Ga naar inhoud

lorie: 28 december 2012 : dr. Kerckhove : St. Jozefsziekenhuis : Izegem


Aanbevolen berichten

Hoi Lorie,

Fijn dat alles goed is gegaan! Ik ben ook ziek geweest van de narcose!
Ik had na 5 dagen geen pijnstilling meer nodig! Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders! Ik heb ook (nog) geen kinderen dus heb geen idee!
Raar he, wakker worden met kleine borsten!

Ik ben ook een slechte rugslaper! Ik heb van mijn moeder een super fijn hoofdkussen gekregen en ik kon mijn bed wat verstellen, dan deed ik de bovenkant iets omhoog. Verder had ik ook 2 kussens naast mijn lijf. Na een week kon ik dan 1 been over een kussen leggen en hadden mijn onderbenen het gevoel dat ik op mijn zij lag.
Ik vond de eerste nachten het rugslapen echt een ramp en zag er tegenop om naar bed te gaan, na 6 dagen was dat voorbij en was ik eraan gewend.
Nu kan ik inmiddels weer op mijn zij slapen!

Gaat het verder wel goed? Valt het je op dit moment mee of tegen?
Spoedig herstel gewenst

X Em

Link naar reactie
Delen op andere sites

terug een dagje verder en idd ik merk al minder behoefte aan pijnstilling. ik heb al gans de nacht doorgebracht zonder pijnstilling. ik kan mijn benen in zij positie brengen om te slapen waardoor het wat scheelt al om te slapen. ik heb vooral last bij rechtopkomen, dan komt er precies er ne druk op die borsten.

eigenlijk valt het wel mee allemaal, ik voel met grote passen vooruitgaan ivm pijn, niet kwa mobiliteit natuurlijk. vooral mijn zijflanken doen pijn.

mijn ventje moet nog hard wennen aan het uitzicht maar ik niet eigenlijk in kledij wel als ik ze bloot zie tijdens verzorging, mooi is het nie he nog.

kga nu vandaag op het gemak mijn tafel zetten voor vanavond en voor de rest rust ik.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen op 1ste controle 1 week na operatie

ik heb 's morgens eerst een immense druk op beide borsten vooral zijflanken bij rechtopkomen. ook een immense blauwe plek op zijflank rechts, vermoedelijk zit ik daar met kleine ontsteking ook. er blijft daar ook een weinig vocht uit 1 plek komen bij die borst, zijn er nog die dit hadden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vocht dat uit je borst komt? Hm... Goed dat je morgen op controle moet.

Die druk bij het rechtkomen, dat is normaal. Kun je heel lang blijven voelen. Ik geloof dat ik dat wel 8 weken of misschien wel langer gehad heb, werd wel steeds minder

Achteraf is het altijd moeilijk te zeggen wanneer het ophield, want opeens is het er niet meer :)

Succes morgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vocht dat uit je borst komt? Hm... Goed dat je morgen op controle moet.

Die druk bij het rechtkomen, dat is normaal. Kun je heel lang blijven voelen. Ik geloof dat ik dat wel 8 weken of misschien wel langer gehad heb, werd wel steeds minder

Achteraf is het altijd moeilijk te zeggen wanneer het ophield, want opeens is het er niet meer :)

Succes morgen!

xx BB

ben al blij te lezen dat die druk normaal is bij rechtop komen, is best wel vervelend.

ja in de opwaartse snede komt er wondvocht uit. ik neem al antibiotica omdat er vermoedelijk een infectie aanwezig is daar. maar er zit daar een grote blauwe plek en men vreesde dat die roodheid verbergde.

hopelijk beter ik snel want binnen 2 weken zou ik terug moeten werken eigenlijk.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben al blij te lezen dat die druk normaal is bij rechtop komen, is best wel vervelend.

ja in de opwaartse snede komt er wondvocht uit. ik neem al antibiotica omdat er vermoedelijk een infectie aanwezig is daar. maar er zit daar een grote blauwe plek en men vreesde dat die roodheid verbergde.

hopelijk beter ik snel want binnen 2 weken zou ik terug moeten werken eigenlijk.

groetjes

Ah oke, je hebt al antibioticum, dat is goed :35:

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn rechterflank doet meer pijn omdat hij blijkbaar daar een kleine liposuctie heeft gedaan. dat verklaard waren rechts blauw zit en niet links. de druk mindert ook stillaan bij het opstaan enkel op mijn zijde slapen lukt nog niet.

er komt ook nog altijd wondvocht uit. kbegin ook beter en beter te voelen en de wonden jeuken terug wat op genezing wijst.

maar ik moet 20/1 al terug werken (verpleging), gaat dat lukken? want ik lees op veel sites 6weken niet werken?

ik heb soms ook pijn en tintelende armen, herkennen jullie dat?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lorie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, ben benieuwd naar je resultaat!

Ik ben 12-12-12 geholpen en wat een verademing he, zie net over het douchen dat is dan overal verschillend, ik mocht de tweede dag na operatie alweer douchen!

Over het werken dat moet je zelf bepalen hoe lang je nodig hebt om te herstelen, wellicht in goed overleg met je PC?!

Ik ben donderdag 4wekenPO en ga voor controle, als alles oké is ga ik vrijdag proberen weer auto te rijden en maandag mijn werk weer oppakken, administratief! En dat voor halve dagjes om te beginnen.

Meid je hebt maar 1x de kans om te genezen, take your time, niemand anders kan dat voor jou bepalen, alle operaties zijn weer anders, herkenbare punten misschien maar ieder mens is ook anders, lijf, genezing enz! Let vooral goed op de tekenen die jouw lichaam jou geeft.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, auto rijden is niet zo evident. had ik eigenlijk niet bij stil gestaan.

ik heb ook 2 plekjes waar het rood blijft en vocht uitkomt, waar er nu ontsmettende zalf wordt aangedaan. ga blij zijn als de draadjes eruit zijn, dan ga ik waarschijnlijk minder wrijvingslast hebben.

maar dat slapen is toch me ook iets hoor om goed te liggen. mijn zijflanken hebben beide nog een drukpunt precies die pijn doet voor op mijn zijde te liggen.

ik ga zeker mijn tijd nemen, geen verkeerde dingen daarvoor hoor.

want ik kan thuis niet alles doen hoor nog. ik kan al iets maar op hoogte eigenlijk.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon rustig aan je lichaam de tijd geven, je lichaam vertelt je heel goed wat wel of niet kan!

Ik herken die drukpunten aan de zijkanten, wanneer ik ga liggen moet ik me juist nestelen en dan gaat het wel, wanneer ik me omdraai moet ik dit voorzichtig doen anders trekt de hele bubs ;-)

Ach even leven met ongemakken maar wat een vooruitgang vind je niet?!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

al 1 week verleng gehad.

binnen een maand terug op controle. de draadjes die niet opteren zijn eruit de rest teert op. vanaf volgende week veel inwrijven en masseren.

ik moet nu 2*/dag apranax nemen voor die druk te minderen en wat ontstekingswerend ook voor die ene plek en jahoor vannacht korte tukjes op mijn zijde kunnen doen.

ik moet nu wel meer tellen dan normaal want ventje is uitgeteld met buikgriep en operatie teen. maar eenmaal die griep weg is zal het weer schelen.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

na bijna 3weken ben ik heel tevreden over de littekens, genezen mooi links dan toch. rechts ook op die ene plaats na.

ik slaap al terug op mijn zijde maar het wisselen van zijde lukt niet zonder wakker worden.

vrijdag terug op controle met mijn wondje die open is.

ook terug nieuwe foto's eens genomen. maar nu wil ik toch mijn buik platter krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.