Ga naar inhoud

Anja80 : 14 december 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ik ben Anja 32 jaar en overweeg een prothese wissel.

Ik heb nu de MC Ghan 410 320cc.

Ik overweeg grotere protheses te gaan nemen en ben nu bezig om te kijen naar welke kliniek en welke pc ik graag zou willen hebben.

Ik heb me daarom ook bij deze site aangemeld, zodat ik ervaringen kan lezen en hiermee kan afwegen welke kliniek ik wel of niet zou willen.

Alvast bedankt voor jullie goede tips en hopelijk kan ik jullie ook nog van tips voorzien door mijn huidige ervaring.

Liefs Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja

Welkom op het forum!!

Hopelijk vind je hier wat je zoekt. Er zijn veel verhalen en veel ervaringen van verschillende pc's te vinden...

Ik zie dat je nu anatomische prothesen hebt. Zou je nu ook weer anatomisch willen, of liever rond? En wat is de reden dat je wilt wisselen? Puur de grootte?

Door wie ben je de eerste keer geopereerd en is hij/zij nu geen optie?

In welke regio zoek je een pc, misschien dat iemand een pc wil aanraden omdat ze tevreden over hem/haar is :) Heb je je huidige prothesen onder of op de spier? (bepaalt ook een beetje mee welke pc je zou kunnen kiezen :) )

Sorry, ik heb alweer veel vragen, maar is wel allemaal handig om te weten :)

Veel lees- en forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik heb een vraag............... Ik krijg 14 december as, een wissel bij dokter Plovier (beclinic). Ik heb geen consult gehad, omdat daar de tijd niet voor is. Onverwacht begin ik eerder bij een nieuwe werkgever en daarvoor wilde ik mijn borsten laten doen. Dus nu ga ik de 14e naar belgie. Eerst een consult en daarna gelijk de OK op.

Ik heb nu een MC Ghan prothese van 320 cc (d Cupje) ik wil graag een vollere borst. Ik wil wel anatomische prothese houden, maar dus wel grotere borsten..... Iemand enig idee hoeveel CC ik zou kunnen aangeven en hoeveel CC ik als maximaal moet aangeven. Ik ben bang dat ik weer uit de narcose kom en hij dan bijvoorbeeld 500 cc heeft geplaats en dat ik me doodschrik van de grote, maar het kan ook zomaar zijn dan 500cc wel is wat ik wil........... Ik weet ook niet op welke cupmaat ik uit wil komen. Ik moet het gewoon even zien..... En als ik de clinic mail met de vraag of je pas bh's aankrijgt, krijg ik geen reactie. Ik kreeg de reactie dat ik voor de operatie een uur de tijd heb om met de PC te bespreken wat voor maat ik wil. Maar hoe moet ik dat nu weten als ik het niet onder mijn kleding kan beoordelen?

Heeft iemand tips voor mij? En wie heeft er ervaring met Polvier bij BeClinic?

Super bedankt voor jullie reactie!

Liefs Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

500 cc is ook niet suuperveel hoor. Daar zal je wel tevreden mee zijn. Plovier ging mij 350 geven normaal, maar ik zei de dag zelf dat ik het lelijk vind als borsten uit elkaar staan. Dus dat is 500 geworden en is goed voor mij.

En er zijn echt weiinig meisjes denk ik, dat wakker worden, te veel gekregen hebben en daar spijt van hebben. Eerder het omgekeerde, altijd te weinig.

Nee, er wordt niet gewerkt met pas bh's, hij ziet zelf wat er mooi is bij je lichaam. Wel heb ik een voorgevormde bikini meegenomen van een E cup en deze aan hem getoond, ik moest deze ook aandoen. En deze bikini past nu perfect ^^

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie! Is nog wel een goede tip om aan te geven dat ik mijn borsten niet uit elkaar wil hebben staan. Heb ik nu ook niet hoor met 320cc Misschien moet ik ook eens even naar de hunkemoler gaan en kijken wat voor maat ik in gedachten heb en dat meenemen als een soort van voorbeeld.

