Ga naar inhoud

Sera: 2 januari 2013: Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag bij dr Nelissen Globalcare geweest voor een consult bv. Ik heb een 75A en zou graag een mooie B willen. Hij en zijn assistente raadden mij een 255cc anatomische prothese aan; dualplane geplaatst.

Bij het passen vond ik ze zo groooot! Er lag nog een 215cc, vond ik mooier bij het passen.

Ik ben 1.60 groot en weeg 52 kg. Ik heb nooit grotere borsten gehad, enkel een kleine B tijdens de borstvoedingsperiodes van mijn 2 kindjes.

De dokter en assistente vertelden me dat het kleiner zou uitvallen na de operatie.

Klopt het ongeveer wat hij zegt? Hebben hier ook mensen de ervaring dat het kleiner uitvalt dan de pasprothese?

Ik zou absoluut geen C willen, ook omdat mijn borstkas van boven een beetje naar voren staat.

Ik vind de borsten van Jennifer Lopez wel mooi :) en ik denk niet dat zij een C heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik dacht ik zal hier ook eens horen hoe jullie dat ervaren hebben. Dank je Ans!

Ik ben nogal fijn gebouwd van boven, en ben bang dat het er te 'zwaar' gaat uitzien. Ik vind bij tengere vrouwen kleinere borsten mooier. Het stond mij echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net dezelfde afmetingen dan jou. Ik had een 75 B en nu een 75 E.

Toen ik tegen mijn man zei dat ik een bv wou toen was hij er niet voor te vinden. Hij had geen probleem met mijn boobs.

In eerste instantie wou ik een 75 C. Hij zei je gaat toch niet een paar duizend euro uitgeven voor iets waarvan je het verschil niet eens ziet.

Ik heb dan een 75D gevraagd en heb uiteindelijk een 75E gekregen. Had je vooraf E gezegd dan had ik gezegd ben je gek.

Wel ik heb nu een 75E wat naakt best wel groot is maar wanneer ik een trui aan heb dan zie je amper verschil met een 75B met push up.

Mensen verkijken zich ook vaak op de cup. Iemand met een 75E heeft veel kleinere borsten dan iemand met een 85C.

Nu begrijp ik best dat je geen grote boobs wil maar 215 ga je amper zien. Wanneer je nu een push up aan doet ga je meer hebben dan na je bv met 215.

Indien je dat wil geen probleem natuurlijk maar ik wil je maar waarschuwen dat je geen spijt krijgt.

Een vriendin van me had niks. Ze liet een bv doen en had na de bv een B. In het begin dacht ze dat ze mega boobs had omdat ze nooit iets gehad heeft. Voor haar was het enorm.

Na een tijdje kwam ze tot het besef dat de gemiddelde vrouw een c cup heeft en dat ze eigenlijk nog altijd maar kleine onopvallende borstjes had die ze enkel kon accentueren met een maximazer bh. Spijtige zaak dat je eerst duizenden euro's uitgeeft aan een bv om dan na de gewenningsperiode maximazers te gaan dragen. Zij heeft nu heel veel spijt dat ze geen C cup gevraagd heeft zodat ze ook een beetje met haar borsten kan pronken.

Siliconeborsten ogen trouwens altijd een maat kleiner dan ze werkelijk zijn. Ik zou zeker voor de 255 cc gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

ik ben nog maar pas geopereerd, en heb voor 265cc achter spier gekozen met projectie 4.9..

kon ook nog voor de operatie kiezen voor 240cc dat was de eerst afsproken maat !

Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb .. ga nu wss op een c uitkomen ,

ben ook maar 1m63 en weeg 52 kilo ... je kan altijd is bij men foto's gaan zien

hoe dat boobies hier al zegt ze ogen kleiner dan echte boobs ..

ik zou ook voor de grootste gaan ik heb hier alvast geen spijt van! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 10 jaar geleden een vergroting gehad. Ik ben toen van een kleine B naar in het begin een E gegaan. Dat was niet de intensie hoor, ik wilde iegenlijk een C maar na een week of zes, was ik super gelukkig met mijn E cup. nu 10 jaar een een kindje verder heb ik een kleine D. Nu je aan je boobs bent gewend vind ik ze ook aan de kleine kant en krijg ik aankomende vrijdag een prothese wissel. Ik wil weer terug naar die volle E cup. Ik ben 1.68 lang en weeg 63 kg.

