Ga naar inhoud

nini : 7 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast nini

Aanbevolen berichten

Hallo dames :D ,

Ik heb een vraagje. Ik heb 7 september mijn bv gehad. 255c anatomische , dual plane ,

322 Cohesive III... het resultaat is prachtig!.

Maar ze voelen wel strak en stug aan.. nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee??

Word het naar verloop van tijd zachter.

had AA heb 75 C.

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Nini!!

Wordt dit je eigen topic? ;) Dan hoort de titel anders zoals de rest van de verslagen. Anders wordt dit topic denk ik verplaatst bij vragenhoekje oid.

Maar in elk geval, je had nog geen topic! Dus leuk om wat te lezen. Jij bent ook geholpen toch door dr Zaal? Ik ben overmorgen aan de beurt.... exciting! Ik krijg precies hetzelfde type prothese alleen meer cc. Dus ik weet nog niet hoe het in de toekomst gaat met de zachtheid. Andere dames vast wel.... :) Ik denk dat geduld het antwoord is.

In elk geval mooi om te lezen dat je er blij mee bent!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay sann... of dit me eigen topc wordt??. haha geen idee hoe dit werkt ik dacht dan ziet iedereen me vraag. :D

Spanned hoor je operatie.. na geloof mij .. het is helemaal niet eng.. merkt er niks van .. je wilt het graag.. dus de zenuwen proberen om te zetten in dat je het leuk vind in plaats van eng!!. en je zit in goede handen.. dus nergens zorgen over te maken. En dat je ziek gaat worden van de narcose gebeurt ook niet vaak. gewoon echt nuchter aankomen.. echt niks eten.

Excella: moet jij ze masseren..oh..na hoeveel weken dan?... en merk je dat het daardoor soepeler wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nini,

Welkom op het forum :D

Zoals je hierboven al hebt gelezen, is het handiger en overzichtelijker als je topictitel opgesteld is zoals bij de rest ;)

Ik wil deze aanpassen voor je maar daar heb ik wat gegevens voor nodig: je nickname en datum heb ik, nu nog de pc en kliniek ;) Dan kan ik de titel aanpassen voor je. Zo is het duidelijker voor iedereen over wie het gaat, snap je? :D

Op je vraag, over het stug zijn van je protheses: Je hebt je bv 3 weken geleden gehad, dus geen zorg! Je protheses zullen in de komende weken ( bij sommigen zelfs maanden) zachter/soepeler/natuurlijker worden!

Wat masseren betreft: Dat ligt helemaal aan welke protheses je hebt: als je bijv geruwd, met cohesieve gel hebt, mag je absoluut de eerste 6 weken niet!! masseren, daar dit kapselvorming bevordert. Na de 6 weken mag het wel.

Veel leesplezier hier en als je vragen hebt, gewoon hier in je topic kletteren, er is altijd wel iemand die het leest en antwoordt ;)

:116: Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella: moet jij ze masseren..oh..na hoeveel weken dan?... en merk je dat het daardoor soepeler wordt?

Ik moest ze masseren na 1 week. Ik was op donderdag geholpen en de donderdag daarna had ik mijn 1e controle. Toen heb ik de littekencreme opgehaald en moest ik ze zachtjes masseren. Ik moest ze zachtjes bewegen. Eerst lukte het niet eens om mijn borsten naar elkaar te duwen en voelde het heel hard en een beetje 'eng'. Maar al gauw kon ik ze helemaal tegen elkaar aanduwen en zacht rond draaien, ik knijp er ook een beetje in ... ik merk wel verschil. Soms krijg ik een raar gevoel in mijn borst, een klein steekje, en als ik er dan even in druk of er zachtjes in knijp dan voelt het weer fijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames :D ,

Ik heb een vraagje. Ik heb 7 september mijn bv gehad. 255c anatomische , dual plane ,

322 Cohesive III... het resultaat is prachtig!.

Maar ze voelen wel strak en stug aan.. nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee??

Word het naar verloop van tijd zachter.

had AA heb 75 C.

liefs nini

uiteraard worden ze zachter.

Ik heb mijn boobies wel veel gemasseerd, vooral als ik onder de douche stond, lekker inzepen en dan langzaam en zachtjes masseren/kneden, voelt echt lekker. Mijn borsten zijn nu al extreem zacht, althans volgens dkt. Koeijers, ik heb nagenoeg geen kapsel en te schudden en stuiteren al echt, heeft veel met rust nemen te maken en masseren.

succes, liefs amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik treed JinXx in alles bij wat ze schreef !

