Ga naar inhoud

Voorstellen en een paar vraagjes


DL1

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Nou ik ben echt helemaal nieuw met dit forum en snap het nog niet helemaal maar vind het super handig om alle verhalen van iedereen te lezen.

Ik heb zelf vandaag een consult en ben wel een beetje zenuwachtig.. Ik heb nu echt een kleine a-cup en wil graag een d-cup. Ik ben 1.70 en 53 kilo en ben wel een beetje smal boven dus ik weet niet of het dan mogelijk is om een d-cup te krijgen en hoeveel cc hier precies voor nodig is. Heeft iemand een idee, is mijn gedacht van een 350 cc goed? http://www.plastischchirurgdhondt.be/img/dscn1623.jpg Deze vind ik heel mooi!

En duurt het herstel lang? Ik ga nu uit van 10 dagen en ik heb een hele simpele baan gewoon achter de computer dus geen zwaar tillen voor mij gelukkig.

Ik hoop dat iemand wil reageren op mijn post :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dl1 :

Mooi, het is gelukt zie ik hahah :35:

Allereerst Welkom op het forum.

De borsten die je als voorbeeld hebt, vind ik persoonlijk ook erg mooi, en deze hoeveelheid lijkt me wel te behalen voor je :35:

Hoeveel cc je hiervoor nodig hebt, durf ik niet te zeggen.

350cc zou kunnen, maar dat is afhankelijk van het merk en de vorm van de protheses die ze gaan gebruiken.

Neem deze foto mee naar je consult :35:

Waar ga je naartoe als ik vragen mag?

Mocht je vragen hebben : just ask!!!

Rechtsboven zit ook een zoekvenster.. daarmee krijg je ook vaak dingen gevonden via een zoekwoord :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom! Alvast succes met je consult vandaag, spannend hoor. :) wat er bij jou aan cc in past kan de chirurg je het beste vertrekken. Dat hangt af van een heleboel factoren! Ik denk niet dat een D onmogelijk is hoor, zie hier meer smalle meiden met grote borsten. Of 10 dagen verlof genoeg is zal ervan afhangen. Ik ben nu 10 dagen later en ik kan echt nog niet gaan werken! Alles doet nog pijn, opgezwollen, vocht..steken.. Pff. Ik heb ze wel achter de spier laten plaatsen, dat herstel is zwaarder. Misschien krijg jij ze voor de spier (vertelt je arts), dan is het herstel minder heftig en zou je misschien na 10 dagen weer kunnen werken. Het is voor iedereen anders, er zijn ook vrouwen die er bijna niets van voelen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor je berichtjes wat handig zo'n forum! :)

Ja echt spannend maar heb er zeker ook zin in, wil dit gewoon al zo lang!

Ik zit wel te denken aan anatomische prothesen deze heeft ze van de foto ook. Dan lijkt het natuurlijker denk ook dat dit beter bij mij past omdat ik weinig 'eigen vet' heb op het vorm te geven :P

Ik ga naar accz. Dus dan krijg ik waarschijnlijk dokter Van Onselen of Kruppa. Heeft iemand hier ervaring mee, ik heb wel rond gekeken op het forum en zag hier geloof ik 2 topics over.

Ooh wat vervelend Undercover89 dat je nu nog last hebt van de operatie. Ik denk dat het bij mij ook achter de spier wordt geplaatst misschien moet ik dan inderdaad uitgaan van een langere herstelperiode. Lig je gewoon de hele dag op bed dan en veel hulp van je vriend/ouders nodig?

Ik zie dat jij ook 375 cc hebt, dus dan kom je zeker ook rond een d-cup uit? Ik denk dat ik wel een beetje hetzelfde wil als jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische 375 cc ja, geen idee wat voor cup ik straks heb. De sportbh die ik aan heb van de kliniek is 80c, dus hetzelfde als 75d. Zou dus goed kunnen dat dat mijn maatje wordt straks! Ik lig niet meer in bed, mag ook niet in verband met trombosegevaar. Je moet wat blijven bewegen. Ik kwam vandaag voor het eerst zelf uit bed. Eten maken en aankleden lukt me ook wel redelijk, al draag ik nog geen truitjes of spijkerbroeken. Douchen kan ik nog niet zelf, haren wassen of föhnen ook niet.. Doordat ik door de pijn zo verkrampt liep en zat, heb ik nu fysiotherapie. Van hem heb ik best fijne oefeningen gekregen voor mijn armen, die probeer ik nu regelmatig te doen. Als je me even toevoegt als vriendje, kun je mijn foto's bekijken tot nu toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je een mooie foto's! Ze zien er echt gewoon perfect uit echt mooi die wil ik ook wel, ik neem ze straks als voorbeeld mee naar consult haha :P