Ik zou zeggen, ga zeker niet voor kleinere, want als je een paar maanden verder bent heb je spijt dat je toch niet die grotere hebt genomen. Siliconenborsten tonen ook altijd kleiner hoor........ Ik heb nu 75 D en een vriendin van mij ook, we passen echt elkaars bh, maar als we we naast elkaar staan zien haar boobs er twee maten groter uit dan de mijne......

(Zo denk ik erover hoor, volg natuurlijk je eigen hart, maar bij mij werkte het wel zo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben 45 kg en 1 m 60... Normaal was er afgesproken om voor 200 cc te gaan... Het is 230 geworden.

Ikzelf ben heel blij met die cc s maar het is inderdaad maar een grote hand vol.

Het hangt natuurlijk van jezelf af of je echt grotere borsten wilt benadrukken of gewoon iets meer vrouwelijke rondingen

wil (zoals ik) Ik kwam wel van AA (onmogelijk om naar D te gaan)... Dus als jij groter van borst bent, en je gaat voor 255 cc zal dit ook een mooi resultaat zijn. Goed de pasprotheses passen met trui aan enzo

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Boobies eens,beter meer nemen want je zult zien na een maand of 6 (en niet NET NA je operatie) valt de groote echt mee.

En met een passessie zitten ze nog niet achter je boobs he..en met dual plane verlies je ook iets cc.

Dus je arts heeft zeker gelijk!

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik kom zelf van een aa af en heb 435cc achter de borstspier gekregen.

ik heb er geen spijt van ze had er ook meer van mogen maken als dat kon want het valt kleiner uit en de gewenning is super snel ik zou als ik jou was echt voor de hogere aantal cc;s gaan want pasprotheses vallen groter uit dan het gaat worden en ben bang dat je anders spijt krijg

succes met het maken van de voor jou juiste keus

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook verschillende gepast weet de cc niet,alleen dat ik pasprothese 4,5,6 heb gepast. 4 viel direct af weinig verschil. 5 vond ik perfect maar had al gelezen je vaak wat groter moest doen. Toen 6 gepast en dacht dit lijkt beter maar wel groot. Weet alleen niet hoeveel cc het nu is :( zal ik nog wel horen denk ik,maar dan horen jullie het ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de reacties meisjes!

Ik denk ook dat jullie gelijk hebben. Ik denk dat omdat ik al zo lang zonder 'tetten' rondloop, alles mij gewoon veel te groot lijkt :1:

Ik ben eigenlijk nogal verschoten van wat hij soms zelf mooi vond op de voorbeeldfoto 's. Hij had het dan wel over de bolling onderaan en de natuurlijke vorm bovenaan. Maar die tepels soms man! Die worden ook groter he, da leurt mee uit. Nu er zaten er echt wel bij die ik wel mooi vond, maar het leek wel of ik een borstenfobie had daar. Op elke foto: nee, nee, nee

Hij moet wel gedacht hebben, wa komt ze hier doen?

Tegen dat ik moet gaan ga ik wa voor foto 's zetten. En erna ook natuurlijk. Ik ben zo blij dat ik mijn afspraak heb! Alleen op mijn werk moet ik verzwijgen dat ik voor een bv een weekje thuis zal blijven. Het is daar een roddelkot met geitewollensokken types die over alles oordelen. Het is dan net de tweede week van de kerstvakantie. Een week later zal ik waarschijnlijk toch niet kunnen gaan werken. (kantoorwerk deeltijds) Ik heb genoeg verlof om te nemen, maar moet binnen de schoolvakanties. Uitzonderingen moet je kunnen verantwoorden. Ik wil eigenlijk geen ziekenverlof nemen omdat ik dan niet echt ziek ben (waar je niet voor kiest). Het is meer een 'eigen schuld dikke bult' toestand zeg maar :)) Maar ik denk toch dat ik mijn overste in vertrouwen erover ga aanspreken. Zij moet dan beslissen wat het beste is: ziekenverlof of verlof dringende redenen. Als ze ziekenverlof zegt, dan laat ik mijn huisarts de formulieren invullen.