Veel te vroeg om zacht te zijn (pas na een half jaar écht zacht) én NIET MASSEREN !!!

Protheses met een ruwe enveloppe mag je niet masseren , er zit nml een tructuur in waaraan het kapsel zich gaat hechten . Masseer je , dan vervorm jr deze structuur waardoor je kapselcontractie in de hand werkt .

Ik heb wel gelezen dat gladwandige protheses wel (zachtjes) gemasseerd mogen worden .

Het is wel zo dat anatomische protheses de stugste zijn maar beteren doet dat nog wel hoor , niet panikeren > geduld is de boodschap

Ik kon pas na 6 weken die borsten enigzins tegen elkaar duwen en ik heb ronde dual plane .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 dagen po en ze voelen al eenheel stuk soepeler aan als d eerste dagen, gaat ongemerkt toch vrij hard, dat soeper worden. Ik masseer ze niet, dat hebben ze namelijk niet gezegd, dus doe ik dat ook niet. Ik kan wel al mijn borsten helemaal tegen elkaar aanduwen.... :D decollete jeah !!! :43:

Ik heb anatomische en alles komt met de tijd, je moet vooral heel veel geduld hebben, nu moet ik zeggen dat mijn voorraad ook niet groot is hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 dagen po en ze voelen al eenheel stuk soepeler aan als d eerste dagen, gaat ongemerkt toch vrij hard, dat soeper worden. Ik masseer ze niet, dat hebben ze namelijk niet gezegd, dus doe ik dat ook niet. Ik kan wel al mijn borsten helemaal tegen elkaar aanduwen.... :D decollete jeah !!! :43:

Ik heb anatomische en alles komt met de tijd, je moet vooral heel veel geduld hebben, nu moet ik zeggen dat mijn voorraad ook niet groot is hoor !!

Hay :D ,

Ik kan ze nog lang niet tegen elkaar aandrukken ben 7-9-9 geholppen.. voel wel dat ze ietsje zachter worden.

Maar ik heb ook nog pijn.. naja s'ochtends dan met het opstaan en als ik er aan zit doet het ook nog pijn op sommige plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Mentor alleen een andere vorm.

Bij mij bewegen ze al heel soepeltjes hoor, na een week of 7 ging het ineens heel hard met zachter worden.

Het is een kwestie van een flinke portie geduld. Bij mij was de vorm ook al snel mooi, de zachtheid duurde wat langer en ik merk nu nog dat ze nog steeds soepeler worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nini,

Ik ben 14 april jl. voor een prothesewissel gegaan. Hoopte erop dat ze net zo zacht zouden gaan voelen als de vorige protheses waar ik 11 jaar lang happy mee was, helaas wist ik beter. De protheses die ik kreeg voelden al harder aan toen ik ze nog in mijn hand had op het eerste consult. Nu ben ik dus al ruim 5 maanden verder en ze zijn nog steeds niet zacht of soepel... zucht, steun, KREUN... Misschien komt het omdat ik ben afgevallen (minder eigen vetweefsel over) of omdat ze dual plane geplaatst zijn bij me. Wel jammer. Hopelijk komt het nog. Ze zien er wel prachtig uit, maar er zit geen beweging in...

Maar het is voor iedereen anders. Ik was heel zacht gewend en ze waren eerder ook op de spier geplaatst, dat is nu allemaal anders.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames :) ,

Bedankt voor jullie reactie's'. Ben nu al een stuk wijzer geworden. Dus niet masseren... Ik denk dat ze bij mij toch wel stugger blijven.. ik had in het begin echt helemaal niks.. was gewoon net een vent :4:

Nog een vraagje: na hoeveel maanden of weken hadden jullie vrijwel geen pijn meer bij het opstaan uit bed?

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik treed JinXx in alles bij wat ze schreef !

Veel te vroeg om zacht te zijn (pas na een half jaar écht zacht) én NIET MASSEREN !!!

Protheses met een ruwe enveloppe mag je niet masseren , er zit nml een tructuur in waaraan het kapsel zich gaat hechten . Masseer je , dan vervorm jr deze structuur waardoor je kapselcontractie in de hand werkt .

Ik heb wel gelezen dat gladwandige protheses wel (zachtjes) gemasseerd mogen worden .

Het is wel zo dat anatomische protheses de stugste zijn maar beteren doet dat nog wel hoor , niet panikeren > geduld is de boodschap

Ik kon pas na 6 weken die borsten enigzins tegen elkaar duwen en ik heb ronde dual plane .

