Ga naar inhoud

Wendy_82 : 22 januari 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik wilde gister al een verslag schrijven maar ben er niet aan toegekomen maar hier komt ie dan :)

16 Januari woensdag ochtend werd ik opgebeld door de wellness kliniek dat ik dinsdag 22 januari verwacht zou worden om 8.20 uur.

Vanaf dat moment waren mijn zenuwen nog maar moeilijk in bedwang te houden alles stond vast en het ging eindelijk gebeuren ik bleef de klok maar vooruit kijken. (pffff wat duurde die paar dagen lang zeg hahahaha)
Aangezien ik de eerste 3 weken nog alleen ben en heeeeeel moeilijk vroeg me bed uit kan komen had ik besloten om voor 1 nachtje bij mijn ouders te slapen.

Mijn broer was zo lief geweest om zijn dag te ruilen met een collega zodat hij met me mee kon (arme jongen moest om 4.45 uur al zijn bed uit voor mij want met dit weer wou ik toch iets eerder weg voor het geval we in de file zouden komen.

We stapte om 5.25 uur in de auto en stapte om 7.50 uur alweer uit de auto gelukkig we waren ruim op tijd.

Het meisje achter de balie sprak me aan het zei u mag nog even plaats nemen in de wachtkamer ik kom zo bij u.

Na 25 minuten wachten werd ik dan opgehaald en moest ik het resterende bedrag plus de borstband nog betalen.

Vervolgens mocht ik gelijk met een andere collega mee lopen die mij naar me kamer bracht ''nou kamer meer zoals een ziekenhuis zaal''

Daar moest ik me uit kleden en kreeg ik zo'n papieren jurk aan haha ,nog even een vragenlijst invullen en een Diclofinac zetpil naar binnen werken en ik was er helemaal klaar voor en was het een kwestie van tijd dat ik gehaald zou worden.

Toen de verpleegster me kwam halen werd mij verteld dat ik een verdieping omhoog moest aangezien er die ochtend maar 2 bv's waren kregen de andere patient en ik een luxe kamer waar je echt alleen lag. (ook best prettig)

Je moet nog even wachten zei ze want dat andere meisje is nog voor jou aan de beurt uhm oke nou we wachten rustig af tot ik word geroepen.

En ja hoor om 9.20 uur was het dan zover ik mocht mee naar de operatiekamer zo zenuwachtig als ik die dagen ervoor was zo kalm en nuchter was ik nu haha.

Dr Verdonck vroeg of ik er klaar voor was ,haha nee ik had toch nog een vraagje over de grote die ik zou krijgen.

Ik vroeg hoeveel cc een kleinere maat prothese zou zijn omdat ik in twijfel was dat ze toch te groot uit zouden vallen ik ging namelijk voor wat meer formule en iets groter wil het het graag zo natuurlijk en onopvallend mogelijk bij mezelf houden.

Had in eerste instantie gekozen voor 350cc dat zou vlgs Verdonck zo'n 2 tot 2en half cup maat groter worden een maatje kleiner was 330cc en zou 2 maten groter worden zat niet zo heel veel verschil in.

Heb Verdonck om eerlijk advies gevraagd wat hij nou natuurlijk en mooi passend bij mij zou vinden en dat ik echt niet wilde dat het te groot uit zou vallen.

Zijn mening was dan ook dat hij voor 330cc zou gaan en daar lag mijn eigen gevoel ook dus we gaan voor de 330cc.

Nou ze konden eindelijk beginnen terwijl Verdonck op mijn borsten aan het tekenen was kwam er een man naast me staan en die vertelde dat hij me ging laten slapen.

Het enige wat ik me voor de operatie nog kan herinneren is dat ik gevraagd heb aangezien Verdonck best een leuke verschijning is om naar te kijken of hij vrijgezel was en hoe oud hij is (hahahaha echt wat voor mij omdat zo op de operatie tafel te vragen)

Ik heb helemaal niets van de operatie mee gekregen ik werd in de operatie kamer wakker toen het verband er al om heen zat ,dacht zelf nog dat ze moesten beginnen tot ik naar beneden keek en het verband zag haha.

Was gelijk klaar wakker en voelde me helemaal top een half uur nadat ik weer op me kamer lag kwam Verdonck vragen hoe het ging en kreeg ik nog wat uitleg en mocht ik naar huis.

Om 12.30 werd ik door de verpleegster de auto in geholpen echt super je word echt tot je de auto zit geholpen.

Had wel veel spierpijn de terug weg in de auto maar voelde me de rest van de dag gewoon helemaal goed.

Tot ik s'avonds me bed in wou me lichaam was erg stijf geworden ik kon me amper bewegen maar na een tijdje lag ik dan eindelijk en zakte de pijn.

Vanochtend werd ik wakker en kon ik helemaal niets ik heb er anderhalf uur over gedaan om me bed uit tekomen.

Zo wat een pijn deed dat ik heb het echt onder schat dat ik dacht dat ik het wel alleen ging redden ik moet ook wel want er is verder niemand.

Maar ik ben een bikkel en heb de hele dag de tijd haha morgen zal het vast wel minder stijf zijn zodra ik me gewoon beweeg heb ik bijna geen pijn en ben ik ook niet zo stijf.

Net nog even in de spiegel gekeken ondanks dat ik pas over 2 weken het verband eraf mag halen ben ik nu al blij met hoe het er nu uitziet.

Kan niet wachten om het verband eraf te halen :1bouncingboobs: heb wel een paar foto's al van met verband en zal ik zo gelijk even plaatsen op mijn profiel.

Xx Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx BB

Hahaha ja ik ben best wel eigenwijs en ben niet graag afhankelijk van andere.

Ik zal eens op moeke haar profiel kijken misschien dat ik daar al wat tips kan vinden haha

En gaat ook wel prima hoor alleen als je te lang ligt word je zo stijf en kan ik me amper bewegen alleen me ogen ,vingers en benen haha maar zodra ik wat beweeg gaat het wel.

Heb er voor gezorgd dat alles wat ik nodig heb zo ligt dat ik erbij kan en alles wat ik voorlopig zeker niet kan goed geregeld heb.

Zelfs zo erg dat ik een extra prullenbak boven neer heb gezet en allebei de dag voor de operatie nog geleegd heb zodat ik die voorlopig ook niet hoef te legen haha en nog meer van dat soort dingetjes

Denk dat ik wel voor 4 weken eten in huis heb gehaald haha hoef iig geen boodsschappen meer te doen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.