Wat een toestanden. Het is zeker niet zo dat ik het 'verborgen' wil houden in mijn omgeving. Maar zeker niet op het werk, daar beschimpen ze je jaaaaren mee die dinosauriërs! (ben trouwens zelf al 36)

Enkel nog vervoer regelen voor de kindjes 's morgens en namiddag. Mijn man zal het i.v.m. zijn werk niet altijd kunnen doen.

En nu mijn grootste angst: de pijn!! Ik kan zeggen dat ik normaal gezien goed pijn verdraag, maar als ik de verhalen hoor, schrikt het me wel wat af. Ik zie me al liggen in bed, en de kindjes die dan zielig bij me komen liggen omdat ik 'ziek' ben.

Maar ja gelijk mijn pa altijd zei: wie naar een bar gaat, moet met zijn kont schudden, anders geraak je er niet in!

Bedankt X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

ik ben nog maar pas geopereerd, en heb voor 265cc achter spier gekozen met projectie 4.9..

kon ook nog voor de operatie kiezen voor 240cc dat was de eerst afsproken maat !

Wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb .. ga nu wss op een c uitkomen ,

ben ook maar 1m63 en weeg 52 kilo ... je kan altijd is bij men foto's gaan zien

hoe dat boobies hier al zegt ze ogen kleiner dan echte boobs ..

ik zou ook voor de grootste gaan ik heb hier alvast geen spijt van! xxx

@Ikketje: ze zien er prachtig uit! Welke prothese heb jij? Anatomische of ronde? En hoe zijn ze gezet? Ik denk dat die van mij wat meer zullen doorzakken aangezien ze slapper zijn na borstvoeding. Gij zijt nog niet uitgeleurd geweest gelijk ik hé :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ikketje: ze zien er prachtig uit! Welke prothese heb jij? Anatomische of ronde? En hoe zijn ze gezet? Ik denk dat die van mij wat meer zullen doorzakken aangezien ze slapper zijn na borstvoeding. Gij zijt nog niet uitgeleurd geweest gelijk ik hé :))

hoi ,

ik heb ronde prothese 265 cc achter spier van sebbin

heb nog wel nooit borstvoeding gegeven of zwanger zwanger geweest

en thx ben er ook heel blij mee ! eindelijk boobs =d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sera,

Ik ben vorige week woensdag geopereerd door dr. Nelissen.

In eerste instantie zou ik 255 cc anatomisch voor de spier gaan.

Had Van mezelf een fantastische 75AA..

Net voor de operatie toch beslist om voor 290 cc te gaan.

Wilde uitkomen op grote B/kleine C en heb nu een goeie C.

Ben zooooo blij dat ik toch voor de grotere gegaan ben

Ben trouwens 1.68 en weeg 57 kg.

Je kan mn foto's zien om te kijken hoe ze geworden zijn.

Succes met je keuze en ook ik zou voor de grotere prothese gaan.

-X-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik eens terugga, voor een tweede consult. Omdat zijn assistente meteen de anatomische heeft aangeraden, heb ik niet meer gevraagd waarom de ronde niet goed zouden zijn. Aangezien ze dualplane gezet worden, kan het evengoed rond zijn toch? Het scheelt ook wel in prijs, toch minstens 400 euro, en van materiaal waren ze hetzelfde, dezelfde structuur, dezelfde vastheid, .. Ik ga eens horen.

