Ga naar inhoud

Boobs2013 : 22 april 2013 : Dr Hawinkels : Medisch Centrum Waarle / Quole


Aanbevolen berichten

Wat netjessssssssss zeg!

Ik had een Mail na beclinic gestuurd met heel veel vragen en ook slechte dingen zoals veel complicaties bij dr plovier. Ofja veel hesteloperaties..

En ik werd gister gebeld waar hij me gerust stelde en lang aan de telefoon gezeten met de chirurg nam echt de tijd. En ga zeker op consult in dec.

Ben benieuwd!

:) sorry moest het ff kwijt! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

ben ik ook benieuwd naar haha! Ik vroeg dat ook tijdens consult 'wat als ik niet tevreden ben' ....nu eenmaal onder t mes te zijn geweest zal t nog groter worden dan dat ik had gewild maar om daar nou WEER voor onder t mes te gaan...ik wacht wel n jaartje of 10 ;)

Om er dan vervolgens nog wat meer cc bij te laten stoppen he primadonna :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha idd ik begon er zelf over:P

ja van 500 schrok ik echt wel...zeker omdat ik een meisje ken die ook 500cc heeft gehad en nu op E/F uitkomt (vind ik te groot voor mij) en ik hoor van haar en nog een vriendin dat zij nog minder dan ik had als 'startpositie'. Tijd zal het zeggen, zolang het maar niet TE groot word. Ik had om een D gevraagd en gaf in het consult al aan dat ik twijfelde...plovier is echt wel goed zeker weten absoluut maar dan vind ik het raar dat hij me een aantal cc geeft, wat uiteindelijk op een E zal uitkomen...Gok erop na zoveel jaar en lopendebandwerkervaring hij wel weet dat je met 500 op een E kan uitkomen.

mjaaaaa niks aan te doen we zien wel;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden,.

Sommige van jullie kenne me wel.. Ben al ff niet meer hier geweest want was zo aan twijfelen welke chirurg, hoeveel cc, complicaties enz... Fftjes een time out hihi.

Vanmiddag op 2e consult geweest bij dr Harm hawinkels (1e consult was bij dr Fresow) beide in medisch centrum waalre, ofwel Quole

Kwam binnen super vriendelijke chirurg! Net als fresow (nee geen reclame maar ze nemen gewoon de tijd!)

Hij zei ik heb al wat gelezen trek je shirt maar uit,, zullen we eens kijken of er iets van te maken is whahahahahhhahahahaha... Hij zei meteen dat heeft een lift nodig! Mij man en ik lachen...whahhaa dat hoef je ons niet te vertellen met die "groeten uit de rimboes" haha

Hij zei dat het wel moeilijk was omdat mij tepelhoven verkleind moeten worden maar ik maar een lift nodig heb waarbij me tepel maar 3 cm omhoog hoeft. En daarbij tekende hij het.. En zei dat ik eigenlijk 2 opties had..

1

waarbij hij wat meer weefsel moet wegnemen waarbij onderkant borst na de operatie niet rond zal zijn maar plat omdat de huid dan zo strak bij elkaar gehecht zit. Dit komt goed na het zakken van protheses.. Soms kleine correctie voor nodig..

Of eerst de protheses plaatsen en 3 maanden later de lift.

Dit was de slimste keuze omdat ik rond 590 cc protheses krijg en hierbij je het risico op complicaties een stuk verkleind! Ik vond in 2 x heleeeeeemaal niet erg. Want tooen ik me shirt uitdeed zag de pc dat ik een navelbreuk had en die deed hij meteen "ff in orde maken, want is gevaarlijk". Dat ff snel onder de operatie Echt netjes! Ga ik wel even veel last van hebben zei hij dus daarom vind ik het niet erg als ik dan nog geen lift heb Hahaha

Het klikte heel erg goed ik sta helemaaaaaaaaaal 100% achter mij keuze! En laat het door dr Harm hawinkels doen! Vrijdag weet ik precies wat ( pc wil even overleggen met fresow ) en dan de datummmmmmmmmm!

