Ga naar inhoud

lorie: 28 december 2012 : dr. Kerckhove : St. Jozefsziekenhuis : Izegem


Aanbevolen berichten

hallo,

op vrijdag 28/12/12 ga ik borstverkleining laten uitvoeren. ik ga van een F100 naar een kleine D gaan normaal gezien. de exacte maat wordt bepaald tijdens de operatie.

het is wel spannend allemaal.

afgelopen maandag laatste consult gehad bij de chirurg, vandaag eerste pre operatieve onderzoeken: echo en mammografie van de borsten.

Morgen ga ik dan mijn baas verwittigen.

volgende week mijn bh's halen voor na de operatie en dan is het aftellen geblazen.

Ik heb hier nog 2 kindjes van 4jaar en 11maanden dus is wel spannend hoe het hier allemaal gaat lopen. gelukkig is mijn man de eerste week volledig thuis.

ik heb wel enkele vragen:

- veel pijn?

- ben je erg belemmerd de eerste dagen?

- ...

gezonde stress is al aanwezig hier

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lorie,

de 28ste komt al snel dichtbij!
Wel laat om nog je baas te verwittigen? Of is dat bij jullie geen probleem? Ik wens je in ieder geval veel succes ik vond het niet gemakkelijk om het te vertellen.
Ik heb bewust geen bh's gehaald voor de operatie, dan moest ik verschillende maten kopen en dan ook weer terug laten brengen etc. Ik heb een bh van het ziekenhuis gekocht die vond ik niet optimaal en 2 dagen later ben ik naar het dorp gegaan en hebben ze me uitstekend geholpen.

Ik ben erg ziek geweest van de narcose maar amper last van pijn. ik ben 16 dagen geleden geopereerd en mijn verkoudheid/keelpijn vind ik erger dan mijn bvk.

Je bent beperkt in je lichaamsvrijheid maar met veel rust voel je jezelf na 1 week al weer ' mens' is mijn ervaring.
Ik heb geen kinderen maar wat ik begreep is dat je ze de eerste weken niet teveel moet oppakken en dat lijkt mij lastig als mama

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn operatie is een maand vervroegd omdat ik sowieso nog tot in januari thuis zit met mijn polsontsteking en daardoor ben ik al enkele weken van mijn bvk thuis in mijn ziekteperiode die loopt.

ga ik een mens zijn met oudejaarsavond? tis thuis hoor dat we het op het gemak vieren met ouders en schoonouders.

ik moest naar een winkel gaan in brugge van die arts om spec.spannende bh's zei de arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lorrie,

Dat is ondanks de rotsituatie met je pols 2 vliegen in een klap!
Als je lekker rustig aan doet dan verwacht ik dat je met oudejaarsavond wel weer oke bent! Gewoon smiddags nog een klein dutje doen!
Sorry iedere arts is natuurlijk anders, dan heb ik natuurlijk niets gezegd!

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb eigenlijk wel best al zenuwen hoor voor die operatie tjonge niet te doen...

ze gaan misschien wel nog komen mijn vragen.

gelukkig staat onze agenda goed vol zodat de tijd wat sneller gaat.

van welke maat naar welke maat ben jij gegaan?

ik ga van een F100 naar kleine D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey 91485Em: jahoor de laatste week is ingegaan. je denkt daar dus continu aan he. een collega van mij gaat morgen mijn kamer reserveren op haar dienst. kriebel kriebel

heb voor vragen over de pijn de eerste uren enzo in de kliniek. maar dat zal wel gaan zeker.

er is nu nog een vulling uit mijn tand gevallen vanavond, dus nu nog naar de tandarts proberen te geraken zeker. maar dat zal geen invloed op operatie hebben als het niet doorgaat denk ik.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lorie,

Aftellen is begonnen!! Gelukkig valt de kerst ertussen, dan heb je een beetje afleiding!
Lijkt me ook gek als een collega je bedje gaat reserveren :)

Tandarts zal misschien moeilijk worden, maar lijkt me wel prettig! Voor je operatie lijkt me dat geen belemmering maar je moet er niet aan denken dat je kiespijn krijgt!

Ik heb ook een fotoalbum, als je nieuwsgierig bent moet je me even een prive berichtje sturen!
Persoonlijk heb ik de laatste 2 weken geen andere verkleinde borsten gekeken, daar werd ik veel te nerveus van omdat ik in het verleden weleens borsten hebt gezien die ik persoonlijk niet heel mooi vond.

Veel sterkte met aftellen en fijne feestdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

valies = koffer

nog 1 nachtje slapen, morgen dat uur ben ik al op operatietafel normaal gezien.

ben eigenlijk benieuwd naar achterna, de pijn? die redons (buisjes) verwijderen? of ik zaterdag echt thuis ben? hoe ik me ga voelen en wat ik ga kunnen?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat ,

Morgen is het zo ver! de drains doen geen pijn hoor is gewoon voor 2sec een raar gevoel

had er ook wel wat schrik voor maar was voor niks nodig :)

Toen ik wakker werd had ik wel wat pijn maar was dat men infuus een knikje inzat en de medicatie

niet tegoei kon doorlopen .. Eens dat de medicatie binnen was ging het een heel stuk beter ..

( was met borstvergroting ) Heel veel succes voor morgen en komt zeker in orde :)xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wijntje... . Ik mocht geen alcohol, ik geloof een week voor de o.k.

Maar goed ik geloof dat iedere p.c zijn eigen gebruiksaanwijzinfpg heeft. In ieder geval zet hem op en tis voorbij voordat je het weet ;)

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wijntje... . Ik mocht geen alcohol, ik geloof een week voor de o.k. Maar goed ik geloof dat iedere p.c zijn eigen gebruiksaanwijzinfpg heeft. In ieder geval zet hem op en tis voorbij voordat je het weet ;) Xx anma

Ik mocht dat ook niet idd.. maar ik wilde al niets zeggen... Het klopt echter wel.

1 wijntje is niet zo heel erg, maar zou het daar wel bij laten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar heeft hij niks van gezegt eigenlijk, tgoh dat is amper 1 vol glas wijn dat ik gedronken heb eerlijk gezegt.

ik heb vorige week mijn pil moeten stoppen en bloedverdunners laten inspuiten al maar nu zit ik nog altijd met mijn menstruatie, niet veel maar wel vervelend vind ik.

ik ben ermee weg, hopelijk staat mijn zoontje uit zijn eigen vlug op. normaal is hij om 6u op, nu niet dus.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn al terug thuis van gisterenmiddag. ben heel misselijk geweest van narcose. de pijn die je hebt is eigenlijk constante stuwing in de borst gelijk met borstvoeding. een gezwollen gevoel heb je eigenlijk he, klopt dat?

ik mag zaldiar nemen als pijnmedicatie. kheb een redelijke nacht gehad terug maar ben een slechte rugslapen dus niet evident.

ik kom later nog eens terug maar alles is ok met mij. wanneer voel je die druk minder?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!

Vervelend zeg dat je zo ziek bent geweest van de narcose.

En dat slapen is erg lastig ja! Zal voorlopig nog wel even zo zijn....en die pijn,druk die je voelt is heel normaal.

Bij mij duurde die druk wel 2 bijna 3 weken maar dat heeft bijna niemand geloof ik hoor. Volgens mij een dag of 3-5 bij de meeste meiden. (dat is wel bij een bv hoor)

Heb je ze ook al kunnen bewonderen? Wat vind je er van??

Rustig aan en nog een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.