Ga naar inhoud

Boobs2013 : 22 april 2013 : Dr Hawinkels : Medisch Centrum Waarle / Quole


Aanbevolen berichten

Hey boobs, Gefeliciteerd met je nieuwe vrinden!! Ben benieuwd naar je fotos. Een goed herstel gewenst. Gr. MissJ

He leuk dat je reageert! Ja ben er super blij mee. Alleen bang dat de drains er nog uitmoeten..

Morgen of overmorgen.. Daar ben ik echt een watje in.. Hihi...

Zodra t kan plaats ik foto's mits ze mooi zijn, want moet om 3 maanden de lift nog krijgen.

Groetjes;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Gefliciteerd met je boobs. Hoop dat je herstel voorspoedig gaat.

Als je drains eruit gaan vantevoren goed pijnstillers slikken en flink zuchten. Tja echt een pretje vond ik het ook niet, maar tis voor een goed doel moet je maar denken, succes.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boob,

Gelezen hoor ;)

Wat fijnnnn dat je er zo blij mee bent :43: Gelukkig trok de zuster die strakke band even weg :45:

Narcose enz valt mee hè? Maar dat is altijd achteraf, dan denk je "pfff... heb ik me dáár zo druk om gemaakt"

Neem op tijd je pijnstillers hè.. niet denken : ohh het gaat wel dusse laat maar zitten. :44:

Ook vannacht gewoon de wekker zetten ;)

Maarre, super dat je ze nu hebt!!!! Jiehaaaaaa!!! Weg me de gur's :P :p

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem op tijd je pijnstillers hè.. niet denken : ohh het gaat wel dusse laat maar zitten. :44:

Ook vannacht gewoon de wekker zetten ;)

Doet ze ;)

Holy canoly, de 600 zit erin hoor :35: Super!!!

En dat van die strakke kous die weggetrokken werd: hilarisch :45: Hoezo niet groot? :45:

Ga maar lekker genieten van je big boobs meid!!!

En idd.. die drains zullen er morgen nog niet uit gaan... Normaal gaan ze er pas uit als de productie op 24 uur ongeveer 40 cc of minder is..... Al wordt daar wel eens van af geweken.

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd en een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee

Vanmorgen op controle,

De drains mochten er nog niet uit.. Liep nog teveel morgenvroeg daarover terugbellen..

Wel de strakke band af en ff bloot gezien .. Wauwwwww echt groot hihihi... Nu sportbh aan en een martelband... Grrrr maar alles voor het goede doel..

Vanacht geen oog dichtgedaan.. Net wel ff 2 uurtjes geslapen..

Hooelang blijft die olifant er? Hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo ik kan weer bewegen pffff...

Ff kort verslagje.. Heb tot net me drains gehad dus 6 dagen!

Alles ging goed gister me zoontje 1 jaar, is super dag geweest, maar savonds kreeg ik in 1 x zo een pijnscheuten! Was niet te doen, ibuprofen paracetamol slaappilletje ...... In slaap gevallen yeeeeeeeeey!

Totdat ik wakker werd.... Weer zon pijn... Toen zag ik da me drain van rechterrborst niet meer vacuüm trok,

De borst Waar ik zon last van had. Bij het ziekenhuis waar je terecht kan weekends van de kliniek potjes verwisseld, en zodra er vacuüm opzat zo een pijn! Ik dacht is zo over...

Ik dus na huis toe....

Weer pijnstillers pffff en terug gebeld, ja bijt maar door tot morgen dan is de kliniek open ...

Ik hield t nie, dus ik via Facebook (yesss social media) mij verpleegster opgezocht en verteld me geen raad te weten dat het ziekenhuis me nie wilde helpen,

Zij vertelde me dat da belachelijk was en ik gewoon erheen moes gaan en die drains waarschijnlijk irriteerde en da ze die eruit moesten halen...

Ze hadde van vanmorgen 9uur tot 6 u vanavond 1 ml gelope...

Ze hielpe me en haalde zE eruit... Nou rechts zat zo vast en zoog aan me borstweefsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie de poepi na veel pijn me drains eruit.

Rechterrborst zat vacuüm gezogen aan me borstweefsel, en zat helemaal vast dus bij het eruit halen op de spoedpost even flauw gevallen. OMG wat een hel!

Links ging een stuk makkelijker en viel wel mee.

Vanacht hadde Ze 25 ml gelopen

en hadden vanaf vanmorgen half 9 tot 6 uur 1 ml gelopen. En nu verlosttttttttt, morge op controle bij de chirurg.

Nu geen pijnnnn meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh shit zeg..

Gelukkig zijn die krengen er dan uit!

Nu maar rustig aan dat je niet te veel vocht gaat produceren! :)

xxx

Hee ..

Ja pfff zeg dat wel!!

Wat versta jij onder rustig aan. Want anders lig ik 24 u per dag in bed met idee dak zo min mogelijk vocht produceer....alles voor me nieuwe lady's ..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat hoeft niet hoor, daar wordt je alleen maar stijf van

Gewoon wat rondscharrelen in huis, je armen wat bewegen, maar opletten dat je niet je ellebogen hoger heft dan je schouders

verder niet tillen en geen zwaar huishoudelijk werk zoals stofzuigen, dweilen, ramen zemen en strijken bijvoorbeeld. :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Halloootjes dames,

Hier alweer 4,5 week p.o. En mag van de chirurg een gewone bh aan! Oke yesssssss!

Maar nu het probleem.. Ik vol goede moed lekker gaan shoppen (dacht ik)

Hebben ze nergens mij maat!!,

Wil een voorgevormde bh maat 75 H........

Wie o wie kan mij helpen of heeft iemand bh's te koop????

Groetjes liefs van me nieuwe boooobiegirls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooooh balen !!!!!!Hahahaaa.

Beetje groot uitgevallen????

LOL

Vooral in engeland is er veel in die maat te vinden,dus google even op:

Bra 34F dan heb je de maat in het engels,of ze dan zo perfect passen blijft altyd de vraag,ik heb hier ook 1 bh in 75H,nou kan je vertellen mn tepels floepen eruit,en zit mega strak,dus conclusie ,te klein!

Terwijl ik normaal wel 75G heb gewoon (of 80F)

Succes met je nieuwe hobby :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Haha, kijk, en daarom wil ik juist van mijn 75H áf! Omdat je haast nergens fijne bh's in die maat kunt kopen. Ik ben zelf nogal fan van het merk Prima Donna, maar weet niet of die ook voorgevormde bh's hebben. Waarom wil je perse voorgevormd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè dames,.

Ik wil voorgevormd omdat ik een niet vooorgevormde niet fijn vind zitten... Dan heb ik het gevoel dat ik geen bh aanheb ... Kan er niet aan wennen...

Internet Hmm vlinder Jeps dat kan ik eens doen hier is de 75g mij echt stuk te klein! En 80g ook zoiezo is de omvang dan echt te groot!

Prima Donna heeft geen voorgevormd, freya gaat tot G dus helaas ....

Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs de H&M heeft bijna geen E tjes (en dan heb ik het nog maar over E'tjes!!) Een paar bikini''tjes dan nog wel in E. maar ook niet veel! Daar hoef ik dus ook niet meer te shoppen!

Hahaa. Maar ok maat H !!? Gewone lingerie winkels dus ook niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.