Jeetje dat had ik niet echt verwacht van het herstel dat is wel vervelend als je nu pas zelf je bed uit kan komen. Dan moet ik zeker wel twee weken vrij nemen. Dus bewegen is wel erg belangrijk dat zal ik zeker onthouden.Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke foto's! Voelt zeker erg goed dat je nu eindelijk een beetje 'vrouwelijk' voelt met een topje aan. Heb daar ook zo zin in straks geen super push up bh's aan om dat effect te krijgen haha! Over twee uurtjes... Spannend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel is echt geweldig, ik gun jou dat ook! Ik kreeg met die maximizers een heel onnatuurlijk effect bij mezelf, van op zij een grote bol, maar erboven zat niks, er was dus geen overloop of een mini beetje borst te zien, alleen maar een stuk foam haha! Vanavond ga ik mijn bikini passen, ik ga namelijk naar huis, naar mijn vriend en de katjes :) kan niet wachten. Over 2 uurtjes al je afspraak, zozo, moet je ver rijden? Ik hoor straks wel hoe het je bevallen is daar. Vraag hem maar alles wat je wil weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heujjjj DL... jij hoort op het consult te zitten nu :45: Waarom bent u hier online verdorie.. hup hup naar binnen jij bij ACCZ!!



Heujjjj DL... jij hoort op het consult te zitten nu :45: Waarom bent u hier online verdorie.. hup hup naar binnen jij bij ACCZ!!

Of sta je alweer buiten :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha had me niet afgemeld denk ik!! Ik ben zeker gegaan hoor en totaal geen spijt!

Moest wel een stuk rijden hoor! Maar ik ben tevreden ik krijg misschien 375cc alleen omdat ik heel smal ben (70 cm) wordt het misschien onnatuurlijk dus de plastisch chirurg gaat het nog even bekijken aan de hand van de foto's. Maar ik hoop het zo :) Anders 335cc maar als dat beter bij mij past dan ben ik daar wel tevreden mee.

Straks voor mij ook geen foam meer haha! Ik moet alleen nog even bellen voor de definitieve datum maar denk dat die over ongeveer 2 maandjes wordt.

Ooh wat leuk eindelijk een bikini die dan past heerlijk! Lekker dat je ook weer naar je vriendje kan, misschien helpt dat ook wel met je herstel gewoon in je eigen huisje zijn :) Ik vroeg ook nog even wanneer ik weer kon werken en zij zei dat ik met 10 dagen vrij wel voldoende zou hebben. Nu is het bij iedereen natuurlijk verschillend maar met mijn werk zit ik alleen achter een bureau verder geen tillen of ander zwaar werk.

Piepke heb jij in 1x 900cc gekregen? Aangezien mijn lichaam al waarschijnlijk geen 375 aankan vraag ik me af of je het in 2x hebt gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus de plastisch chirurg gaat het nog even bekijken aan de hand van de foto's.

Piepke heb jij in 1x 900cc gekregen? Aangezien mijn lichaam al waarschijnlijk geen 375 aankan vraag ik me af of je het in 2x hebt gedaan?

Welke chirurg gaat het worden, weet je dat al?

Ennn je hebt tijdens het consult geen chirurg gesproken denk ik he?

Weet je waarom dit zo is? Normaal heb je een gesprekje met een chirurg omdat deze je dan meteen op kan meten en je duidelijkheid hebt over wat je wel en niet kan verwachten kwa hoeveelheid.

Ik heb in 1x 900cc gekregen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dokter Van Onselen.

Het was heel vervelend want hij was al eerder weggegaan was iets verkeerd gegaan bij de receptie ik kan nog een nieuw consult aanvragen om hem weer te spreken en de maat te bepalen. Dus de consulente kon jammer genoeg geen antwoord geven of ik de 375cc kan krijgen. Via de email krijg ik bericht of de 375 kan er zijn wel foto's gemaakt dus ik ben benieuwd.

Hoop dat het een goede dokter is maar wat ik begreep is dat hij al zoveeeel bv's heeft gedaan dat ik het wel vertrouw.

Ooh wauw in 1x pfff.. dan moet die 375 bij mij ook wel kunnen hahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg dokter Van Onselen.

Het was heel vervelend want hij was al eerder weggegaan was iets verkeerd gegaan bij de receptie ik kan nog een nieuw consult aanvragen om hem weer te spreken en de maat te bepalen.