Yesssss dan weet ik wanneer ik van die GUR afben! (groeten uit de rimboe)hahahahahha

Spannendddddddd

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobs2013,

Wat fijn dat je er zo'n super goed gevoel bij hebt. Het enthousiasme spat van het scherm! Haha!

Ik ben daar 7wk geleden geopereerd door dr fresow en heb dr hawinkels ook 2 keer gezien bij controles. 2 hele fijne chirurgen! Dus ik snap je helemaal... ;-)

Nu afwachten tot vrijdag! Spannend!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobs2013!

Ik ken je nog wel ja!

Wat fijn dat je een 2e consult hebt gehad, spannend dan vrijdag!Wil je er dan zo snel mogelijk voor gaan, dus als het mogelijk is in januari al?

Echt spannend! Wist je zelf ook al van de navelbreuk?

Ik wil ook nog een keer bij buikspieren laten reven en dan meteen de huid iets strakker laten zetten. Maar kost ook weer een hoop en dat geld heb ik niet helaas..wordt tijd een keer de loterij te winnen hier haha.

Heel veel succes en laat vrijdag maar weten als je meer weet!

Ik ben trouwens donderdag aan de beurt bij dr Fresow!Om 10.55uur..erg spannend!Maar heb daar zo'n goed gevoel bij de kliniek en de mensen daar.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meiden

Ja ben razendddd enthousiast en heb er heeeel veeeel zin in!

Het liefst zsm maar zoiezo wil ik nog eerst hossen met carnaval whahahaha en denk in maart me 1e operatie

Vanwege dat de kleine van 7 maanden nu dan tegen het jaar aanzit.. Wat makkelijker ...

Hè Stones hoe is het bij je gegaan naderhand, was wel spannend zeker?! Hihi

Enne Sheila donderdag is het dan zover! Spannend! Als ik hè niet meer spreek...

Heeeeeel erg veeeeel succes en rustig aan kun je daarna lekker genieten van je boooobies!!!:)

Groetjessss xxx tnx vooor de reactie meiden!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè bb

Ja vin het niet erg!,

Wil er langer plezier van hebben hè!ennee..

Welk profile..hebben we het wel over gehad... Maar wat ik nou krijg?

Vraag het meteen aan hem vrijdag als hij belt! Hihi

Ik zou wel extra high profile willen maar dat moet oook passen hè!...

Weet Ikk vrijdag te vertellen hoop ik hihi

Xx GUR whahahahahhhahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai boobs!

Ja, was ZEKER spannend! Vond het doodeng allemaal. Maar ik heb echt (buiten de eerste 24 uur, doodziek vd narcose) een droomherstel gehad! Vrijwel geen pijn. Super gewoon.

Hahaha! Dus eerst ff de polonaise doen dus,hihi. Schiet niet op met nieuwe boobs nee,auw!

En idd ook makkelijker als je kindje ouder is. Misschien wel al lopen tegen die tijd?? Nog makkelijker :-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyyyy lees nu pas je update omdat ik je online zag :P

Maarre voor t zelfde geldt, zijn ze prachtig zonder een lift ;) ;) Who knows :17:

Wel heeel erg netjes dat hij je navelbreuk 'ff tussendoor doet' :35:

Dat de tijd maar snel voorbij mag gaan !!

Weet je inmiddels welk profiel je krijgt?

xx

ps; heb je voorsteltopic even samengevoegd met dit topic zodat ze overzichtelijk bij elkaar staan. Dan hoef je niet diverse topics bij te houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè lady 's,

Heb nog geen datum daar moet ik 2 Jan voor bellen.

Maar hij had mij wel terug gebeld en ze opereren mij dus in 2x..

Als ik in 1 x wil moet ik ergens anders heen, (dit vond ik netjes want houd in da hun alleen iets uitvoeren waar ze 100% zeker van zijn / achterstaan.)

Profile weet ik nog niet dat geef ik door als ik Bel voor afspraak. Want hij vind t beter als ik nog 1x kom voor de operatie voor de puntjes op de i te zetten...