Bij jou zien je borsten er op je profiel foto erg mooi en vol uit! Dat is wel een beetje wat ik ook bedoel. Ik heb nu een D cup (eerste jaar na de vergroting had ik E door indalen en kindjes krijgen is het denk ik een D geworden) En eigenlijk wil ik die E zeker wel terug (minimaal hihihih))

Thanks voor je reactie!!! Zou je de volgende keer weer naar Polvier gaan en heb je helemaal geen complicaties gehad? Kreeg je daar een BH of moest je die zelf meenemen?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja,

Je kunt inderdaad een voorgevormde bh passen en kopen welke cupmaat je dus mooi vindt. Maar wat ik hier het meeste heb gelezen van plovier klantjes is dat ze het internet of forum hebben afgestruind naar mooie voorbeelden en die meenemen. Plovier schijnt een ster te zijn in het precies namaken!

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooh geen consult vind ik een heel slechte zaak,en zo net voor je operatie werkt niet,want dan ben je super zenuwachtig,dus dat zou ik zelf NOOIT willen.

Maar goed,afspraak staat er al....

500CC heb ik ook,en is ECHT niet teveel,ook nie te weinig,maar....

net na je bv zal t nog opgezwollen zijn ,dat vergeten er ZOVEEL....ze slinken altijd nog iets he,logisch,dus net erna kunnen ze giga lijken,maar veranderd dus nog volledig,hou daar rekening mee.

succes alvast.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een borstvergroting gehad, dus ik weet wat me te wachten staat, wat de operatie en herstel betreft. Mocht ik daar aankomen en de clinic bevalt me niet gaat het hele feest niet door.

Het is niet door hun dat ik geen consult van te voren krijg hoor. Het lukt mij zelf niet om deze week even heen en weer te rijden naar Belgie. En 1 janurari start ik (onverwachts) met een nieuwe baan, dus ik wil perse in de week van 10 december geopereerd worden, anders ben ik 1 januari niet voldoende hetsteld (er vanuit gaande dat er geen complicaties optreden) Dus wij (ik en Be-clinic) hadden zo iets van.... Wat is het verschil dat je een consult krijgt en dan nog twee of zes weken moet wachten. Of je krijgt een consult en als ik er dan aantoe ben gelijk onder het mes?

Ik was alleen bang dat ik door mijn snelle beslissen bij een vage arts of foute kliniek terecht was gekomen, maar ik lees hier eigenlijk alleen maar goede dingen over hem, dus ik heb er vertrouwen in..... Ik heb dus alleen nog geen idee hoeveel cc en ben driftig op zoek naar foto's van borsten zoals ik ze graag zou willen.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anja

Welkom op het forum!!

Een prothesewissel, leuk! Weer nieuwe frisse boobs :D

Je geeft aan dat je weer anatomische protheses wilt, maar heb je dat ook aan Plovier verteld? Ik lees hier nooit dat hij werkt met anatomisch..... Het kan best zijn dat hij het wel doet, maar ik ben het gewoon nog nooit tegen gekomen :)

Verder kun je bij hem volgens mij wel McGhan (heet tegenwoordig Natrelle) krijgen, maar hij werkt voornamelijk met Cereform en Motiva, lees ik hier vaak.... Je zult voor jezelf moeten uitzoeken of deze prothesen een optie voor je zijn, aangezien deze allebei niet door de FDA goedgekeurd zijn (maar weet niet of dit bij je vorige bv een pré was)

Je hebt nu anatomisch 320 cc, dat wil zeggen dat er twee prothesen gebruikt zouden kunnen zijn (volgens de prothesecatalogus) De LM en de MM

Dat wil zeggen: LM = Low height/moderate projection: 13 cm breed en 10,9 cm hoog met 4,8 cm projectie (volume naar voren)

en dat wil zeggen: MM= Medium height/moderate projection: 12,5 cm breed en 11,6 hoog met 4,6 cm projectie

Ik zou denken dat de MM bij jou gebruikt is, aangezien de LM misschien wat breed is om in een D-cup te passen... (75 omtrek heb je?)

Zou je een nieuwe anatomische prothese krijgen van Natrelle, dan zou je tussen de 375 en 410 cc zitten om grotere borsten te komen. Je komt dan tussen de 5,2 en de 6,1 cm projectie uit... De 6,1 zal dan ongeveer 2 cupmaten groter zijn dan wat je nu hebt.

Mocht je overgaan naar een ronde prothese, dan kom je sowieso op veel meer cc uit om ditzelfde te bereiken!! Een ronde prothese moet rondom gevuld worden, dus daar passen meer cc in om hetzelfde volume te krijgen dan een anatomische, waar alleen onderin het volume hoeft te zitten.