Ooh zo, dus weer een eind rijden :17: Of maar gewoon afwachten wat ze via de mail laten weten?

Had hij ook zijn chirurgenpak nog aan met mondkapje, of was hij deze keer niet in vermomming? :101:

Schijnt een indrukwekkende man te zijn wat ik hier eens heb gelezen van een fan.

Dus de consulente kon jammer genoeg geen antwoord geven of ik de 375cc kan krijgen. Via de email krijg ik bericht of de 375 kan er zijn wel foto's gemaakt dus ik ben benieuwd.

Hoop dat het een goede dokter is maar wat ik begreep is dat hij al zoveeeel bv's heeft gedaan dat ik het wel vertrouw.

Weljaa.... ontelbaar bv's :35: Er staan hier wel enkele verhalen en foto's van zijn resultaat.

Ooh wauw in 1x pfff.. dan moet die 375 bij mij ook wel kunnen hahaha!!

Makkelijk, ik zou gewoon 900cc vragen :45:

Nee, mijn beginsituatie was anders dan de jouwe waardoor ze in 1x 900 hebben geprobeerd te plaatsen :35:

Spannend in ieder geval voor je. Ben je nu niet helemaal hyper de pieper en doodongeduldig voor nieuwe boobssssssss :101:

Niet nog meer gaan twijfelen na het consult? Over de vorm, de manier van plaatsen, de hoeveelheid cc's enz?

Lucky you!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha een indrukwekkende man :P dat weet ik niet hopelijk is wat hij gaat doen wel indrukwekkend haha!

Ik heb bericht gekregen en de 375cc kan als ik dat wil. Nu begin ik wel te twijfelen want bij de ene is 375 wel mooi en niet te groot en ik zie ook foto's dat het weer heel groot uitvalt... Moeilijke keuze blijft het dus ik heb besloten om toch nog een afspraak te maken om de 'indrukwekkende' man in real life te zien en zijn adviezen aan te horen.

Omg ja! Ik vind het zo spannend en ik kan niet wachten tot het zover is!! Vooral lekker voor de zomer heb ik straks een mooi gevulde bikini :) Ik doe het wel pas over 2 maanden eerder kan niet echt omdat ik die tijd natuurlijk geen sportieve dingen kan gaan doen.

Ik ben alleen wel een beetje bang voor sommige reacties in mijn omgeving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey DL1,

Het is echt voor iedereen anders hoor, alles hangt ook af van de verschilllende protheses die er bestaan.

Ik heb 305cc achter de spier gekregen en heb nu een 80C waar ik heel blij mee ben. (foto's in mijn gallerij)

Je moet je ook helemaal niets aantrekken van reacties in je omgeving, als jij je hierbij goed voelt, dat is het belangrijkste.
Je moet dit doen voor jezelf, niet voor anderen. Mijn collega's op het werk heb ik niets verteld, volgens mij valt het ook niet op omdat het heel natuurlijk is bij mij, maar degene die het zouden vermoeden daar trek ik me echt niets van aan.

Qua hersteltijd, zoals reeds gezegd hangt ook weer af van persoon tot persoon.
Ik had enorme pijn de eerste dagen maar na een week was ik weer helemaal mobiel. Je moet natuurlijk blijven opletten in wat je doet maar ik ben na 3 weken weer gaan werken en dat kon perfect voor mij.

Succes !

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je berichtje Milo1802 :)

Dat is ook zo dat het bij iedereen anders zal uitvallen, Jij hebt wel echt mooie foto's heel natuurlijk!

En ik doe het ook zeker voor mezelf ik wil het al zo lang en ben nu echt vastbesloten mijn vriend is wel iets minder enthousiast maar dat begrijp ik wel het is natuurlijk niet niks. Ik ben ook niet van plan om het aan mijn collega's te vertellen. Wel lekker dat je je van niemand iets aantrekt. Dat moet ik ook gewoon doen!

Je hebt zeker een erg goed herstel gehad dan! Ik hoop ook dat ik na een week weer mobiel ben, anders meldt ik me gewoon ziek hoor haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het wel pas over 2 maanden eerder kan niet echt omdat ik die tijd natuurlijk geen sportieve dingen kan gaan doen.

Ik vat hem even niet :17:

Je kan niet eerder omdat je nu nog sportieve dingen moet doen?

En de reacties van anderen?Achja... als we daar rekening mee moeten houden dan kunnen we beter binnen blijven zitten.

De 1 vind je schoenen stom, de ander je kapsel enz. Boeiend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.