ziet waar de prothese juist geplaatst word.

Ik ben 1m 58 en weeg 45kg.

Heb de beslissing genomen om op 18 april geopeerd te worden , had direct een super gevoel bij deze man en deze gaf een heel deskundige uitleg , geen enkele vraag was hem teveel om te beantwoorden.

Het word de Mghan 510 190 cc voor de spier , hoop dat ik hier een mooi resultaat mee behaal maar vooral dat ik pijnvrij ben nu :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!

Jeetje, jij ook al bij die prutser geweest? Bboob is een ander slachtoffer van hem. Je kunt haar verhaal misschien eens lezen als je tijd hebt, tenzij je dat al gedaan hebt, natuurlijk :)

Bij Demeyere zit je goed, heeft ook mijn hersteloperatie gedaan en alles is perfect gelopen!

Zonde dat je steeds maar weer opnieuw geopereerd werd en nu weer onder het mes moet, en dat het weer geld kost... :(

Heel veel succes!

al duurt het nog eventjes voor je aan de beurt bent :)

Veel lees- en forumplezier en bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg! Misschien moet je samen met nog slachoffers een brief schrijven naar een instantie? De raad van geneesheren misschien? Want er zullen vast meer slachtoffers zijn dan jij en Bboob :(

Hij verziekt gewoon je lichaam ipv het mooier te maken!

Maar, nu ben je in goede handen, en ik heb ook veel positiefs gelezen over deze dokter en hij kan je vast goed helpen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Charke,

Jeetje wat zul je een pijn hebben gehad! Ik wordt ook door Dr. De Meyere geholpen op 8 maart. Ik heb eigenlijk alleen maar goede berichten over hem gelezen en na het consult wist ik het gelijk. Wat een vriendelijk, lieve en vakbekwame dokter hè. Nou heel veel succes en hopelijk kun je na deze operatie echt van je nieuwe Boobies genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,ja over het financiële heb ik mij al helemaal overgezet, is idd weer een pak geld maar als het mij terug mooie boobies kan geven en pijnvrij dan heb ik het er graag nog eens voor over :2: Leuk om weten dat je ook een hersteloperatie door hem hebt gehad best_boobie, is echt wel goed in zijn vak denk ik en ook heel eerlijk trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Je bent bijna aan de beurt, spannend hoor. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Doe Bruno maar de groeten van mij, heel veel succes. Ik blijf je volgen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel suc6 morgen! las net dat je protheses die je nu hebt te zwaar zijn voor je lichaamsbouw? wat ga je nu krijgen dan??

190cc Dana :35:

Overigens Charke..had ik je foto's niet gezien voordat ik hierboven al men succeswensen uitsprak ;)

Dus nog maar een keer opnieuw :

Heel veel succes morgen, hopenlijk is nu eindelijk alle ellende opgelost!! Ongelofelijk hoe ze je hebben 'opgeknapt' bij die vorige lulhannes.

Máár.. tomorrow is a better day :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziezo ,hier ben ik dan met mn operatieverslagje , heel de namiddag misselijk geweest maar nu gelukkig over ,heb maar een gevoelig maagje dus dit was te verwachten

Goed hier gaan we dan , deze morgen om 9 u toegekomen in Gent , badjasje enzo aangedaan en toen mocht ik naar het bureau voor eerst een gesprek met de anesthesist, heel aardige man ook trouwens, daarna kwam Dr demeyere langs om de operatie nog eens te bespreken, foto's te nemen en tekeningetjes te maken. Uiteindelijk is het de mghan 510 210cc geworden voor de spier.

Terwijl het infuus geprikt werd in de operatiezaal lag ik nog eventjes te praten tegen de verpleegkundigen,en toen zei de anesthesist dat hij er ging aan beginnen, er werd een intraveneuze verdoving langs het infuus gebruikt,dit gaat heel traag zodat je ook zo geen branderig gevoel in je arm hebt,en er worden ook geen spierontspanners in gebruikt.

De dokter is een dikke 2uur aan mij bezig geweest,hij heeft meer werk gehad dan verwacht, de prothesen achter de spier zijn eruit gehaald,nieuwe druppelvormige voor de spier en links een nieuwe borstplooi gemaakt aan het ribbenrooster,pijnlijk zaakje :18: Hoe ik dan van de operatietafel naar het lekker verwarmde bedje ben gestapt ,daar weet ik helemaal niks meer van dus :D

Toen kwam Dr demeyere bij me langs met nogal vreemd nieuws ..

Blijkt dus dat er 2 verschillende merken van protheses in mn borsten zaten , Eurosillicone en Establishment ofzoiets ( heb ze meer naar huis mogen nemen) 2e verassing bleek dat de eurosillicone een ruwe prothese was en de andere een gladde 3e dat ik maar een halve cm huid nog had over de linkerprothese,als ik langer had gewacht was de prothese er zelf uit mijn lichaam uitgekomen,dit hou je toch niet voor mogelijk toch ?? :139: En dit allemaal dankzij die prutster van een Decoopman waar ik blauw voor betaald heb, dat deze gewoon nog zn gangetje kan gaan in zn ziekenhuis zonder enig vuiltje aan de lucht :77:

Maar goed Demeyere zei dat hij er echt iets mooi heeft van gemaakt en terug symmetrisch ook, dus nu veel rusten, heb 4weken ziekteverlof gekregen omdat ik een zware job als huishoudhulp heb.

Ben al reuzebenieuwd voor het douchen morgen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjeeeeeeeeezus!!! Niet normaal wat die prutser nu weer gedaan heeft!!! Die Decoopman zouden ze moeten opcnopen... pfff

Gelukkig hebben we onze Demeyere en weet hij heel goed wat hij doet!

Ja pijnlijk he.. dat hechten aan je ribbenrooster... Ken het..

Schrik niet als er deuken in je huid zitten of als je veel blauwe of gele harde plekken hebt. Had ik ook, maar na 10 dagen was het grotendeels weg!

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie boobs meid!! Nu lekker rustig aan herstellen idd!

Een goed herstel gewenst!!

Wat een bizar verhaal, ga je geen klacht indienen?

DIe Decoopman heeft een eigen kliniek en hij heeft geen klachtencomissie.. Hij behandelt de klachten zelf, heb ik begrepen van iemand anders die 'verprutst' werd door hem..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_boobie ,dat is wel mooi gezegd dat ze hem zouden mogen opknopen,maar vroeg of laat zal die toch wel eens door de mand vallen zeker.. Ik moet nog even wachten om te kijken of er blauwe plekken enzo zijn,de sluiting van mijn martelband en bh zit aan de achterkant, dus moet ik ff wachten tot moederlief thuiskomt om me te helpen hiermee :) het is een pijnlijke nacht geweest en pijnstillers lijken ook nietveel verschil te maken maar de 1ste 3dagen zijn het moeilijkste hé ,dus nog even op de tanden bijten dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.