Ga naar inhoud

Dana88 : 4 maart 2013 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben net weer thuis en lig nu in mn bedje.. ik zou ze achter de spier krijgen maar omdat ze hingen kon dat niet dan zou ik dubbel bubbel? krijgen. dus heb ze voor de spier. 305 cc sebbin high profile. die bh doet niet echt pijn maar alles eronder plus mn buik wel.. nog helemaal suf vd narcose en ben al bang voor prikken, prikten ze nog 2 x verkeerd ook pff.. kan nix zelf dus zo lekker slapen ben echt heel erg moe.. het is een d cup geworden zei de chirurg. heb ze daar al ff gezien zonder die bh aan.. mooooiiii.. met bh lijken ze veel kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dag PO.. het slapen ging wel... pff. plat op je rug slaapt echt niet lekker.. mag je eigenlijk ook op je zij slapen? mn borsten doen nog niet echt pijn ofzo ze zweten wel veel.. mn buik en rug doen veel meer pijn.. ik vraag me wel af of ik mn armen niet teveel beweeg of kracht zet bv met overeind komen etc. ik heb hulp maar eerlijk gezegd doet ze niet veel.. mn vriend doet meer maarja die werkt overdags etc.. heb wel nog steeds heel erge last van mn keel... ben wel blij dat ze voor de spier heb. anders zou ik echt creperen vd pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Dana! nee, je mag niet op je zij slapen! Ik heb 2 kussens naast m'n zij gelegd om zo op mijn rug te blijven liggen en dat ging prima. 1 kussentje half onder mijn rug gelegd zodat je toch iets op je zij ligt en niet meer helemaal plat, probeer dat eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Het is erg afhankelijk van wat jouw pc zegt Dana... Sommigen mogen meteen op de zij, maar anderen moeten 6 weken half zittend slapen...

Ik heb zelf voor de zekerheid 6 weken half zittend geslapen, zodat alles mooi zou herstellen. Ik wilde geen enkel risico nemen. Na een week of 4 heb ik wel af en toe mijn rug wat ontlast door iets te kantelen, maar dat was echt minimaal. Klein kussentje in de rug en aan de andere kant 1 onder mijn 'onderste' boob :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het erst gedoucht, had de kliniek bh uit gedaan en even een ander bh aan,een c cup..... en hij paste... :( maar alsnog zijn het echt meloenen OMG. ze voelde echt zwaar, lekker gedoucht voel me nu weer fris en fruitig.kon douchen zonder veel hulp, alleen haar inzepen lukte niet alleen. ze zien er wel eng uit, en recht/vierkant achtig. ik heb fotos gemaakt die zet ik straks op mn profiel. mn tepels wel erg groot, waren ze al maar nu nog erger,, vind t echt lelijk... maar achja ik ga toch niet met blote boobs rondlopen op strand etc alleen bij mn lover... de pijn valt ook heel erg mee, alleen vocht in mn buik doet veel pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond kreeg ik een dood gevoel in mn linker boven arm, en toen ik naar bed ging zag ik ineens dat er bij mn linkerborst bloed op de pleister zat, de linkerborst is ook groter, blauwer en mn ribben eronder doen pijn.. dus chirurg gebeld (had t spoed nr gevonden) hij dacht misschien een infectie, kon langskomen of naar ziekenhuis gaan, dus vandaag naar ziekenhuis geweest, hun vonden alles er goed uitzien, wonden zijn al dicht etc, nieuwe pleisters erop. en weer naar huis.. had fotos geplaatst vandaag en al wat reakties, ben blij met die reakties maar word wel onzeker, ik begin nu zelf ook te denken dat ik dit niet had moeten doen, dat er veel te veel in zit, dan mn boobs heel lelijk gaan blijven en ik er dikke ellende mee ga krijgen, ik sta er nu ook weer alleen voor geen hulp. dus moet gewoon mijn 9kilo baby tillen etc, buggy duwen.. en alles aan de linkerkant doet pijn.. de pijn in begin viel mee , nu lijkt alles erger te worden. bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nou mn dochter van 4 is erg vermoeiend en druk en luisterd slecht.mn zoontje zal alleen lastig zijn met tillen maar hijzelf is een makkelijke baby..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat balen dat je zo'n last had van je boobs!

Ik kan me voorstellen dat je boobs zwaar aanvoelen, er lijk ook heeeeel veel in te zitten. Weet je zeker dat het maar 305cc is?

Heb je geen vriendinnen of familie in de buurt wonen die je kunnen helpen met de kids?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas geen fam. in de buurt, en vrienden.. tja kan er niet van op aan dat merk ik nu wel.. gaat niet zo goed hier.. weten een paar al, heb mn gal al gespuugd hier. als t zo doorgaat kan ik mn implantaten beter laten verwijderen want dan komt er toch ellende van aangezien ik vandaag al heel de dag alles zelf moet doen, en mn zoontje moet tillen etc....

ik heb een certificaat?/papier mee gehad waar 305 cc op staat.. dus daar vertrouw ik op.. maar met martelbh lijken ze helemaal niet groot maar zonder omg haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, het hoeft niet zo te zijn dat er vanalles mis gaat he.

