Ga naar inhoud

Kikkertje: 17 december 2012: Dr.Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Sinds vandaag heb ik me hier ingeschreven, ben nog even aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt.....
Maar ik ben Kikkertje en heb m'n borstvergroting gepland staan in December 2012.
Ik leef er wel naar toe...alleen waar ik heel erg tegenop zie is het herstel....Ik een baby die dus nog vaak opgetild moet worden.....
En waar ik ook nog mee zit is het cc....heb me wel ingelezen hier...maar het verschild geloof ik bij iedereen. Bij mij willen ze 375 cc achter de borstspier plaatsen. Ik heb een A cup en wil op een volle C uitkomen! Ben zo bang dat het straks veel te groot is!
Ik ga me nog even orienteren hier op het forum.

Groetjes Kikkertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kikkertje,welkom hier!!
Wat gaaf dat je een bv hebt staan voor december!
375CC is een mooi aantal hoor,en ik denk dat je zeker dat wel nodig hebt om een C te behalen,ik wilde een D cup en heb 500CC gekregen.
Dus zon beetje klopt het wel,alleen zijn t ook maar slachts CCs hoor,elk lichaam is anders dus valt het ook weer anders.
Denk dat je arts weet wat hij zegt/doet ,dus zou er gewoon op vertrouwen dat je idd op een C cup uit gaat komen.
Te groot komt zelde voor,je zult zien: net na je bv lijkt t heel veel en groot etc.Maar na je herstel als alles ingedaald is enzo,zit je pas op je echte cupmaat.
En als je ze ook nog achter de spier krijgt,verlies je ietsje pietsje CCtjes.
Veel forum plezier!
viannen_01.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kikkertje,

Allereerst welkom! Het is heerlijk hier alle verhalen te lezen en je leert echt ontzettend veel!
Ik krijg zelf een bv op 18 oktober, erg spannend.
Ik krijg minstens 350cc achter de borstspier en heb ook een A cup nu. Maar ik wil gaan voor 400cc (mits dit natuurlijk gaat passen!) want ik heb na veel thuis gekeken te hebben met kleding aan dat ik het toch "te klein" vond. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedereen anders. (en mijn ribbenkast loopt naar binnen dus projectie aan de zijkant is bij mij veel minder dan bij een ander)
Maar als jij bij de arts aangeeft een C cup te willen dan zal hij dat ongetwijfeld wel goed kunnen inschatten hoeveel cc je dan moet krijgen.

Ikzelf heb 2 kinderen waarvan de oudste naar school gaat tegen die tijd en heb geregeld dat zij wordt weggebracht en opgehaald.
Mijn jongste (14 maanden en erg zwaar) gaat minimaal 2 wk bij mijn schoonouders logeren. (hij wil nogal vaak opgepakt worden en dat gaat natuurlijk echt niet)
Weet niet of jij hulp kunt inschakelen in de buurt voor je kindje? Want dat is natuurlijk ideaal.

Succes en veel plezier met lezen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stones,

Oh spannend hoor, oktober is het al bijna.

Hoe heb je thuis dan gekeken? Heb je die prothese mee naar huis gehad!?

Nou ik heb het extra in december gepland omdat m'n vriend eigenlijk vanaf de kerst t/m eind januari vrij heeft dus hij kan me mooi helpen.

Alleen is hij dan gebonden aan huis vanwege ons kleintje...maar dat zal wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is perfect gepland dus zo met je vriend! Hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Nee, de protheses krijg je niet mee naar huis (helaas,hihi) maar mijn pc vertelde dat ik thuis het beste zakjes met rijst kon vullen (350cc is dus ongeveer 350gr rijst) dan heb je al een goed beeld hoe het gaat worden.

Hij vond het passen daar veel te kort en uit ervaring wist hij dat veel meiden/vrouwen thuis gaan twijfelen en niet meer goed kunnen voorstellen hoe het er nu eigenlijk uitzag tijdens de passessie.

Dussss...ik 2 sportbh's gekocht in C en D en vullen maar met die zakjes! Haha!

Wel raar maar ik vind het eigelijk wel fijn om zo te doen. Och man...hoe vaak ik dat al niet heb gedaan en aan vriendinnen en man heb laten zien,haha! En dan weer met dit truitje er overheen en dan weer een ander truitje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kikkertje !

Ik twijfel ook nog steeds aan het aantal cc's. Ik zou ook graag een grote C, kleine D uitkomen. En Plovier zei bij mij dat het rond de 330 cc gaat zijn, dual plane. Maar dan denk ik dat het weer te klein gaat zijn als ik hier de verslagen lees en foto's bekijk.

Ik zal dus ook de rijst eens uit de kast halen 4.gif .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Dames,

Een tijdje geleden heb ik me al eens voorgesteld maar verder alleen mee gelezen en niks meer geplaatst. Dus zal ik me toch nog ff kort voorstellen. Mijn naam is kikkertje heb 3 kindjes en eigenlijk al sinds m'n 16 heb ik de wens om een BV te laten doen. Ik heb altijd een cup a gehad en dacht er ooit overheen te komen maar helaas het werd eigenlijk steeds erger om me niet vrouwelijk te voelen. Dus na 3 kindjes op de wereld gebracht te hebben heb ik eindelijk de stap genomen....

17 december was de grote dag, zenuwachtig kwam ik aan bij de arenborghoeve waar dr. Visser mij zou gaan helpen. Ik werd heel hartelijk ontvangen en mocht meteen mee naar de kamer waar ik m'n spullen neer mocht leggen. Hier kreeg ik een badjas aan en dr. Visser kwam even om de lijntjes te zetten. Nou ja in elk geval voor dat ik het wist lag ik al op de operatie tafel. Het enige wat ik me kan herinneren is dat ze het infuus prikte en zeiden dat ik even ging slapen. Daarna werd ik wakker op m'n kamertje had een sport bh aan, en wat ik kon zien zag er goed uit. Ik heb 375 cc dual plane gekregen. Na een half uurtje kon ik mijn vriend bellen om me te komen halen. In de tussen tijd heb ik een kopje thee en een broodje gekregen. Ik voelde me heel goed. Toen ik thuis kwam ben ik ook niet in bed gaan liggen maar gewoon lekker op de bank voor de tv.

Heb 3 dagen diclofenac genomen voor het slapen gaan en overdag paracetamol. Na een week had ik ook al geen paracetamol meer nodig. Heb eigenlijk heel weinig last gehad. Ik had me op het ergste voorbereid maar dit had ik echt niet verwacht. alleen in het begin had ik steeds koude rillingen en m'n borsten waren wat gespannen. Op dit moment heb ik alleen als ik net wakker ben dat ik wat steken heb in de zijkant van m'n borsten. Verder gaat het prima. Doe kleine huishoudelijke dingen, daar bedoel ik mee wat rondslingerende dingen opruimen. En was in de wasmachine doen, kids verzorgen. Alles waar getild op gerekt en gestrekt bij moet worden doet m'n vriend of m'n moeder.

Dus voor iedereen die er voor kiest om naar de arenborghoeve te gaan (al heb ik hier nog niet veel over gelezen) kan ik het echt alleen maar adviseren. Ben helemaal happy.

Gr. Kikkertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kikkertje,

Bedankt voor het delen :35:

Zo te lezen heb je een hardstikke fijne ervaring achter de rug, en een heel fijn herstel. Zo kan het dus ook :D

Geniet van de nieuwe boobies!

Groetjes Piepke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.