Ga naar inhoud

natalie73 : 16 oktober 2009 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast natalie73

Aanbevolen berichten

Gast natalie73

Hallo,

Ik krijg 16 oktober eindelijk mijn borstvergroting,ik kan niet wachten,haha.

Ik heb nu een B cup en krijg 400 cc dual plane en hoop dan een D cup te krijgen!!

Ik word geholpen door dr Koopmann in het MCS,een hele leuke en aardige man gelukkig.

Heeft er toevallig iemand ong hetzelfde aantal cc en dual plane gehad en misschien wat foto's??

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cc trok mijn aandacht :)

Best veel dus een D zit er 'dik' in :D

Mss kan je met de zoekfunctie een aantal dingen wat vlugger opzoeken met bvb trefwoord '400cc' of 'D'

Dual plane = split pocket = tussen de spier > die benamingen vind je her en der maar betekenen allemaal hetzelfde .

Veel lees - en schrijfplezier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natalie ;)

Allereerst gefeli met je datum... en die datum wekt even de volgende vraag: je topictitel zegt : 16 oktober. Je eerste berichtje zegt : 10 oktober........??

Welke van de 2 is het, dan kan de titel even aangepast worden ;)

:116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast natalie73

ik krijg ronde high profile eurosiliconen,ik kreeg te horen dat dr koopmann bijna altijd dual plane doet ik had zelf liever op de spier,dus miss dat ik dat nog ga vragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden,

Ben gister dus geholpen en heb erg veel pijn gehad,ik kon echt niks,niet omhoog komen,niet zelf naar de wc gaan enz,dus dat viel echt heel erg tegen..

Ik heb mijn borsten nog niet eens bekeken,maar morgen mag de tape eraf en dan ga ik eindelijk een blik werpen.!

Volgens dr Koopmann is alles goed verlopen en ik moet zeggen dat ik het in het MCS echt super vond,de verpleging stond constant voor je klaar.

De drains eruit halen viel wel erg tegen,rechts deed het erg zeer en die ging er ook niet in 1 keer uit,dus ik ging toen bijna van mijn stokkie.

Vandaag kan ik nog niet erg veel,dus lig en zit maar een beetje op de bank tv te kijken.

Ik gou jullie op de hoogte!

Groetjes Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Natalie,

We zitten nu dus allebei in hetzelfde schuitje! ;) Jij een dagje later geopereerd dan ik...

Ik heb ook nog best wat pijn hoor! Maar elke dag een stukje beter.....jij ook?

Ik las dat jij ook zoveel last hebt gehad van die drains? Vooral het eruithalen was geen pretje. Als je zin hebt moet je mijn operatieverslagje maar eens lezen!

Ik wens jou veel beterschap! Rustig aan he?

X Pickpickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Het gaat gelukkig elke dag idd een stukje beter,kan in iedergeval weer zelf omhoog komen,haha.

Gister de tape eraf gehaald,ik vond het eng ,maar alles zag er gelukkig goed uit,wel erg opgezwollen en vooral hoog vind ik als ik in de spiegel kijk...

Het slapen gaat gelukkig redelijk ondanks dat ik een buikslaper ben,maar het moeilijkst vind ik toch om niks te mogen doen,ik heb 3 kids en nu loopt mijn moeder hier alles te doen,de was,eten enz,ik ben blij als ik het zelf weer mag!

Groetjes Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Goed te lezen dat t elke dag wat beter gaat, erg is dat he, als je niets mag doen.... Maar het is voor een goed doel en het is maar tijdelijk...... ;)

Ja, dat zakken/indalen dat duurt ff. Maar je zal zien dat dat best snel gaat.

Ik las bij jou dat dr. Koopmann vooral dual plane doet, volgens mij heb ik ze achter de spier, zal het eens navragen als ik op controle moet.

Succes met je herstel!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.