Eigenlijk kan ik niet wachten, ik verheug me er zo op! Ik ben een geniepige BH-loze, vooral nu in de winter ziet niemand het met een dikke jas, dus 's morgens lekker een T-shirt aan en dikke jas erop om naar school, winkel, bakker te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn valt goed mee hoor. Met de pijnstillers is het echt goed te doen. Het is niet dat je niet van de zetel afgeraakt of zo.

Fijn om te horen, want ik denk dat ik toch binnen enkele dagen zal moeten plantrekken. Nu vraag ik me af of het klopt dat je met anatomische toch meer uit elkaar staande borsten krijgt. Want dan mag hij zeggen wat m wilt, ik wil geen 2 courgetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sera,

Heb je inmiddels al een tweede consult gepland? Ik ben benieuwd wat je pc hierover te zeggen heeft.. zit eigenlijk met dezelfde vraag als jij (waarom rond achter de spier voor mij eigenlijk geen optie is). Ik ben al bij twee pc's geweest die me beiden anatomisch aanraden, 1x voor en 1x achter de spier, telkens klein aantal cc (250cc of minder). Ik vond bij het passen ook telkens de kleinere maat het mooist bij mij.

Ik ga binnen enkele dagen deze vraag stellen aan dr D'Hondt.

Veel succes nog :35:

Groetjes

Blauwkous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan het aantal cc, het ligt aan de breedte en de projectie van de prothese.

Je kunt met minder cc toch meer projectie krijgen, dus goed kijken welk profiel van welk merk een pc wil plaatsen, dan kun je erachter komen welke prothese meer projectie heeft (meer volume naar voren, dus hoe veel je van je borst gaat zien)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sera,

Heb je inmiddels al een tweede consult gepland? Ik ben benieuwd wat je pc hierover te zeggen heeft.. zit eigenlijk met dezelfde vraag als jij (waarom rond achter de spier voor mij eigenlijk geen optie is). Ik ben al bij twee pc's geweest die me beiden anatomisch aanraden, 1x voor en 1x achter de spier, telkens klein aantal cc (250cc of minder). Ik vond bij het passen ook telkens de kleinere maat het mooist bij mij.

Ik ga binnen enkele dagen deze vraag stellen aan dr D'Hondt.

Veel succes nog :35:

Groetjes

Blauwkous

Hoi Blauwkous,

Ik ga nu vrijdag op consultatie, tenminste als de wereld niet vergaat :)

Ik ben echt bang dat die grotere mijn niet mooi gaan staan, dat het echt erg gaat opvallen dat ze nep zijn. Ik heb er niets op tegen dat mensen grotere kiezen, maar ik heb ze gewoon nooit gehad, dus het gaat er gewoon raar uitzien.

En ook ben ik bang dat ze meer 'hangeffect' gaan krijgen later. Ik vond ze ook zwaar aan mijn borst, haha van bijna 0 gram, naar toch wel een 600 gr is wel een verschil.

Ik hou je op de hoogte, ik ga vrijdag rond de middag op consultatie, tegen de avond weet je het :)

Ik hoor dan ook wel iets van je van jouw consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sera,

en hoe is het geweest te vrijdag? ik hoop dat je nu een beetje meer duidelijkheid hebt :)

heb ook lang getwijfeld hoor aan de grote :D maar toen ik op de operatietafel lag

zei ik geef me maar de grote haha en wat ben ik blij!

en het is wel speciaal dat er iets hangt maar is niet dat ik voorover ga vallen :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste BV had ik maar 140cc, veel te weinig, maar jammer genoeg ging er toen niet meer in wegens mijn vel veel te strak, had toen uiteindelijk een kleine 75B. Nu 11jr later ging hij in eerste instantie 250cc plaatsen maar het is uiteindelijk 350cc geworden en ik ben er echt heel blij mee!! Heb nu een 75D, ik wou 75C maar ben enorm blij met dit resultaat

Ik zou dus ook voor de grotere CC opteren hoor anders heb je er later mss spijt van

grts,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.