Grappig, ik heb erg veel gemasseerd en masseer nog steeds. Dkt. Koeijers zei tijdens de eindcontrole dat het nagenoeg nooit voorkwam dat iemand zo weinig kapsel heeft als ik heb, dus ja......ik heb toch echt geen kapsel gekregen door het masseren, sterker nog, de meeste vrouwen hebben na een BV veel meer kapsel als ik heb.........dus ik ben het absoluut niet eens met NIET MASSEREN.

en ik heb toch echt een ruwe enveloppe zoals jij dat noemt.

mijn boobies zijn alles behalve vervormd en ze zijn superzacht en zien er ontzettend natuurlijk uit.

als dat niet zo zou zijn, wordt mij niet door de velthuiskliniek gevraagd of ze mijn foto's als promotiemateriaal mogen gebruiken omdat ze bijna nooit zo natuurlijk uitvallen als de mijne..........

dus ik zou zeggen, gewoon lekker masseren.

kan absoluut geen kwaad, en anders vraag het je PC.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei dat masseren niet eens zin had dus hoefde niet. In het begin kon ik ze ook niet bij elkaar drukken en nu... ze voelen zo onwijs echt aan! Zijn achter de spier geplaatst en ze kunnen echt alle kanten op en voelen heel zacht en echt aan. Komt allemaal vanzelf goed dus! Alleen het litteken verzorgen is voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk dat elke pc het anders "ziet". Ik mocht ze na 6 weken masseren en ik heb ruwe protheses op de spier.

Ik geloof zelfs ergens te hebben gelezen dat het goed is om ze na 6 weken te masseren. 1st wachten dat er zich een kapsel rond je prothese heeft gevormd (6 weken) en dan masseren om kapselvorming tegen te gaan.

Nu ja, ik weet het ook niet meer hoor! Haha..

Ik zal maar vertrouwen op mijn chirurg en ik denk dat dat het belangrijkste is..

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk dat elke pc het anders "ziet". Ik mocht ze na 6 weken masseren en ik heb ruwe protheses op de spier.

Ik geloof zelfs ergens te hebben gelezen dat het goed is om ze na 6 weken te masseren. 1st wachten dat er zich een kapsel rond je prothese heeft gevormd (6 weken) en dan masseren om kapselvorming tegen te gaan.

Nu ja, ik weet het ook niet meer hoor! Haha..

Ik zal maar vertrouwen op mijn chirurg en ik denk dat dat het belangrijkste is..

Grtjs!

Ja inderdaad..Ruim 2 maanden ben je nu po..En heb je nog veel pijn bij het uit bed komen.

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd hoor, al die andere verhalen en ook verschillende adviezen van vaak dezelfde klinieken.

ik heb ze gemasseerd en ze zijn enorm zacht en ik heb erg weinig kapsel.......dus ja.....

ik denk dat iedereen gewoon moet doen waar ze zichzelf lekker bij voelen en wat voor iemand lekker aanvoelt.

als masseren verlicht, dan masseer je......doet het pijn, dan doe je het niet.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nini,

De eerste dagen kon ik gewoon niet zelf uit mijn bed, hihi.

Na 2 weken was ik zo goed als pijnloos, ik heb eigenlijk geen pijn meer, af en toe is een "zeurgevoel" maar niets noemenswaardig.

Maar op de spier is minder pijnlijk dan onder de spier of dual plane. Ze hebben aan je spier gezeten dus ik denk wel dat dat even pijn doet hoor. Je zal het wat tijd moeten geven. Neem je pijnstillers? Of heb je alleen 's morgens pijn?

Groetjes en een prettig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nini,

De eerste dagen kon ik gewoon niet zelf uit mijn bed, hihi.

Na 2 weken was ik zo goed als pijnloos, ik heb eigenlijk geen pijn meer, af en toe is een "zeurgevoel" maar niets noemenswaardig.

Maar op de spier is minder pijnlijk dan onder de spier of dual plane. Ze hebben aan je spier gezeten dus ik denk wel dat dat even pijn doet hoor. Je zal het wat tijd moeten geven. Neem je pijnstillers? Of heb je alleen 's morgens pijn?

Groetjes en een prettig herstel!

Ik heb alleen 's morgens pijn, dus slik geen pijnstillers... Ik heb nu 3,5 week op me rug geslapen zonder me te keren... nou dat voel ik wel in me rug.. heel irritant. Vandaag maar op mijn zij proberen.

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nini

en veel kussens gebruiken in bed, overdag een beetje met je heupen 'swingen' of buikdansen, is ook goed voor je rug...

ben benieuwd hoe mijn rug het gaat houden, vind buikslapen heeerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.