Ik ben helemaal happy!

P.s. Wil wel extra high profile........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen lady's

Al 5 dagen gestopt met roken..yeeeeeeeeeey:)

25 maart was de operatie eigenlijk deel 1 maar hubby kan geen vrij krijgen heeft het dan namelijk heel druk.....

Dus ga ik morgen ff bellen of ik 17 april kan....... Heb er zon zin in!kan bijna niet wachten hihihihihi

Krijg vandeweek ook nog een mail over welk profile enz want de chirurg heeft het oontzettendddddddd druk met opereren....

(L) nog ff en dan ook weer eindelijk grote tetten en van die groeten uit de rimboes af hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hellooooooo

Ik heb ze! Ik heb ze! Ik heb ze!

Vanmorgen moest ik me om kwart over 10 melden bij de kliniek, en zou om 10.40 geopereerd worden..

10.45 werd ik binnengeroepen iets later en me vingers waren eraf geweest... Zooooooo zenuwachtig!

Hubby mocht niet meer mee want er werd afgetekend en regelrecht na de O.K.

Zo geZegd zo gedaan.. Skun badjasje en sloffen aan en Harm Hawinkels (chirurg) kwam op me tekenen. Denk dat hij geen papier meer had whahahahahhhahahahaha ...

Daarna werd ik gehaald door verpleegster en ja hoor.... Infuusje erin en anesthesist vertelde ga maar lekker slapen meisje.. En weg was ik....

Ik werd wakker op de uitslaapkamer en het ging best goed. Wel wat druk op me borst...maar so het ging goed... Ik zei 2 min nadat ik wakker was ... "ik wil ze ziennnnn!"

ik keek omlaag.. En mijn vreugde daalde snel. Ik zeg wat zijn ze klein!!

Zuster:" je bent gek! Nie groot? Kom hier.....!" ze trekt me strakke band na voor... Ze Zegt: " niet groot!?"

Ik zeg wauuuwwwwwwwwwwwwwwwwww die zijn big! Echt geweldig!!!

Wat zon strakke kous om je borsten al niet kan doen. Meteen een broodje,thee en een glas water gevraagd en gegeten en gedronken...en wilde heel graag plassen... ( ik wist als je dat allemaal had gedaan, je na huis zou mogen)

En het ging allemaal goed en ja hoor na t plassen mocht ik na huis lopend de kliniek uit....

Zo hè, wat een grote dikke olifant zat er nou op me! Ik kwam thuis en ben denk ik 50x gaan verzitten, kon de druk niet weggedacht krijgen. Ik kon ook niet praten want dan was me energie weg en kreeg ik geen adem meer..

Ik beet me erdoorheen was zo moe dat ik lekker in bed ben gaan liggen en in slaap ben gevallen....

2 uur later wakker.. En nu kan ik lekker liggen of Zitten.. Nu is het lopen vervelender .. Dus nu kan ik lekker me draai vinden als ik lig of zit... En dat had ik toen straks andersom.....

Me navelbreuk is ook geopereerd en daar heb ik helemaaaal geen last van. Gelukkig.

Wel heb ik drains. Die nu om half 4 op 40 stonden en nu om 21.30 op 90.

Daar heb k geen verstand van. Moet morgen om 09.30 terug op controle dan krijg ik een sportbh aan.

En als me drains dan niet meer lopen.. Mogen ze eruit... Maar volgens mij lopen ze anders zit er nu geen 50 meer bij lijkt me maar goed .. Weet niet hoe dat werkt....

Heel lang verslag maar ik ben heeeeeeeeeel erg blij dat ik dit gedaan heb en 600cc extra high heb binnengehaald!!!!

Jooehoeeeee ;) eindelijk voel ik me weer vroouwwwwwwwwww en ben zoooooooooooooo happy!

Me zoontje van 3 zegt : hè mama nieuwe tieten? Heb de tietendokter da gedaan?" hahahahahahahahaha schatje hè

Nou ga lekker ff forummen nog... Hihi xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.