Ga naar inhoud

Dana88 : 4 maart 2013 : Dr. Bosselaers : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 6 weken PO en vanmorgen terug geweest bij de chirurg.. (sommige kennen t verhaal al..) nou.. volgens haar/hun (Vrambout was er ook) is er niks aan de hand, de protheses zijn zichtbaar omdat ik zo dun ben en dus moet aankomen, jaja ben daar bezig maar voor mij is dat niet zo makkelijk.. enige wat ze kon voorstellen was een borstlift met kleinere implantaten tot een B cup, nou no way dan kon ik net zo goed mn oude echte tietjes houden.. dus ik zal t hier mee moeten doen.. op fotos lijkt t ook wel wat erger dan in werkelijkheid denk ik.. ik zal deze week eens fotos laten maken door mn vriend.. ik hoef de kliniekbh niet meer aan gelukkig.. zit ook voor geen meter en is toch te groot.. hopelijk veranderd er nog wat... volgens haar zouden ze iig niet meer gaan zakken etc alleen nog zachter worden en de lin ker is nog steeds wat gezwollen en dus groter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Even een update lang niet online geweest hier, met mezelf en mn relatie gaat t niet zo goed..mn boobs wel. gelukkig, ben er nu wel aan gewend die lelijke tepels en ene borst is wel iets groter maar dit was altijd al zo, tvalt niet op..in kleding vind ik mn boobs echt klein,mochten wel groter ziet er tzelfde uit als toen ik pushup bhs droeg..... bhs zitten echt niet lekker, d65,e65 bah draag dan ook niet vaak een bh, heb nog geen goede gevonden en bikinis een groooooote ramp ook geen 1gevonden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jeetje, wat een rot berichtje zeg...

Wat vervelend dat het allemaal gewoon niet zo goed gaat! Meid wat een gedoe allemaal zeg!

Draag jij geen bh's? Of loop je met sportbh's aan? Ik snap het ff niet goed :)

Wel fijn dat je zelf een beetje aan je borsten gewend lijkt te zijn! :35:

heel veel sterkte met alles!! En hoop dat je snel wat mooie bh's kunt vinden! Bikini misschien zonder beugel? Dan passen er namelijk veel meer ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Dana,

Dat is niet zo'n fijn nieuws dat het niet zo goed gaat. Hopelijk komt het weer helemaal goed tussen jou en je relatie.

Je moet nu wel een beetje kunnen genieten natuurlijk van je nieuwe Boobies.

Nou sterkte meid!

X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Na lange tijd weer eens een bericht,, hoe gaat t met mn boobs.. nou.. ben er niet tevreden mee maar daar heeft beaucare lak aan, de een zit ook veel lager als de ander, de ene keer valt t meer op dan de andere x, mn tepels zitten veelste hoog, als ik ouder word en mn borsten gaan hangen zit de tepel straks niet eens meer op de borst, ene dag denk ik ik laat die dingen eruit halen, andere dag denk ik ach in kleding zie je niks.... bh's kopen is 1 groot drama, heb na maanden nog steeds geen goede bh gevonden, er word er nu 1 gemaakt voor me, mijn cupmaat is 55 e! die vind je dus nergens.......... bikinis ook een grote ramp.... pfffffffffffff.... ik moet zeggen, had ik dit geweten had ik die bv nooit gedaan! zonde van mn geld, ik wil eigenlijk naar een andere chirurg vragen wat hij er van vind en of beaucare het toch moet gaan veranderen.. gratis ! maar dat zullen ze wel niet doen, ga nooit weer voor iets na beaucare, heb daar mn oorcorrectie ook laten doen dus dacht ik doe mn boobs daar ook.. nou mij zien ze iig never nooit meer voor een andere operatie.. ze schuifen alles op dat ik al hang borsten had en dat ik mager ben....... volgens hun als ik aankom veranderd het nou ik denk niet dat mn tepel dan ineens van plek veranderd.. liefst ga ik t laten corrigeren bij andere chirurg maar daar heb ik nu echt geen geld voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dana.. Jeetje wat een maatje idd....

Sluit me volledig bij Moeke en Undercover aan verder. Rot hoor dat Beaucare zo met zijn klanten omgaat.

Zet het zeker op internet, want anderen willen de negatieve ervaringen ook weten.

Sterkte en zou idd ook bij een andere pc nog eens gaan vragen.. Nio misschien? Hij is wel een hele goeie, dan heb je meteen een goed advies :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.