Ga naar inhoud

Wendy_82 : 22 januari 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag eindelijk mijn intake gesprek gehad en 22 januari volgt de bv :)

Het voelde erg goed Verdonck is een hele aardige rustige man

Haha had een hele vragenlijst mee en werden allemaal doorgenomen en beantwoord en weet hopelijk alles wat ik zou moeten weten

Kreeg daar een topje aan en lagen allemaal pasmaatjes klaar die hij 1 voor 1 liet zien de eerste paar waren duidelijk te klein en van eentje werd ik toch wel erg vrolijk

Toch nog een maatje groter passen maar stond echt niet mooi dus toch nog een keer dat maatje kleiner en ja hoor daar kwam die big smile weer haha deze gaat het worden

Het word 350cc achter de spier ronde prothese en extra high profile

Vlgs Verdonk word dat 2 cupmaten meer dan ik nu heb en zal ik zeker op een D cup uitkomen

Ik had wat voorbeeld plaatjes meegenomen en moest uitgaan dat ze ongeveer kwa vorm zo worden als het plaatje wat ik het mooist vind

Nou had ik niet echt het idee dat dat een extra high profiel zou worden en heb ik ook helemaal niet naar gevraagd pas toen ik bij de receptioniste ging afrekenen voor mijn consult

Wil dus absoluut niet dat ze heel erg hoog gaan zitten en hij heeft er meer verstand van dan mij maar ben bang dat het wel zo is

Is er iemand die ook extra high profiel heeft en ook foto's van heeft zodat ik kan zien hoe het dan uiteindelijk word

Heb hier namelijk nog niet echt resultaten van kunnen vinden

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Bijna alle meiden die bij Verdonck geopereerd worden krijgen Extra high profile. Dus zoek op verdonck in de zoekfunctie en bekijk de foto's van de meiden waar je topics van kunt vinden ;) Je kunt meiden altijd een pb sturen om uit te leggen waarom je hun foto's graag zou zien :)

Het is niet zo dat het enorm hoog gaat uitzien met extra high profile hoor :)

Wat heb je nu voor maat?

Ik zie geen 350 cc in de catalogus staan, wel 330 en 380. Die hebben een projectie van ongeveer 5 cm... Als je nu een 75B hebt, dan zou je daarna wel uitkomen op een cupje E ;) schat ik zo :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Hmmm Misschien dat het 380cc is want ik zei nog tegen hem maar je verliest toch ook cc achter de spier en toen zei hij wel dat zit erbij ingerekend (snapte al niet wat hij daarmee bedoelde en dacht het zal wel goed zijn haha)

Heb nu idd 75B oeps zei nog ik wil ze zeker niet tegroot haha

Maar zal wel even kijken in het zoek venster wat ik allemaal kan vinden

Thnx Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlindertje

Haha nou het ging bij mij niet echt om de grote maar wat ik mooi vind bij me lichaam

Kreeg jij ook extra high profiel zie dat het bij jou al bijna 3 maanden terug is

Heb je misschien recente foto's voor mij van hoe het nu is dat ik kan kijken wat ik ongeveer kan verwachten

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook door Verdonck geopereerd. Heb 330 en 350 cc, extra high profile, mn foto's staan in mn gallerij. Ik zal weer eens foto's maken, een update ;) ben nu ruim 9 mnd po ( na mn eerste ok).

Ik ben van een hele kleine b naar een goede D ( ja die mag in een hoofdletter, haha) gegaan.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind ze ook erg mooi bij Hanneke als ze zo worden dan ben ik helemaal happy

Nog een week en 2 dagen en dan ben ik aan de beurt ben nu al vet zenuwachtig de dagen duren heel erg lang haha

Kim ik ga zo nog eens even in je foto's gluren ik heb bij zoveel vrouwen gekeken dat ik niet meer weet welke borsten er nou bij wie horen :154:

En vlindertje vind ze bij jou ook al mooi jammer dat je een herstel operatie krijgt

Dat je ene borst niet genoeg gedaald is komt toch vanwege je pocket ofso had Verdonck het over dat de ruimte onder je prothese waar hij hoort te dalen te snel dicht is gegroeit kwa genezing waardoor hij niet meer kan zakken

Hij vertelde mij dat als dat het geval is ze hem met een sneetje weer open maken en het dan gewoon weer goed komt :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is idd een heel verschil, ik had never nooit niet met het eerste resultaat vrede kunnen hebben. Ben ook heel blij dat ik naar mezelf geluisterd heb en meteen actie heb ondernomen, alhoewel dat rotwoordje; geduld, echt wel van toepassing is.

Maar het is heel goed dat je alles uitzoekt, ik denk dat ik t te weinig heb gedaan, ben super blij met mn resultaat maarrrrr als ik t over kon doen had ik ze ietsje groter gedaan, maar nogmaals ben echt heel blij, en t oogt heel natuurlijk.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm ja ben nogal een controlfreak haha

Ik wil ze ze dus niet te groot hebben en denk erover om misschien toch een maatje kleiner te nemen

Heb liever wat kleiner en natuurlijk dan te groot en dat ik denk past toch niet zo bij me lichaam en doe dan liever over een paar jaar een wissel dat ik ze groter neem

Want uiteindelijk ben je nooit tevreden en wil je meer

Ik ben ook gek op tattoo's en vergelijk het daar een beetje mee ik heb er eentje en vind het niet mooi als een vrouw helemaal onder zit maar als ik alles zou laten zetten wat ik mooi vind zou ook mijn hele lichaam onder zitten

In dat opzicht ben ik heel realistisch en te kiezen voor wat bij me past en mooi staat

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.