Van Demeyere mag je alles, behalve je ellebogen hoger dan je schouders doen. Als je daar gewoon goed op probeert te letten, dan moet het best meevallen. En natuurlijk opletten dat je niet een te zwaar werk doet met repeterende bewegingen. Pas gewoon wat op met strijken, stofzuigen, ramen zemen en zo.. laat het gewoon liggen. Dan doet je vriend het maar, hij heeft ook twee handen.. En als ie het niet doet en alleen maar zegt dat jij dat moet doen, dan heeft ie pech...

Denk aan jezelf!

En laat je kind lekker een week thuis. Bel morgen naar school en zeg dat je haar niet kunt brengen omdat jij ziek bent. Dat ze over een week weer komt. Dan ben je daar al vanaf...

Heel veel sterkte meid! Maar het zou zomaar ook goed kunnen komen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana, wat vervelend dat je er zo'n last van had. Gelukkig was alles goed. Ik zou me niet zo druk maken. Je moet het gewoon even wat tijd gunnen. Ik heb eergisteren 350cc voor de spier gehad en heb vandaag alweer boodschappen gedaan. Wel beetje opgepast dat ik geen zware dingen ging tillen en mijn man heeft de auto leeg gehaald. Maar in principe mag je gewoon tillen hoor, alleen niet boven je hoofd en teveel kracht zetten. Ik til mijn kindjes rustig op. Ook mag ik gewoon op me zij slapen, zolang je zelf maar geen pijn krijg, je lichaam geeft wel aan hoever je kunt gaan. Ik kan ook bijna niet op me rug slapen en een gezonde nachtrust is toch erg belangrijk. Over een weekje zullen we ons weer een stuk beter voelen. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 9 dagen PO. het gaat wel goed, ik til een heel klein beetje, anders moet mn zoontje overdags heel de tijd boven en das toch wel zielig dus til hem 1x naar beneden en in de box of zn wipstoeltje.. de rechter boob is kleiner, niet blauw en mooier, de linker doet pijn, steekt als ik loop, is groter.. en blauw.. maar toch twijfel ik welk formaat ik nou eigenlijk beter/mooier vind hahaha.. ben er nu al aangewend, en in kleding zijn ze echt klein.... haha.. nou ik ben echt zo benieuwd hoe ze worden, en ook weer bang dat de 1 groter blijft als de ander.. en dan die stomme tepels,, waarom hebben mensen eigenlijk tepels.. bah... slapen op mn rug gaat wel goed.. maar echt lekker ligt het niet.. slik alleen voor ik ga slapen nog pijnstillers (gewoon paracetamol) en verder niks.. laat die zomer nou maar komen, ik kan ook niet wachtten om mooie bh's te kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dana,

Allereerst feli met je boobs! Ik heb je fotos gezien voor je zwangerschappen + boob job en sjeeezus: wat een lijf!! :D

Ik heb niet alles meegekregen, maar ik begreep dat je wat problemen had met (huishoudelijke) hulp. Ik ben helaas ook genoodzaakt mn dochtertje van 17 maanden (10,5 kilo) af en toe te tillen en weet hoe lastig het is.

Succes met herstellen en rustig aan. Tepels vind ik ook stom, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje, mijn nu net 6 maand oude zoontje weegt nu al ruim 9 kilo... pff.. misschien wel meer... voel me vandaag echt ellendig, de linkerborst blijft maar pijn doen en steken en blijft groter.. bij de ander voel ik de hele silicoon zitten en rimpels zie je ook.. maak me echt zorgen, heb echt t idee dat t altijd zo gaat blijven en er nog veel ellende mee ga krijgen, erbij word ik volgens mij ook ziek, diarree, koud.. moe.. pfff.... zit er echt doorheen vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even weer eens een update, mn linkerborst is nog steeds iets groter maar langzaam aan neemt het af en word ze hopelijk t zelfde als mevrouw rechts hihi, vandaag dacht ik eens een bh te kopen en passen, nou nergens mn maat te vinden, dat vrouwtje vd hunkemoller er maar bij gehaald heb ik dus cup 65 of misschien zelfs 60 E. nu internet lopen afspeuren en wat 65 e gevonden bij zalando, en 1 of andere site 60e, dus besteld en kijken welke ik pas.... en 2 winkels hier in de buurt gevonden dus gelukkig nog iets... wel dure bh s allemaal.. jammer maarja.. mn tepels piepten ook uit alle bhs die ik paste vandaag... grrrr, zit nu echt te denken aan een tepelverkleining, kan dit nog wel nadat je een bv hebt gehad? en worden echt veel kleiner of maar een klein stukje??? ik denk dat bikinis kopen nu helemaal een ramp gaat worden haha, heb ik dikke tieten en nu heb ik andere ellende... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tepelhofverkleining kun je na een bv nog ondergaan. Mááááár ik zou daar echt zeker nog 6 maanden mee wachten, tot je voelt dat je weer een rand vet kan vastpakken op je borsten.

Nu zit het echt nog zo strak in het vel, dat je denk ik niet de ruimte hebt om die 3 centimeter ( 1,5 cm bovenkant tepel en 1,5 cm onderkant) van je huid te missen.

Daarnaast kun je er haast donder opzeggen dat je littekens rond je tepel dan erg ver zullen uitrekken en breed zullen worden ( hypertrofische genezen noemen ze dat geloof ik)

Dus dat gaat niet mooier worden.

Maar, in de toekomst, met meer ruimte in je velletje kan het zeker een optie zijn :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.