Informeer je goed!!

Het is heel belangrijk dat je precies weet wat je wilt voordat je op consult gaat, omdat je direct daarna onder het mes gaat.

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf erbij dat je die 2 wken hard nodig zult hebben,om alles op je in te kunnen laten werken wat je allemaal te horen hebt gekregen op je consult,daar is een consult ook voor,hoe zeker je ook van je zaak bent.

Maar goed,als het niet anders kan.........wie ben ik om te zeggen dat het anders moet...succes iig met je operatie die dag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie,

Thanks voor je info......! Hier heb ik wat aan! Ik ga me absoluut goed laten informeren en ik ben ook onderzoek aan het doen naar de siliconen die hij gebruikt.

Mocht het me allemaal toch niet aanspreken daar, dan zit ik na een uur gewoon weer in de auto onderweg naar huis en zoek ik gewoon verder en zal de wissel misschien eind volgend jaar worden. Jammer dan, maar ik ga niet iets doen waar ik niet achter sta.

Thanks in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben een heel tevreden plovjee klant, maar ben t volledig eens met Vlinder: vind t een super risico zonder consult....

Ik hoop dat je t moment zelf de juiste weloverwogen beslissing neemt en achteraf super blij bent met je nieuwe boobs!

Ik vond de kliniek en de nazorg alvast super!

En Plovier is echt een krak in t namaken van de foto-boobs hoor, en van het befaamde spleetje :)

Zou dus inderdaad foto's en eventueel een bh meenemen, daar werkt ie veel mee!

Ik wens je veel succes, je bent in goede handen!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal,

Ik heb inmiddels een hele fotoshoot samengesteld van wat ik wel en wat ik niet wil. Deze neem ik mee en ga ik heel duidelijk met hem bespreken. Ik weet in middels ook met welke siliconen hij werkt en welke ik hiervan wel en niet wil. Hij werkt ook met anatomische protheses, dus daar gaat alsnog mijn voorkeur naaruit.

Ik wil dan wel groter, maar het moet wel natuurlijk blijven. Aan het bericht van Best Boobie heb ik veel gehad over wat de CC betreft en zal dit ook als een soort uitgangspunt voor mezelf houden. Mocht hij er ver boven gaan zitten, dan kap ik het af.

Thanks allemaal voor jullie advies en hulp!

X Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben gisteren in de Beclinic door Plovier geopereerd.

Tot nu toe gaat alles goed, ondanks de pijn.

Ik heb de kliniek en Plovier als erg positief ervaren! Mijn eerste vergroting was bij Kliniek Klein Rosendeal.

Daar lag je tijdens het uitslapen van de narcose op een grote zaal met gordijnen tussen patiënten en mocht mijn man pas bij me komen toen ik naar huis mocht. Bij Beclinic krijg je een eigen kamer met tv, toillet en heerlijk bed. Dat was echt relaxed bijkomen en mijn man zat gezellig bij me. Helemaal top! Ik voelde ook totaal geen druk dat ik op moest schieten. Ik kon net zolang slapen als ik zelf wilde.

Het gaat dus goed met mij! Nu hopen dat de pijn snel verminderd en ik me ook wat fijner ga voelen.

Foto's van voor en na komen nog hoor....

Liefs Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

670 cc Sebbin medium profile. Ik ben erg benieuwd op welke cupmaat ik uit ga komen.....

Slapen gaat aardig al ben ik sinds gisteren wat misselijk en heb ik pijn in mijn maag. Ik slik nu dus alleen nog antibiotica en de rest heb ik even gelaten en dat gaat eigenlijk best goed.... :-)

Ik heb ook last van de bh..... ademen gaat lastig en hij snijdt... ik heb al een shirtje eronder aangedaan, maar toch blijf ik last houden. Merk ook dat ik mijn schouders op blijf trekken en maar moeilijk kan ontspannen...

Nou ja het hoort er allemaal bij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja

Op de valreep nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

En de maten van je prothesen: Ik denk dat het deze zijn: breedte 14,2 cm en een projectie van 5,8.

Normaal gesproken zou je dan nu wel richting een cup F moeten gaan hoor. Je zat met 4,8 cm projectie al op een D, dus je zult ongeveer twee cupmaten gegroeid zijn (als ik het goed 'bereken' )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.